Reviews over Fondamente

Kleine rustige camping aan riviertje met zwembad

David,
    18-7-2013

Kleine camping (6 pl) met vriendelijke en behulpzame franse uitbaters die een paar woorden nederlands spreken. Veel schaduw, leuk riviertje (20 cm diep), rustig gelegen en mooi onderhouden. Een schommel, ping-pong tafel en klein zwembad. Sanitair werd begin 2013 vernieuwd maar waterafvoer is niet optimaal en er ligt dus vaak een plas water: als iedereen die wegveegt is dat geen probleem, anders lijkt het snel niet netjes. Geen animatie, dus heerlijk rustig. Klein nadeel is dat er geen bakkers in de buurt zijn (brood enz verkrijgbaar bij onthaal op bestelling) en dat je 25 min moet rijden voor je een echte supermarkt vind. Heel mooie streek en zonder de drukte van de Provence.

naturistisch kamperen zoals het is bedoeld

wilo,
    16-6-2011

heerlijk ruim terrein met schitterende natuur, veel naturistische wandelmogelijkheden op eigen terrein. Sanitair is verbeterd tov vorige jaren. Geen elektriciteit op staanplaatsen, maar wel opladen van telefoon enz. via zonnepanelen bij de receptie. lekker zwembad en (bron)water

fijne rustieke kleine camping

wgijs,
    22-8-2010

max 6 plaatsen gelegen aan een klein riviertje waarin kan gespeeld worden door de kleine kinderen en een fijn zwembad. Wij hebben 2 weken lang met 2 jongens (3 en 5 jaar) gecampeerd; perfect. Klein nadeel is de afstand tot alle "bezienswaardigheden".

echt in de natuur, rust en eenvoud

Rein,
    2-7-2010

Rustig natuurterrein (enorm groot, meer dan 150 hectare) van Frans/ Nederlands/ Belgische vrijwilligersorganisatie. Gezellige activiteiten, georganiseerd door de kampeerders zelf. Prachtige wandelomgeving, alleen voor fietsers met versnelling begaanbaar. Relatief koude nachten met veel sterrenpracht.

een 1000-sterrencamping

Rein,
    1-1-2010

Eenvoud, ruimte, rust, natuur en vriendschap kenmerken dit zuidfranse naturistenterrein. Het is vermoedelijk de grootste en camping van Frankrijk: 156 hectare weide, berg en bos. Het beheer is in handen van een vrijwilligersorganisatie. Dankzij zelfwerkzaamheid van de kampeerders (veelal Nederlanders, Fransen en Belgen) zijn ook de verblijfstarieven comfortabel.