Tijdelijk €25 aanbetaling

La Pierre Rouge

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Pierre Rouge voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 10 reviews

9.5FenomenaalScore uit 10 reviews
  • 9.2Inrichting
  • 9.1Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over La Pierre Rouge

• 10Engels joke19-08-2018

Een droomvakantie!

Super vriendelijke gastheer en gastvrouw! Een onvergetelijke week! Wij hadden na ons vertrek al direct heimwee! Hopelijk kunnen we volgend jaar terug want dit was mijn beste vakantie ooit! Prachtige ligging,rust,super lieve mensen en heel lekker gegeten!! Bedankt voor het prachtig verlof!!

• 9Franka en Oscar Eggen05-08-2014

Paradijsje!

We hebben een geweldige week gehad in " La pierre rouge" . Het is een fantastische plek in een afgelegen en zeer natuurrijk gebied. Het uitzicht is bijzonder fraai. Het privé-zwembad, de luxe ligstoelen en de barbecues geven het genieten een extra dimensie. José en Anton zijn zeer gastvrije en behulpzame mensen die precies weten hoe ze het hun gasten helemaal naar de zin kunnen maken. We hebben 2 avonden meer dan genoten van de verrukkelijke gerechten die Anton je voorzet. Wat een feestje! De eerste avond wisten we het al bijna zeker: hier komen we terug. Aan het einde van de week hebben we dat ook daadwerkelijk geregeld. Echt, een absolute aanrader!!

• 9Annemarie30-09-2013

Heerlijk genieten in een prachtig gebied!

Wat een heerlijke plek om een week of langer te verblijven! Wat een rust! We verbleven in de gîte en hadden daardoor het zwembad tot onze beschikking. Op het eigen terras met heerlijke ligstoelen heb je volledige privacy. Gastheer Anton kookt op verzoek heerlijke uitgebreide diners die je bij het zwembad op je eigen terras krijgt opgediend. De vorig jaar verbouwde gîte is compleet ingericht met alles wat je nodig hebt voor je verblijf. Het toppunt is toch wel het uitzicht vanaf het terras (op het zuiden gelegen)! Wat heerlijk om na een vermoeiende reis met een wijntje en een Frans kaasje aan het zwembad te zitten en uit te kijken vanaf de heuvel over het landschap. Als je geluk hebt kan je volgens de gastheer en gastvrouw herten zien lopen. Boodschappen zijn te doen in de supermarkt op vijf minuten rijden met de auto. In het dorp zit ook een bakker en je kan naar de wekelijkse markt. Ideale accommodatie om bij te komen in een rustige, prachtige en groene omgeving.

• 10baelen-libeer29-09-2013

La douce France !!!

Tweede keer dat wij er kwamen en het was opnieuw een schot in de roos! Bedankt José voor de gast vriendelijkheid en de goede zorgen. Bedankt Anton voor het supperlekkere eten, je hebt ons opnieuw verrast en in de watten gelegd! Deze plaats is een aanrader voor mensen die tot rust willen komen en willen genieten van superlekker eten!

• 10Patrick23-09-2013

Prachtig vakantie verblijf

De rust zelf,zeer mooie ligging,wel wat afgelegen.Maar de kook kunsten van eigernaar/hobby kok Anton zijn subliem.

• 10Lucine22-05-2013

Als God in Frankrijk

De gite: heerlijke plek met prachtig uitzicht en flink zwembad met daaromheen allerlei soorten mooie ligstoelen met zachte kussens. heerlijke erg rustige omgeving om te wandelen en zeer ver te kijken. de gite is een 2-persoons accommodatie en dus niet erg geschikt voor kinderen. bij slecht weer is het binnen niet bijzonder ruim. enorm gastvrije NL eigenaren: wij boekten een volledig verzorgd 4daags verblijf en kregen chez Antoine in de gite zeer smakelijke en prachtig uitziende gerechten geserveerd, met mooi servies, fijne kaarsjes en heerlijke wijnen. nog nooit in 3,5 dag zo veel gegeten. zelf koken was ook geen probleem geweest: van 5-pits fornuis tot kaasschaaf, van wijnkoeler tot tosti-ijzer, het staat er allemaal. een enorme aanrader voor 2 volwassenen die even aan een geheel verzorgde korte break toe zijn, of voor een self-catering week in het hoogseizoen: bij dat zwembad pal voor je deur heb je alleen nog maar een goed boek en zonnecreme nodig. hypermarché is op 20 min rijden.

• 9Cornelisse23-04-2013

Fantastisch rustige plek in heel mooie omgeving!

Als je echt een vakantie gevoel wilt ervaren dan is La Pierre Rouge, the place to be! We hebben genoten van de modern ingerichte kamer, met eigen ingang, dus privacy, het zwembad en de hartelijkheid van de gastvrouw en gastheer. De diners zijn heerlijk! Aanrader !

• 9Hopman16-04-2013

Dit is een fantastische plek!

Wij kwamen voor 1 nacht en mijn echtgenoot opperde het idee om te blijven en de gite te huren. Een subliem idee, want het diner 's avonds is heerlijk. Genieten van het uitzicht en dan nog een duik! Johanna

• 9Fam. Donker08-04-2013

Fantastische plek in een schitterende omgeving

In deze sfeervolle plek kom je heerlijk tot rust! Een aanrader voor iedereen!

• 10Le Cadet04-04-2013

Un séjour de rêve

Un gîte au calme et parfaitement aménagé avec une très belle piscine et une vue magnifique sur les collines du Lot. Les propriétaires, Anton et José, sont charmants et discrets. A recommandé sans réserve pour les amoureux de la nature et de la tranquillité.

Vakantiehuis La Pierre Rouge info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Combe du Meure, F-46700