Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Port de Lacombe

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Port de Lacombe voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 44 reviews

9.4FenomenaalScore uit 44 reviews
  • 9.2Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

44 Reviews over Le Port de Lacombe

• 10Katja Blancke09-08-2020

Super vriendelijke uitbaters,mooie plaatsen,goed restaurant,heerlijk zwembad

• 10Eetgelegenheden
  • 8Barry10-08-2018

Verassing van onze vakantie.

Kleine camping in mooie omgeving . Supermarkt in de buurt. Verder met zo veel op loop of fiets afstand. Zwembad prima! Nieuw heropende camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5plus19-08-2016

dommage

Camping à taille humaine 97 emplacements et bien ombragés. Noté 4 étoiles mais ne vaut pas plus de trois. Personnel pas toujours agréable. Sanitaires pas toujours propres. Snack trop cher pour ce qui en sort, 6,50€ le cocktail même pas maison ça donne pas envie. Base nautique quasi inexistante et pas conseillée par l'office de tourisme. Animatrice et animation complètement à revoir. Globalement, un camping qui manque de finitions mais à quelques détails prêt, pourrait être un super camping.

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 9Nuggy23-08-2015

Excellentes vacances

Vraiment une superbe découverte !!! le site est très bien entrentenu !!! dépaysement assuré !!! l'équipe sur place est vraiment très symaptique ! je reviendrais avec un très grand plaisir !!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

gérant, 12-09-2015

Merci pour votre avis. Et nous vous retrouverons avec plaisir l'année prochaine ! Cordialement.

• 4Sandrine 16-08-2015

Coquille vide

Piscine et toboggans excellent ! Camping bien entretenu. Animateur et club enfants incompétents laissant les enfants partir seul ou avec d autre campeur. Restauration vite déborder. Personnel pas souriant. Des animations en plein soleil sans aucun rafraîchissement pour les enfants. Le camping est mort quand il pleut....

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

gérant, 12-09-2015

Nous vous remercions d'avoir pris du temps pour poster votre avis.Nous allons prendre en compte vos remarques pour nos recrutements prochains. Cordialement

• 9Anne Denis31-03-2015

Heel leuke camping !

Een heel fijne vakantieoord : prachtige streek met veel wandel mogelijkheden, en mooie stadjes te bezichtigen in de nabijheid. De bungalo's zijn perfect in orde en zeer proper. Allerlei animaties voor elke leeftijd, ook in het nederlands ! De eigenaar zorgt regelmatig voor culinaire events : mosselen, lekkere paëlla... Het personeel is ook heel vriendelijk. Daar gaan we met de kinderen zeker nog eens terug !

• 8Eetgelegenheden
  • 5S. Dijkshoorn11-02-2015

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst zeiden we tegen elkaar dat ze een goede fotograaf hadden ingehuurd om de camping te presenteren op internet. De algehele indruk is vergane glorie. De plaatsen voor de caravan waren iets kleiner dan ik had gehoopt en ook de heggen waren zo kort gesnoeid, dat je weinig tot geen privacy had. Daarbij stonden we naast erg luidruchtige Nederlandse buren. In de buurt weinig te doen, daar moet je best een eind voor rijden als je wat wilt gaan doen. Wel is er een supermarkt in de buurt (5 min met de auto). Personeel was redelijk. Niet super enthousiast, maar wel behulpzaam. Voor gezinnen met jonge kinderen is dit een overzichtelijke camping. Onze kinderen daar in tegen (11 en 14) daarvoor vonden wij het persoonlijk een te kleine camping. Er waren weinig kinderen rond deze leeftijd. Het zwembad is erg fijn, zo ook ligweide eromheen was ruim.
    Het enthousiaste animatie team dat voor alle leeftijden superleuke activiteiten organiseerde was top! Complimenten voor hen!

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Caillat14-08-2014

Camping génial !!!

Site agréable et bien situé, 3 ans que nous venons dans ce camping. Les gérants et le personnel sont sympathiques, très bonne ambiance. Sanitaires impeccables, activités plaisantes, piscine bien surveillée et propre (clin d'œil à Clément et Pierre-Alexis) Recommande balades à poney/cheval, centre équestre situé à l'entrée du camping (responsables très sympas)

• 9Eetgelegenheden

gérant, 19-11-2014

Merci d’avoir pris le temps de déposer un commentaire encourageant au sujet de votre dernier séjour au camping ! A bientôt

• 7Fam. van der Made11-08-2014

Rustig gelegen camping

Het is een mooie kleine camping wat voor onze kinderen heel fijn was. Ze konden zelf rond op de camping. Leuk speeltuintje en voetbalveld. Als je op het terras zit kun je de kinderen mooi zien spelen in de speeltuin. Het personeel is vriendelijk maar niet heel enthousiast. Het animatie team bestond uit een nederlands meisje en een franse jongen zij krijgen van mij een tien voor hun enthousiasme. De caravan die wij hadden was redelijk, slechte matrassen, veel klein achterstallig onderhoud. Het "restaurant" had een kleine eenvoudige kaart. wel elke avond een thema(mosselen, pizza, enz.). De omgeving was voor ons echt een afknapper. Je moest ver rijden voor je ergens was. Weinig te doen in de buurt. lange afstanden over kleine slinger weggetjes. weinig toerisme in dit gebied. Het zwembad was goed. Wel wat mindere regels kinderen mochten niet in het water springen geen balletjes of klein speelgoed in het water. Ons zie je er niet meer terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Fam. Vd Slik10-08-2014

Leuke camping

Wij huren altijd een sta-caravan maar hebben nog nooit een plek gehad waar we geen zon en weinig privacy hadden. Helaas nu wel. Het was 's avonds rumoeriger op de camping dan we dachten voor zo'n kleine camping. Mooie omgeving en vriendelijk personeel op de camping en een leuk zwembad (jammer voor de kids dat je er niet in mag springen maar de ene badmeester is daar strenger in dan de andere). Leuk opgelost met de ligweide ernaast. Het jaarlijkse spektakel "hier en village" in Flagnac moet je echt gezien hebben, ook al spreek je geen Frans zoals wij, is het verhaal toch te volgen.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar