Vakantiehuis Puech Blanc

80 reviews over Vakantiehuis Puech Blanc in het Nederlands

Absolute aanrader!

Mirjam en Edmond
17-8-2018

Heerlijke B&B, prachtige ligging met ruim zwembad (zout water). Ideale uitvalsbasis voor wandelaars/fietsers/mountainbikers (routes staan prima aangegeven). Karakteristieke dorpjes/plaatsjes binnen een straal van 30/40 km (oa Cordes sur Ciel en Albi). In juli/augustus is er in de omgeving ook op muzikaal gebied een hoop te beleven. Gastheer en -vrouw zijn zeer hartelijk. Absolute aanrader dus!

Rian en Esther
30-7-2018

Andrea en Ian zijn superlief en relaxt, wat een echte vakantiesfeer geeft. Het zwembad is heerlijk, het landgoed mooi, de gites (we hebben ook even bij andere gites van Peuch Blanc kunnen kijken) zijn groot en mooi en het eten was lekker.

Thijs Boom
29-7-2018

Ontzettende mooie schone gites die ze zelf hebben gemaakt en ingericht. Ian en Andrea zijn gastvrij en heel lief. De omgeving is prachtig en er is veel te doen (wandelen, fietsen, wijntour, stadjes bekijken). In elke gite ligt ook een boek met alle mogelijkheden in de buurt en vragen kon ook altijd. Echt een aanrader!

Aanrader!

John en Marjon Tak
14-7-2018

Wij waren voor het eerst te gast bij Ian en Andrea. Zij zijn zeer gastvrij. Wij logeerden in gite Le Duras en wij vinden dit een zeer fijn huis. Het biedt alle comfort zoals grote koelkast met diepvriesvak, ruime douche, fijn bed en goede wifi. Wij genoten ook van de privacy van dit huis. Het zwembad is groot genoeg en biedt voldoende ligbedden. De omgeving is niet te toeristisch, maar Cordes-sur-Ciel en Albi zijn mooie plaatsen om te bezoeken. Er zijn geen winkels op loopafstand. Maar het is wel een mooie omgeving om te wandelen of te fietsen.

Wij komen zeker nog eens terug!

Geweldige vakantieplek.

Bob Mieremet
11-7-2018

Het zwembad is niet omheind. Kinderen die niet kunnen zwemmen moeten onder toezicht blijven. Het bad bevat geen chloor maar zout. Erg belangrijk voor mensen die allergisch reageren op chloor. Puech Blanc is een rustige plek in een mooi gebied om vakantie te vieren. We verbleven in gîte 'Le Syrah'. Twee jaar geleden verbleven we in 'Le Sauvignon'. Beide gîtes blinken uit door een complete en sfeer- en smaakvolle inrichting. Het domein ligt vlak tegen de wijnvelden aan en van hieruit kun je heerlijk wandelen of er met de E-mountainbikes, welke te huur zijn bij de zeer gastvrije Andrea en Ian, op uit gaan. In de buurt zijn tal van pittoreske, fotogenieke zgn. 'Bastide dorpjes' te vinden. Albi met z'n Kathedraal is een 'must'. In het nabij gelegen Gaillac kun je terecht voor de boodschappen. Restaurant Cafe Joubert in Fayssac (op loopafstand) was helaas gesloten. Verder niets dan lof. We gaan hier zeker terug!

Genoten van gastvrijheid en relaxte omgeving.

Hans Willemsen
29-6-2018

Gastvrij,prachtige en relaxte omgeving, pure natuur, veel en mooie cultuur in Albi, Gaillac, Toulouse niet te ver weg. Goede restaurants zoals Lou Cantoun. Een heerlijk zwembad dat eind mei al lekker op temperatuur was.

We waren er drie weken en vonden het tekort. We hebben er genoten.

Prachtige gite met super gastvrouw en gastheer

Gert Jan en Sietske
11-9-2017

Pluspunten:

- Mooie ligging in de Tarn

- Veel leuke plaatsen in de omgeving

- Lekker weer

- Fantastisch zwembad

- Leuke activiteiten

- Ian en Andrea zijn een super aardige gastheer/gastvrouw

- Complete gites met leuke inrichting

- Veel privacy

- Mooie tuin

- Midden tussen de druivenranken

- Mogelijkheid voor B&B en avondmaaltijd

Minpunten:

- We moesten weer naar huis

Twee fantastische weken!

Ruud Timmer
6-9-2017

Geen minpunten!!

Bijzondere ontvangst door eigenaren Andrea en Ian met heerlijk diner. Op hun aanraden de volgende dag naar een lunch in Chateau Maresque. Ook daar een warm onthaal door Ineke Bakker en Lucas Schutte die met zijn enorme gedrevenheid tientallen genodigden liet kennis maken met zijn mooie en bijzondere wijnen. De dagen daarna diverse wandelingen en bezoeken aan schilderachtige plaatsjes als Puycelci waarna dikwijls rust en verkoeling bij het zwembad en terras. In de omgeving sprongen twee restaurants er voor ons uit: Cantoun in Cestayrolls en La table du sommelier in Gaillac. Smaakvolle gerechten en uitstekende Gaillac-wijnen voor schappelijke prijzen.

De prijs-kwaliteitverhouding van Puech Blanc is uitstekend. Gevoegd bij de klasse en warmte van Ian en Andrea was het voor ons een van de mooiste verblijven van de laatste jaren!!

Heerlijk

zoover1
29-8-2017

Verken de omringende dorpjes, neem een duik in het zwembad, wandel door de druiven- en zonnebloemenvelden, relax in je eigen privétuin onder de vijgenbomen, fiets een rondje op de (te lenen) mountainbikes en pluk een tomaat uit de moestuin.

Het is heerlijk ontspannen bij Andrea en Ian. Onze zoon en hun jongste zoon zijn de beste vrienden. Niet voor niets dat we hier dit jaar voor de zesde keer al waren. Prachtig gebied, heel afwisselend. Mooie wandelingen, veel wijn-domeinen en leuke plaatsjes en steden in de buurt om te bezoeken. De sfeer op Puech Blanc is heerlijk relaxed, en Andrea en Ian zijn een superfijne gastvrouw en -heer.

We hebben een aantal aanbieders voor Puech Blanc voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Puech Blanc in Fayssac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Puech Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Puech Blanc scoort een 9.34 uit 10 op basis van 79 reviews.