Vakantiehuis Puech Blanc

Laatste review

Geweldig leuke plek

Janita,
23-11-2018

Wij verbleven in de gite op Puech Blanc begin november.We hebben het heerlijk gehad door vooral de gastvrijheid van Andrea en Ian. De gezellige, leuke, mooie gite. De ligging van het mooie huis is ideaal. Je hebt allerlei mooie dorpen,markten en activiteiten te doen op korte afstanden. Aan te bevelen!!!!

Kenmerken

23-11-2018

Fantastique!

Lizette,
21-11-2018

Wat een geweldige locatie! Rustig gelegen maar toch vlak bij Toulouse en Albi. Prachtige gîte met privé terras en inrichting is van alle gemakken voorzien. De familie Sutherland doet er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken; 's morgens verse broodjes, sterren kijken, wijn proeverij (alles op Puech Blanc, als er genoeg animo is) en het mooiste: fietsen door de heuvelachtige omgeving met electrische mountain bikes, top! Ik kom graag nog eens terug! 👍👏

Heerlijk verblijf

Hanneke,
2-11-2018

Voor de derde keer verbleven op Puech Blanc. Andrea en Ian ontvangen je hartelijk op hun domein. Vier sfeervolle gites, een bed and breakfast en een heerlijk zwembad. De rust en ruimte is heerlijk. Leuke dorpjes in de omgeving. Heerlijke wandelingen. Kortom een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Puech Blanc voor je op een rij gezet:

We komen terug en gaan vliegen naar Toulouse!

Richard,
2-11-2018

Wij waren eind september een weekje op puech blanc. De sfeer, de tuin, de beesten, de wijngaarden, de wandelingen, de vriendelijke eigenaren en de dorpjes die we bezochten waren heerlijk. Gezellig boules gespeelt en de eigenaren hebben een winkel gemaakt met lokale producten. Gites gezellig en schoon.Toulouse een mooie stad , op 45 minuten rijden.

we komen weer!

Carina,
2-11-2018

Een heerlijke week met nog veel zon en ontbijt op terras. Veel gewandeld met informative van Ian en Andrea en een informatieboek met Wandel en fietsroutes.

Ook veel wijn geproefd bij de lokale wijnboer, iedereen erg aardig. Alles in de buurt en veel te zien, heerlijk verblijf.

Een heerlijk en ontspannen verblijf

Ralf van Dorst - van der Sanden,
26-10-2018

Hele leuke eigenaren met goede kennis over de omgeving. Ze weten waar je wel en niet heen kunt gaan. Ze helpen je graag om een aangenaam verblijf te hebben. De gite is voor 2 mensen prima ingericht. We verbleven in "Le Duras" en ondanks dat we bij de eigenaren verbleven voelde het als erg privé. Ook was de ligging van de gite ideaal en hadden we (nagenoeg) de hele dag zon.

Kindvriendelijk heb ik iets lager geplaatst, omdat de gite groot genoeg is voor 2 personen. Met kinderen kan ik me voorstellen dat het iets lastiger is.

Verblijf in mooie omgeving

Hans,
27-9-2018

Een ongedwongen verblijf in een hele mooie omgeving tussen de wijngaarden.

Aanwezigheid van het zwembad en de aanbod van verschillende gites en pigonerie als onderkomen maakt het verblijf daar uniek.

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie

Peter Wardekker,
5-9-2018

Een prachtige , rustige plek tussen de wijngaarden in de fraaie en afwisselende natuur van de Gard in de buurt van Gaillac en Albi. Toulouse en vele andere, kleinere plaatsen, zoals Cordes sur Ciel en St.Antonin Noble Val, met veel geschiedenis (Katharen) in de onmiddellijke omgeving.Andrea en Ian hebben de laatste 17 jaren hard gewerkt aan de gites en het zwembad en hebben er een fantastisch geheel van gemaakt. Wij waren 15 jaar geleden al eens in de eerste gite , maar wat er sindsdien door hun aan werk verricht is, is echt geweldig. Andrea en Ian verstaan de kunst je het uitstekend naar de zin te maken met de door hun georganiseerde kleinschalige activiteiten en hun tips voor marktjes, wijn- en muziekavonden , wandelingen en vele andere zaken in de omgeving. Ze staan altijd voor je klaar.

Nu zaten wij in gite "Le Sauvignon", net als de andere gites prima ingericht met alles wat je nodig hebt voor een heerlijk verblijf op Puech Blanc.

ontspannen verblijf bij prima mensen

Hendrik Jan en Janneke,
2-9-2018

Echt platteland met heuvels en vergezichten, maar met echte stilte om heerlijk bij te komen en daarna dorpen en steden te bekijken, want die zijn er! Albi, Toulouse, Montauban, maar ook de verschillende bastide-stadjes zoals Cordes, Puycelsi, Bruniquel, Castelnau en Laroque. Daarnaast natuurlijk de rivieren de Tarn en de Garonne, waar 's zomers veel vertier is. Op het terrein zelf kun je prima op jezelf zijn maar ook gezellig kletsen met anderen en niet te vergeten de gastvrije Andrea en Ian die vriendelijk en behulpzaam zijn. Wij zaten in le Syrah en dat was eigenlijk niet helemaal geschikt voor mijn man die boven de 70 is en wat valgevaarlijk vanwege wat hogere drempels maar verder hebben we erg genoten ook van alle aanwezige boeken

Adrie,
30-8-2018

Geweldig. Rust en gezelligheid. Prachtige omgeving. Prima gastvrouw en gastheer. Genoten. Willen zo weer terug!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Puech Blanc voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Puech Blanc in Fayssac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Puech Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.