Sorteren

Reviews over Fayssac

Heerlijk verblijf

Hanneke
    2-11-2018

Voor de derde keer verbleven op Puech Blanc. Andrea en Ian ontvangen je hartelijk op hun domein. Vier sfeervolle gites, een bed and breakfast en een heerlijk zwembad. De rust en ruimte is heerlijk. Leuke dorpjes in de omgeving. Heerlijke wandelingen. Kortom een aanrader.

We komen terug en gaan vliegen naar Toulouse!

Richard
    2-11-2018

Wij waren eind september een weekje op puech blanc. De sfeer, de tuin, de beesten, de wijngaarden, de wandelingen, de vriendelijke eigenaren en de dorpjes die we bezochten waren heerlijk. Gezellig boules gespeelt en de eigenaren hebben een winkel gemaakt met lokale producten. Gites gezellig en schoon.Toulouse een mooie stad , op 45 minuten rijden.

we komen weer!

Carina
    2-11-2018

Een heerlijke week met nog veel zon en ontbijt op terras. Veel gewandeld met informative van Ian en Andrea en een informatieboek met Wandel en fietsroutes.

Ook veel wijn geproefd bij de lokale wijnboer, iedereen erg aardig. Alles in de buurt en veel te zien, heerlijk verblijf.

Een heerlijk en ontspannen verblijf

Ralf van Dorst - van der Sanden
    26-10-2018

Hele leuke eigenaren met goede kennis over de omgeving. Ze weten waar je wel en niet heen kunt gaan. Ze helpen je graag om een aangenaam verblijf te hebben. De gite is voor 2 mensen prima ingericht. We verbleven in "Le Duras" en ondanks dat we bij de eigenaren verbleven voelde het als erg privé. Ook was de ligging van de gite ideaal en hadden we (nagenoeg) de hele dag zon.

Kindvriendelijk heb ik iets lager geplaatst, omdat de gite groot genoeg is voor 2 personen. Met kinderen kan ik me voorstellen dat het iets lastiger is.

Verblijf in mooie omgeving

Hans
    27-9-2018

Een ongedwongen verblijf in een hele mooie omgeving tussen de wijngaarden.

Aanwezigheid van het zwembad en de aanbod van verschillende gites en pigonerie als onderkomen maakt het verblijf daar uniek.

Fayssac scoort een 8,6 uit 10, op basis van 9 reviews