Camping Les Lacs de Courtès

• Activiteiten8,6
  • Sfeer in stad8,9

Laatste review

Vreselijk verouderd en vies.

Annemarie,
22-8-2018

Helaas heb ik niet veel goeds te melden over deze camping. De zoover beoordeling van een 8 is zeer misleidend. Het zijn alleen reacties van Franse bezoekers. Dit zijn waarschijnlijk de vaste gasten. Camping bestaat namelijk voor grootste deel uit vaste slecht onderhouden huisjes. Mini golf is niet veel van over. Planken los, geen kano. Zwembad is er maar bomvol. Sanitair vies en geen wc papier. Bij rondkijken op de camping stond de volledige camping te kijken wat komen deze mensen doen. Receptie niet aanwezig.

2 reviews over Camping Les Lacs de Courtès in het Nederlands

Vreselijk verouderd en vies.

Annemarie,
22-8-2018

Kleine camping in een klein dorp

Erna
15-7-2011

Het is een kleine camping met een eenvoudige uitstratling. De huisjes waren echter brandschoon en niet duur (nu nog steeds niet). De eigenaren zijn vriendelijk en het is een goedkope streek om vakantie te houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lacs de Courtès in Estang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lacs de Courtès zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.