8FantastischScore uit 82 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8

Over Camping Les Lacs de Courtès

Camping Les Lacs de Courtès

Camping Les Lacs de Courtès - Een Familievriendelijk Toevluchtsoord in Zuidwest-Frankrijk

Welkom bij Camping Les Lacs de Courtès, jouw ideale vakantiebestemming voor gezinnen in het prachtige Zuidwest-Frankrijk! Onze camping is de perfecte plek om te genieten van ontspannen dagen, omgeven door natuurlijke schoonheid en plezier voor jong en oud. Op Camping Les Lacs de Courtès vind je ruime kampeerplaatsen en comfortabele accommodaties, zodat je kunt kiezen wat het beste bij jouw gezin past. Of je nu graag kampeert onder de sterrenhemel of liever verblijft in een gezellige stacaravan, wij hebben voor ieder wat wils. Onze camping biedt tal van voorzieningen en activiteiten om je vakantie onvergetelijk te maken. Neem een verfrissende duik in onze zwembaden, geniet van heerlijke gerechten in ons restaurant of doe mee aan de leuke animatieprogramma's voor kinderen en volwassenen. Ons vriendelijke en meertalige personeel staat altijd voor je klaar om ervoor te zorgen dat je een geweldige tijd hebt. Voor de kleintjes hebben we een speeltuin en een miniclub waar ze nieuwe vriendjes kunnen maken en allerlei leuke activiteiten kunnen ondernemen. 's Avonds organiseren we gezellige entertainmentshows voor het hele gezin, zodat je kunt ontspannen en plezier kunt hebben. Camping Les Lacs de Courtès bevindt zich in een prachtige natuurlijke omgeving met meren, bossen en groene weilanden. Je kunt genieten van de rustige schoonheid van de natuur, wandelen, fietsen en deelnemen aan diverse buitenactiviteiten. Met historische steden, charmante dorpjes en lokale markten in de buurt, is er altijd iets nieuws te ontdekken. En als je van lekker eten houdt, zul je zeker genieten van de heerlijke Franse keuken in de omliggende restaurants. Bij Camping Les Lacs de Courtès staat familieplezier voorop. We heten je van harte welkom en kijken ernaar uit om samen met jou en je gezin prachtige herinneringen te creëren in het mooie Zuidwest-Frankrijk!

Contactgegevens

Adresgegevens

Camping 3* Les Lacs de Courtes, F-32240

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.