Camping Les Lacs de Courtès

8,2

• Activiteiten8,6
  • Sfeer in stad8,9

1 review over Camping Les Lacs de Courtès in het Nederlands

Kleine camping in een klein dorp

Erna
15-7-2011

Het is een kleine camping met een eenvoudige uitstratling. De huisjes waren echter brandschoon en niet duur (nu nog steeds niet). De eigenaren zijn vriendelijk en het is een goedkope streek om vakantie te houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lacs de Courtès in Estang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lacs de Courtès zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Lacs de Courtès scoort een 8.22 uit 10 op basis van 54 reviews.