Camping Pyrénées Natura

Camping Pyrénées Natura
8,4

11 tips over Camping Pyrénées Natura

Mr_De_Bondt, 22-7-2016

De koeien hebben daar zoals alle berg streken bellen rond hun nek en die kunnen soms dicht bij de camping komen. Overdag zeer charmant, maar kunnen de nacht rust wel eens verstoren. Oordopjes lossen dat zo op.

The cows, like all mountain areas, have bells around their necks. During daytime very charming but can sometimes disturb the night rest. Earplugs solve that.

Les vaches comme toutes les zones de montagne on des cloches. N'oublier pas vos bouchons d'oreilles en cas ou.

Alexandra Polet, 7-9-2015
Estaing ligt ca. 10 km de bergen in. Daar moet je van houden. De camping ligt ca. 1000 meter hoog, dus de temperatuur zakt terwijl je naar boven rijdt. In de omgeving (de directe omgeving, maar ook iets verder weg, eerst die berg af dus) zijn prachtige wandelingen te maken. Een dagje relaxen op de camping, of bij het nabijgelegen meer kan ook.
Hannie & Topo, 7-6-2015

bezoek de wijnproeverij, lachen.

volg beneden in het dal de borden col d'abisque,daarna Lac Destaing

We hebben een aantal aanbieders voor Pyrénées Natura voor je op een rij gezet:

Linsey, 15-9-2014
Col d'Aubisque. Een super mooie klim (wij hebben hem op de motor gereden) met een prachtig uitzicht en vele dieren te zien.
O.Hardy, 11-8-2014
De camping ligt vrij afgelegen in een bovendal. Wanneer je ergens heen wil, moet je steeds eerst het hele dal uitrijden.
GEEROMS KRIS, 1-8-2014
In een stacaravan betere matrassen om te slapen want die zijn echt slecht!!!

W. v.d.Schaaf, 13-7-2014
Een grote supermarkt is niet echt in de buurt, de camping ligt tamelijk afgelegen. Houd daar rekening mee. Op de camping zelf zijn de basiszaken verkrijgbaar.
Annita, 3-10-2013
voor wie het kan is de maand september een echte aanrader ! het weer is prachtig en de camping (en omgeving) baden in een oase van rust en gemoedelijkheid ! De camping ligt heel centraal, heel dicht bij het Parc National des Pyrenées en je kan van daaruit een heel gamma aan prachtige wandelingen maken.
Dirk, 21-10-2012
Kies de juiste toegangsweg met caravan !
D & 3M, 29-7-2012
vraag een plaats die niet langs de weg ligt. De straat lantaarns geven wel erg veel licht in de tent

We hebben een aantal aanbieders voor Pyrénées Natura voor je op een rij gezet: