Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over Pyrénées Passions

• 7Joost23-10-2022

Prima verblijf met veel gezamenlijkheid

Vanwege de goede reviews verbleven we op de domaine, in een gite dat voorheen een kippenhok was. Alhoewel de accommodatie zelf wat primitief was, hadden we veel plezier aan de ligging (tov de tuin). De gites zijn gelegen in het grote huis en zijn aan elkaar geschakeld (de bovenste dmv een galerij). Meerdere avonden per week is er gelegenheid om samen te eten. Er zijn veel terugkerende gasten waardoor er veel gezamenlijkheid is. Er is altijd wel de mogelijkheid om een "praatje" te maken, ook in de avond. De kinderen kunnen zich ondertussen prima vermaken elders in de tuin. Met name de trampoline is in trek bij de kinderen, wordt verkozen boven de andere speelvoorzieningen. Gedurende de dag staan zij zich te verdringen om hun kunsten aan elkaar te vertonen! Het domaine ligt in een rustig dorpje waarbij je wel rekening moet houden om de tijd te nemen voor het maken van een uitstapje dat vervolgens wel de moeite waard is.

• 8Ruimte
  • 10Daan11-08-2022

Genieten. Dat was het wel zeker!

Mooie gîtes, netjes, keurig, schoon en een gastvrouw, flo, die alles perfect voor elkaar heeft. Rob die zorgt voor de mooie uitstapjes. Genieten! STOER mee geweest met een bergwandeling. Stoer is ook echt wel super stoer. Spierpijn. Mijn man in die tijd rustig bij het heerlijke zwembad met de kinderen. Ik was wel even helemaal eruit. Flo kan super koken. Heerlijk. Echt genieten. Iedere dag wel iets te doen. We komen terug! Plus we raden het zeker aan!

• 10Natuur
  • 9Brian Amesz03-08-2021

Leuke accommodatie met luxe gites

Fijne accommodatie, luxe gites die van alle gemakken voorzien zijn. Table d'hôte op paar dagen van de week en animatie voor kleintjes op 1 dag van de week. BBQ Espanol op 2 dagen dus van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad en goede ligging.

• 10Vincent29-07-2021

Super relaxed

Leuke ontvangst door Flo en Rob. Super verblijf. Alles is aanwezig. Lekker zwembad, heerlijk eten. Aanrader dit adres.

• 10Ruimte
  • 9Familie Opdam17-08-2020

Aanrader om Pyreneeën te verkennen

Mooie kleinschalige accommodatie in de Pyreneeën. Er zijn Nederlandse en Belgische gezinnen dus kinderen maken snel contact. Accommodatie heeft een goed bed. Table d’hotes is een aanrader. Veel te doen in de omgeving; canyoning is erg leuk, raften voor families (beginners), wandelen en hiking (sauvegarde beklimmen is een aanrader), mooie klimmetjes voor de racefiets.

• 10liliane emmerechts16-01-2020

fantastisch

mooie accomodatie, vriendelijke gastvrouw en -heer, mooie omgeving. zowel om te wandelen op het platteland, skiën in de buurt, bergbeklimmen, fietsen, paardrijden. zoveel mogelijkheden, voor iedereen is er wel iets. gaan we zeker nog eens doen, misschien ook eens in het tussenseizoen.

• 10Hendrik Jan Nijdam25-07-2019

Totale ontspanning...

Super mooie en sfeervolle accommodatie waar je heerlijk tot rust komt. Mee gedaan met het raften ( super ervaring ) en de erg mooie berg wandeling onderleiding van Rob waar we met veel plezier op terug kijken. Genoten ook van de kook kunsten van Flo welke van erg hoog niveau waren tijdens de Franse eet avonden welke worden gehouden in hun goed onderhouden en gezellige tuin. Als laatste moet ook beschreven worden dat de pizza’s erg goed waren en dat wij met genoegen terug gaan kijken op 2 geweldige weken in Frankrijk. Rob en Flo bedankt !

• 10ROBBY VAN EXAERDE20-07-2019

Geweldige vakantie bij top hosts.

We zijn net terug van een geweldige vakantie bij Rob, Flo, Mats en Miki. Mooie gîte, prachtig en heel ruim domein, geweldige hosts die ook vaak zorgen voor heerlijke table d'hôtes. Ook zorgden Flo en Rob er voor dat alle kinderen en ouders elkaar op dag 1 al even zagen bij een aperitief; daardoor was het ijs snel gebroken en hadden de kids direct speelkameraadjes. De omgeving is ideaal om te wandelen en uitstapjes te maken. We komen zeker nog eens terug!

• 10Esther29-05-2019

Oase van rust, prachtig gelegen!

Voor de vierde keer naar deze geweldige plek in de Pyreneeën. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en voldoen in alle opzichten om hier te verblijven. De tuin is een oase van rust en de omgeving is erg mooi. Inge en Rob doen al het mogelijke om het tot een heerlijk verblijf te maken. Het welkomsdrankje bij aankomst, de wekelijkse borrel, het heerlijke eten, de goede tips voor wandelingen maken het voor ons wederom een supervakantie. Dit adres vergeten we niet en bevelen het zeker aan! Ook onze vrienden die deze keer mee waren zijn zeer enthousiast geraakt.

• 10Henny te Veldhuis21-09-2018

In 1 woord fantastisch!

Wij hebben bij Inge en Rob 2 heerlijke weken genoten van de; gastvrijheid, de rust, het stijlvol ingerichte appartement, het heerlijke diner voor 2. Daarom meteen weer geboekt voor volgend jaar.

Vakantiehuis Pyrénées Passions info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Nº4 Carrère du Fond de la Vielle, 31160