Vakantiehuis Pyrénées Passions

Meer vakantiehuis info

51 reviews over Vakantiehuis Pyrénées Passions

• 10liliane emmerechts16-01-2020

fantastisch

mooie accomodatie, vriendelijke gastvrouw en -heer, mooie omgeving. zowel om te wandelen op het platteland, skiën in de buurt, bergbeklimmen, fietsen, paardrijden. zoveel mogelijkheden, voor iedereen is er wel iets. gaan we zeker nog eens doen, misschien ook eens in het tussenseizoen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10ROBBY VAN EXAERDE20-07-2019

Geweldige vakantie bij top hosts.

We zijn net terug van een geweldige vakantie bij Rob, Flo, Mats en Miki. Mooie gîte, prachtig en heel ruim domein, geweldige hosts die ook vaak zorgen voor heerlijke table d'hôtes. Ook zorgden Flo en Rob er voor dat alle kinderen en ouders elkaar op dag 1 al even zagen bij een aperitief; daardoor was het ijs snel gebroken en hadden de kids direct speelkameraadjes. De omgeving is ideaal om te wandelen en uitstapjes te maken. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Esther29-05-2019

Oase van rust, prachtig gelegen!

Voor de vierde keer naar deze geweldige plek in de Pyreneeën. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en voldoen in alle opzichten om hier te verblijven. De tuin is een oase van rust en de omgeving is erg mooi. Inge en Rob doen al het mogelijke om het tot een heerlijk verblijf te maken. Het welkomsdrankje bij aankomst, de wekelijkse borrel, het heerlijke eten, de goede tips voor wandelingen maken het voor ons wederom een supervakantie. Dit adres vergeten we niet en bevelen het zeker aan! Ook onze vrienden die deze keer mee waren zijn zeer enthousiast geraakt.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Paul H.10-09-2018

Geweldige vakantie in een rustieke omgeving

Een geweldige vakantie gehad bij Rob & Inge. Zeer mooie accommodatie met verschillende huisjes. Onze kinderen hadden veel plezier met de andere kinderen. Een lekker zwembad, mooie voorzieningen op het terrein. Heerlijk aanschuiven aan de tafel met een groot compliment voor de verrassende gerechten. We hebben super genoten ook van de mooie bergwandeling die door Rob was georganiseerd. Een schitterende omgeving met een groot scala aan uitstapjes. De eigenaren hebben een hart voor de zaak dat merk je aan alles. Super bedankt en zeker komen we nog een keer. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Brigitte29-08-2018

Fantastisch!

In 1 woord fantastisch. Wat een gave accommodatie voor gezinnen of koppels Mooie ruime appartementen en lodges. Voor ieder wat wils. De kinderen weten elkaar direct te vinden van klein tot groot, met trampoline springen, zwemmen, jeu de boules, schommels, speelhuisje etc. En wat een lieve en gastvrije eigenaren, Inge en Rob, die leuke activiteiten organiseerden zowel overdag als 's avonds indien gewenst. Aan lange tafels onder de appelboom van heerlijke diners genieten, broodjes service in het hoogseizoen en tegenwoordig niet onbelangrijk, een zeer goed werkende Wi-Fi overal. Ook bij de huisjes. En wat een prachtig mooi gebied vol met mogelijkheden, van leuke dorpjes en stadjes tot diverse cols van de Tour de France of prachtige wandelingen! Kortom, een geweldige aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Familie Nolles28-08-2018

Geweldige vakantie

We hebben een heerlijke week gehad. We hebben genoten van de goede kookkunsten van Inge. Rob heeft ons goede tips gegeven over leuke uitstapjes. De kinderen hebben het fantastisch gehad met de andere kinderen op het terrein en in het zwembad. Kortom heerlijk. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Lenneke Muller20-08-2018

Mooie plek, mooie omgeving, weinig privacy

We zijn net terug van een weekje Estadens. Pyrenees passions is een kleinschalige accomodatie met gites en lodges in een schitterende regio waar veel te zien en te doen is. Eigenaren Ruud en Inge hebben er een mooi complex van gemaakt. De accomodatie heeft een omheinde tuin waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. Hetzelfde geldt voor het mooie zwembad. Het door Inge gemaakte eten is echt een aanrader. Wij zaten in een gite en die was mooi, schoon en voorzien van fijne bedden. Eerlijkheid gebied dat er ook wat mindere dingen waren. Door het gedeelde balkon op de eerste verdieping heb je weinig privacy en lopen er regelmatig mensen langs de gite. Daarnaast was de accomodatie best gehorig. Je kunt de buren goed horen en de achterkant van de accomodatie ligt langs een rustige weg (met helaas ‘s ochtends vroeg het meeste verkeer)

Beste Lenneke,

Hartelijk dank voor jullie zeer positieve review. Daar zijn we altijd blij mee.

Op een domaine zoals de onze met 10 gezinnen met kleine kinderen (in het hoogseizoen) zal het altijd gehorig zijn. Heel soms zijn er gezinnen die niet alles onder controle hebben en kan er meer herrie zijn. Uit bed vallende kinderen s'nachts of het van de trap vallen etc. Als wij daarop tijdig gewezen worden (en niet op de dag van vertrek) zullen wij daarin "proberen" iets op te lossen. Ook al is dat niet altijd realiseerbaar.

Tijdens onze welkomstborrel vragen wij alle gasten te letten op het gedrag van hun kinderen en dat de galerij absoluut geen speelplek is. Ons terrein is ruim genoeg, geheel omheind en Kidsproof. Als eigenaren doen wij onze uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Gedrag van onze huurders kunnen wij niet altijd iets aan doen.

Speelkameraadjes maken herrie. Is er geen herrie gewenst dan is het boeken van een private villa zonder speelkameraadjes misschien een betere optie!

Wij hebben in ieder genoten geval van jullie mooie kids! Mikki vond ze zo schattig!

By the way! Ruud is niet Ruud maar zijn roepnaam is Rob! :-)

In ieder geval fijn te horen dat jullie hebben genoten, dat horen wij graag!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10marielle kaanders05-08-2018

Fantastische plek in frankrijk

Een mooie plek vlakbij de Pyreneeën in zuid Frankrijk bij Nederlanders. Ze hebben 8 gites en 2 lodges. Veel ruimte in de tuin met mooi zwembad en veel plekken om te picknicken. Ze organiseren van alles en doen lekker koken. Jammer alleen dat er veel kosten extra bij komen zoals lakens, handdoeken, schoonmaak enz.

Inge (flo) Kamphuis, Eigenaar gîtes, 27-08-2018

Beste Marielle, Hartelijk dank voor je positieve review. Daar worden wij blij van! Wij streven er altijd naar om onze gasten een mooie vakantiebelevenis te laten ervaren. Iedere gast die bij ons komst weet bij voorbaat van de optionele kosten. Het hoeft niet, maar het kan! Linnengoed kan gehuurd worden maar ook zelf worden meegenomen. Eindschoonmaak ad. 75 € is duidelijk vermeldt. Jammer dat het dan zo tegenvalt bij vertrek.

In ieder geval fijn te horen dat jullie een mooie vakantie hebben beleefd op onze Domaine.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Familie Klassen29-07-2018

fantastische vakantie

Heerlijke 2 weken gehad bij Pyrénées Passions. Heerlijk weer gehad en veel genoten van het lekkere zwembad samen met onze dochter van 10 maanden. Inge kan super goed koken en Rob weet alle leuk plekjes in de omgeving en brengt ons elke dag vers brood van de bakker. Het appartement zit er gezellig en schoon uit. Ik raad iedereen aan om hier op vakantie te gaan en we komen zeker weer terug. Tot de volgende keer

Beste familie Klassen,

Tot volgend jaar!

Hartelijk dank voor de mooie review!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Samantha van Dijk29-07-2018

Geweldige vakantie gehad

Het was nog rustig op het verblijf en dat was heerlijk. Een aanrader om er heen te gaan. Mooi uitzicht over de tuin en een heerlijk zwembad. Gastvrij en we werden goed geholpen. Mooie omgeving waar veel te doen is, vooral op sportief vlak.

Gereisd met partner in mei 2018

Vakantiehuis Pyrénées Passions info