Camping Le Bon Choix

57 reviews over Camping Le Bon Choix in het Nederlands

Absolute aanrader

Esther
6-8-2018

Een leuke camping met grote, vlakke plekken op een veldje of in het bos. Zeer schoon sanitair en een heerlijk zwembadje met een kleine ligweide met zonnebedjes en parasols. De kinderen konden heerlijk spelen en struinen in het bos. De eigenaren Cor en Maaike zijn erg behulpzaam.

Bij aankomst kregen we een map met uitjes en tips. Erg handig en we hebben de map regelmatig gebruikt. In de omgeving is genoeg te doen.

Deze camping is een absolute aanrader!

Na een jaar afwezigheid, toch weer even terug op deze geweldige camping. En wat zijn Maike en Cor toch ook geweldige beheerders...

Deze camping en beheerders zullen altijd bijzonder blijven. Echt een aanrader voor iedereen die van een kleinere, gezellige camping houdt, waarbij de campeerder meer dan 100% aandacht krijgt.

Wat een heerlijk ruime plekken in de bosrijke natuur. Ga het zelf maar eens proberen en laat je overtuigen!!

Een fantastische vakantie!

Familie van Raalte
19-8-2017

We hebben er ruim 2 1/2 week op deze geweldig leuke en gezellige camping verbleven. Langer dan de bedoeling was. We genoten met volle teugen van het Franse leven op het voorterrein van de Pyreneeën. Wij hadden 1 van de mooiste plekjes op de buitenrand van de camping, want we keken uit over de Pyreneeën. Uitstapjes als Andorra, diverse grotten, mooie plaatsen als Carcassonne en Foix, een aantal zwem-meren, de Pyreneeën zelf uiteraard......Geweldig! De eigenaren Cor en Maaike zetten zich tomeloos in voor hun gasten. 2 x per week kan er van een bijzonder menu of BBQ genoten worden. Ook is er een leuk zwembad bij met ligveld. Mooie ruime caravan en tentplaatsen waar of veel privé is of veldjes. Ook een paar leuke chalets. Toilet gebouw is goed verzocht en netjes en schoon!

Kortom, een doener voor de rustige kampeerder met toch wat vertier......

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bon Choix voor je op een rij gezet:

Ruime camping, met prachtig uitzicht.

kanis
12-8-2016

Ruime kampeerplek aan de rand van het bos, wat een goede combinatie van zon en schaduw geeft. Ook met 30 graden nog steeds prettig. Mooi uitzicht over het dal.

Het toiletgebouw is goed verzorgd en schoon. Onze kleine kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad (klein), het speeltuin en op het kampeerterrein.

Geweldige ligging, rust en ruimte

Richard K.
5-8-2016

Landelijke omgeving en centraal gelegen voor diverse (actieve) uitstapjes. Een camping die je nog maar zelden vindt. Gastvrij, gezellig en goed.

Heerlijke plek

Van Buuren
5-8-2016

Bon Choix is een briljante camping als je op zoek bent naar rust, ruime beschutte plekken, prachtige omgeving en kleinschaligheid. Prachtige plekken, goed gras, mooi uitzicht, lekker klimaat, leuk voor kleine kinderen. De camping heeft weinig voor oudere kinderen, heeft geen animatie (godzijdank) en was tijdens ons verblijf in juli een oase van rust (een enorme plus). Andere punten ter overweging - zwembad is niet al te groot en is met vijf ouders met kinderen redelijk vol. De receptie en zwembad zijn gesitueerd op de heuvel en de plekken liggen lager gelegen, wat betekent dat je in de ochtend voor brood en gedurende dag voor het zwembad en speeltuintje die heuvel op moet lopen. Als je lui van aard bent (zoals ik) en het is 34 graden, dan denk je al gauw: zou een kabelbaantje geen idee zijn? De camping is een Nederlandstalige enclave, wat niet verrast gezien de Nederlandse eigenaren.

Stukje paradijs op aarde

Bert Sertyn
31-7-2016

Le Bon Choix is echt een geweldig plekje. Mooie, ruime plaatsen met prachtig uitzicht, met zon én schaduw en genoeg privacy. Wij zijn hartelijk ontvangen door de eigenaars, Cor en Maaike. Zij staan steeds klaar met raad en daad. We missen hen nu al! Zij organiseren ook 2 x per week een gezellige en lekkere maaltijd voor de liefhebbers. Zo leer je ook nieuwe mensen kennen,. Wij vonden beide maaltijden super! Er is genoeg te doen in de buurt o.a. rafting, boomklimmen, Carcassonne op een uurtje, Plateau de Beille voor de geoefende fietser of gewoon relaxen aan het zwembad. Sanitair was altijd super verzorgd. Wij komen graag terug!

Genieteen en onthaasten op unieke groene camping

Els en Peter van Andel
29-7-2016

In juli bezochten we voor de derde keer deze prachtige camping. Dit keer hadden we plaats 31, aan de rand van de camping. Net als alle andere plekken een enorme plek. Genoeg schaduw en genoeg zon en zelfs twee bomen waar onze hangmat tussen paste. We hadden prachtig zicht op de omliggende heuvels en genoten van hazen, de vos, de hop, uilen en roofvogels en natuurlijk niet te vergeten het prachtige gezang van de wielewalen. Dagelijks verse broodjes en heerlijk gegeten bij de eigenaren, Cor en Maike, op het terras. Zelfs zelf gerookte zalm! De douches zijn heerlijk en zóóó' schoon. En het zwembad met de ligbedden is natuurlijk uit de kunst. Leuke uitstapjes gemaakt naar Carcassonne en Mirepoix. Cor en Maike hebben goede tips ( zelf complete mappen met tips) om uit eten te gaan of uitstapjes te maken. Op deze camping kun je kiezen voor de ultieme rust bij je eigen tent of caravan of voor de gezelligheid op het terras boven. Fantastisch om te zien hoe kinderen hun broodjes of marshmallows boven het vuur roosteren. Kortom, dit is een camping waar je nog echt geniet van de natuur. Wifi alleen op het terras. Bij je tent dus lekker ofline en echt relaxed! Hier is het 's nachts nog echt donker!!!

O ja, in het toilet hangt gewoon toiletpapier en er is een wasmachine en een bibliotheek, tafeltennistafel, speeltuintje en een volleybalveld!!! GENIETEN!!!

Mooie camping en goede uitvalsbasis

joke_en_bert_Rotterdam
27-7-2016

Een mooie camping (je kampeert in het bos). Goed onderhouden toiletgebouw. Eigenaren altijd in voor een praatje. Je kunt merken dat zij er plezier in hebben om de camping te beheren. Een mooie uitvalbasis om bijvoorbeeld Lourdes of Andorra te bezoeken. Om de camping te bereiken moet je een kleine helling op maar die is goed te doen. Voor ons in deze camping een herhalingsgevaar.

Erg fijn.

Cor uit Assen
3-10-2015

Bijzonder rustige en prettige camping. Erg vriendelijke eigenaren. Schoon en opgeruimd.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bon Choix voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bon Choix in Escosse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bon Choix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.