Sorteren

Reviews over Escosse

Absolute aanrader

Esther
    6-8-2018

Een leuke camping met grote, vlakke plekken op een veldje of in het bos. Zeer schoon sanitair en een heerlijk zwembadje met een kleine ligweide met zonnebedjes en parasols. De kinderen konden heerlijk spelen en struinen in het bos. De eigenaren Cor en Maaike zijn erg behulpzaam.

Bij aankomst kregen we een map met uitjes en tips. Erg handig en we hebben de map regelmatig gebruikt. In de omgeving is genoeg te doen.

Deze camping is een absolute aanrader!

Bijzondere plek: wat een rust, ruimte en natuur!

Tijink
    21-8-2017

Na een jaar afwezigheid, toch weer even terug op deze geweldige camping. En wat zijn Maike en Cor toch ook geweldige beheerders...

Deze camping en beheerders zullen altijd bijzonder blijven. Echt een aanrader voor iedereen die van een kleinere, gezellige camping houdt, waarbij de campeerder meer dan 100% aandacht krijgt.

Wat een heerlijk ruime plekken in de bosrijke natuur. Ga het zelf maar eens proberen en laat je overtuigen!!

Een fantastische vakantie!

Familie van Raalte
    19-8-2017

We hebben er ruim 2 1/2 week op deze geweldig leuke en gezellige camping verbleven. Langer dan de bedoeling was. We genoten met volle teugen van het Franse leven op het voorterrein van de Pyreneeën. Wij hadden 1 van de mooiste plekjes op de buitenrand van de camping, want we keken uit over de Pyreneeën. Uitstapjes als Andorra, diverse grotten, mooie plaatsen als Carcassonne en Foix, een aantal zwem-meren, de Pyreneeën zelf uiteraard......Geweldig! De eigenaren Cor en Maaike zetten zich tomeloos in voor hun gasten. 2 x per week kan er van een bijzonder menu of BBQ genoten worden. Ook is er een leuk zwembad bij met ligveld. Mooie ruime caravan en tentplaatsen waar of veel privé is of veldjes. Ook een paar leuke chalets. Toilet gebouw is goed verzocht en netjes en schoon!

Kortom, een doener voor de rustige kampeerder met toch wat vertier......

Ruime camping, met prachtig uitzicht.

kanis
    12-8-2016

Ruime kampeerplek aan de rand van het bos, wat een goede combinatie van zon en schaduw geeft. Ook met 30 graden nog steeds prettig. Mooi uitzicht over het dal.

Het toiletgebouw is goed verzorgd en schoon. Onze kleine kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad (klein), het speeltuin en op het kampeerterrein.

Geweldige ligging, rust en ruimte

Richard K.
    5-8-2016

Landelijke omgeving en centraal gelegen voor diverse (actieve) uitstapjes. Een camping die je nog maar zelden vindt. Gastvrij, gezellig en goed.

Escosse scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews