Vakantiehuis Le Moulin d'Eoux

Vakantiehuis Le Moulin d'Eoux
9,1

6 tips over Vakantiehuis Le Moulin d'Eoux

Petra , 19-6-2015
De waterval, het meer, de bourgondische lunch in St. Andre, alle lokale marktjes. Geweldig.
Remko Sietsma, 23-8-2014
Voor de fietser die zichzelf graag uitdaagt is de heuvelachtige omgeving een paradijs. Mountainbikers kunnen zich tegoed doen aan allerhande uitgezette mtb routes in de streek.
Ronald M.A. Henry, 28-7-2014
Zuid-West Frankrijk staat voor mijn gevoel op het punt om ook toeristisch ontdekt te worden. De streek kan dat voor mijn gevoel gemakkelijk hebben er zijn voldoende pareltjes verspreid over de streek. Le Moulin is een van deze pareltjes

Ralf, 23-12-2010
Voor een leuke wandeling hoef je niet ver te gaan. Loop met je hond, of eventueel met wat oudere kinderen, de tuin uit en de velden door, tot de beek en doe daar je schoenen uit. Oversteken en de beek blijven volgen tot je bij een akker komt. Daar een pad links naar boven. Totaan een weggetje. De weg linksaf volgen, langs een paar huizen totaan het hoogste punt. Vrij steil pad naar beneden. Dan zie je de watermolen weer liggen. In dik een uur loop je door een heel gevarieerd landschap.
sandra , 23-12-2010
Van alle markten die ik heb gezien in Frankrijk is die van St. Girons één van de leukste. Bezocht naar aanleiding van een tip in de excursiemap die in het Bakkershuis ligt. Veelzijdig en in een prachtig stadje aan de voet van de bergen. Hippies komen uit de bergdorpjes om hun honing en handwerk te verkopen, ze staan naast de matrassen- en klokkenboeren en je kunt bij de visboer de levende forel die je graag wilt hebben in zijn aquarium aanwijzen.
Sandra, 22-12-2010
In het naastgelegen dorp St'. André is de herberg van Marise, een vlotte veertiger die in het familierestaurant een 4 gangen-menu serveert van lokale gerechten en produkten. Voor € 12,- inclusief wijn. Er lunchen oude mannetjes, de postbode en een verdwaalde toerist. Heel bijzonder.