Vakantiehuis Le Moulin d'Eoux **

Review geschreven door Ingeborg en Ruud

Heerlijke vakantie.

Ingeborg en Ruud,
7-7-2018

Wij hebben de eerste drie weken in het Bakkershuisje gezeten met onze twee honden.

De honden konden heerlijk door de grote tuin rennen en met elkaar spelen, de tuin is omheind. Het huisje zelf is gezellig ingericht met nog authentieke details van vroeger en van alle gemakken voorzien.

Wij hebben genoten van het zwembad , de hartelijke eigenaren en de boerderijdieren. De geboorte van het stierkalfje was een mooie ervaring om mee te maken. De omgeving is fantastisch mooi en binnen het uur zit je midden in de Pyreneeën. Wat zeker een bezoekje waard is in de Pyreneeën is Hospice de France, een mooi en uitgestrekt wandelgebied. De Pic Du Midi bezoeken is echt een aanrader. Is niet goedkoop maar bij goed weer heb je een fenomenaal uitzicht.

Bij minder mooi weer kan je uitwijken naar de grote shopping Malls bij Toulouse.

Wij gaan in september nog een keer terug.