Vakantiehuis Le Moulin d'Eoux **

Review geschreven door fam. Mak

Onvoorstelbaar genieten!

fam. Mak,
29-10-2017

Een week heerlijk genieten! En vooral tijd hebben voor elkaar. Dat is wat we wilden met de (schoon)familie. Meestal vallen de foto's en advertenties in werkelijkheid tegen. Hoe anders was het deze zomer. Verscholen achter een de bomen lag het schitterende "Le Moulin" in Eoux in alle rust op ons te wachten. Achter deze eeuwenoude watermolen, wat tot een aurthentiek frans familiehuis was omgetoverd, lag een grote tuin met uitzicht op een weide. Dat was dan ook de plek waar we bijna niet weg waren te slaan. De kids konden naar hartelust spelen en helpen met de koeien, varkens en kippen voeren, enz. Ze genoten van 's ochtends vroeg tot 's avons laat. Wij, de volwassenen genoten bij de buitenkeuken van de rust en het platteland, uiteraard gepaard met een glaasje Franse wijn. Achter de weide lag een zwemoase verscholen bij een watervalletje. De week is voorbijgevlogen! Alex en Margot: bedankt voor jullie gezelligheid en gastvrijheid. De uitnodiging om op dag voor vertrek (14 juli) in het nabijgelegen dorp de Franse Nationale feestdag mee te vieren was een mooie afsluiting!