Smoor verliefd op Le Moulin d'Eoux.

Vakantiehuis Le Moulin d'Eoux **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Carla & Fred,

Smoor verliefd op Le Moulin d'Eoux.

Carla & Fred,,
3-7-2016

In 2015, op doorreis, verbleven wij 2 dagen op Le Moulin d'Eoux. Je kunt wel stellen dat het liefde op het eerste gezicht was. De gigantische rust die deze locatie uitstraalt heeft ons doen besluiten om in 2016 voor 2 weken terug te keren.

Beide hebben we het getal 60 in onze leeftijd staan, maar dat deed ons niet aarzelen om mee te doen met eieren rapen, kippen voeren, koeien melken, koeien van en naar de wei brengen tot tractor rijden. Dit alles op geheel vrijwillige basis.

Margo en Alex, een geweldig koppel, vriendelijk, belangstellend zonder zich op te dringen en altijd bereid om je nuttige informatie te geven over het gebied van de Midi Pyrenees. Wij verbleven in de Bakkerij, wat een heerlijke verblijf is waar alles aanwezig is waar een mens behoefte aan kan hebben. De tuin aan de achterzijde geeft je het gevoel van vrijheid en privacy en een prachtig uitzicht op de heuvel waar het dorpje Eoux gelegen is. Vanuit deze locatie is het heerlijk wandelen, fietsen en als daar behoefte aan is, dan is de prachtige stad Toulouse binnen 1 uur bereikbaar.

Wij hebben genoten en komen zeker terug.

Margot & Alexander bedankt.

Groetjes, Carla & Fred