Vakantiehuis Le Moulin d'Eoux **

Review geschreven door Linda en Maurice

Een onvergetelijke vakantie!

Linda en Maurice,
5-8-2015

Le Moulin heeft de hoge verwachtingen die we van tevoren hadden meer dan waar gemaakt! Eigenaren Alex en Margot zijn lieve, geduldige mensen die het ons en de kids helemaal naar het zin hebben gemaakt. De kinderen konden altijd helpen met voeren van de beesten, koeien op stal zetten, graan oogsten, etc. Hoogtepunt was natuurlijk het ritje met de tractor en op de maai/dorsmachine! Le Moulin ligt heerlijk rustig met (vanuit de tuin van het bakkershuis) een mooi uitzicht op het kerkje van Eoux in de verte op de heuvel. De directe omgeving is mooi (prima op te racefietsen) en nog redelijk onontdekt door de toeristen en daardoor nog vrij authentiek Frans. Wat ons betreft echt een aanrader!