Vakantiehuis La Mouline

Meer vakantiehuis info

20 reviews over Vakantiehuis La Mouline

• 10famvanierlant22-07-2013

Weer ontzettend genoten!

Voor de tweede achtereenvolgende keer naar La Mouline geweest! Nog steeds top, wat goed is moet je ook niet veranderen! Fantastisch weer gehad, elke dag boven de 30 gr. Geslapen in de Marokkaanse tent, voor de rest dus gewoon buiten geleefd en vooral heel veel gezwommen in het heerlijke zwembad! De kinderen ook weer super genoten, nu 3 en 5, die gaan de hele dag hun eigen gang op dit prachtige en kindvriendelijke terrein. De picknick aan het meer was weer erg leuk, maar ook het dorpsfeestje in Lauzerte was weer erg gezellig! Tanja en Arno, bedankt weer voor de gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 10familie Landman24-08-2012

Supervakantie!!!

Voor de 2e keer La Mouline en ook dit jaar was weer top!! Vorig jaar in een Marokkaanse tent, dit jaar in een bergerie. We hebben weer ontzettend genoten van de rust, de ruimte, de prachtige omgeving en - niet te vergeten - de kookkunsten van Tanja. De kinderen hebben zich ook weer uitstekend vermaakt met elkaar, in het zwembad en met de paarden. Wij wilden niet meer naar huis!

• 10Fam. Zeegers19-08-2012

Helemaal top!

La-mouline is in 1 woord top!!!! Dit was onze vierde zomer bij Tanja,Arno en Cle en we hebben weer met volle teugen genoten. De plek en de accommodatie zijn super. Er is voor onze hele gezin veel te doen en veel ruimte om te genieten van het buitenleven en de rust. Tuurlijk komen we weer terug!!

• 10Marieke15-08-2012

We willen terug!!

Weer een supervakantie bij La Mouline gehad. De bergerie was weer geweldig. Mooi uitzicht en lekker rustig. De kinderen komen hier niets tekort: trampoline, honden, paarden, zwembad, broodjes bakken bij de picknick etc. Een aanrader!! Arno en Tanja doen er alles aan om het naar je zin te maken!

• 9Familie Vercaemer-Naert08-08-2012

Al voor de derde keer!

Een rustige, kleinschalige camping midden de velden dicht bij een klein meertje uitgebaat door Tanja en Arno, Nederlanders, waardoor uitsluitend Nederlanders en Vlamingen de weg naar la Mouline vinden. Niet bang zijn: het zijn vooral a-typische (lees: rustige) mensen. Vooral de sfeer, de mogelijkheid om af en toe mee te eten en je brood bij Tanja te bestellen, de kindvriendelijkheid (zwembad, speeltuin met kabelbaantje, speelzaal) en het gemak waarmee je hier contact krijgt met de anderen bevallen ons. De camping is heel mooi gelegen, en de gite waarin wij al 3 keer logeerden is netjes, ruim en ligt dicht bij de centrale plek. Alleen de pannen en potten mogen wel eens vernieuwd worden. Er lopen inderdaad 3 honden van Tanja en Arno rond, en zo af en toe eens een hond van een campinggast (waaronder die van ons) maar in die 3 jaar heb ik nog geen ongevallen zien gebeuren. Tja, het blijven natuurlijk dieren hé. Tanja en Arno: volgend jaar keren we terug.

• 9Annemie Naert07-08-2012

Al voor de derde keer!

Al voor de derde keer naar La Mouline dit jaar. Vooral de sfeer op de camping, de kindvriendelijkheid, de initiatieven (bbq, picknick aan het meer, petanque met de Franse vrienden van Tanja en Arno), het gemak waarmee je daar contacten met anderen legt spreken ons aan. Ook de streek is heel mooi en ver van het massatoerisme. En er lopen inderdaad honden rond waaronder ook die van ons... Onze ervaring is op alle vlakken positief!

• 9Mesmaekers Nicolas04-08-2012

"Eén uit de duizend"

De troeven van deze formule zijn de volgende: 1. Kindvriendelijkheid 2. Familiale gezellige sfeer 3. Vertrouwen 4. Behulpzaam 5. Rustgevend en ontspannend 6. Warm ontvangst en afscheid 7. Leuke omgeving 8. Leuke activiteiten voor de kinderen en gezin (Picknick, BBQ, paardrijden, outdoor activiteiten, avondspelen, ...)

Wanneer we de reacties lazen van al onze voorgangers in La Mouline, herkennen we ons vaak in de leuke, toffe reacties van de vakantiegasten.

• 1Zumpolle 02-08-2012

Prachtig gelegen, Gites erg vies

Onze indruk was fantastisch, gite erg onhygienisch. € 675 per week is veel te hoog,

De omgeving is echt adembenemend.

Honden en kat waren welkom, en mochten vrij lopen.

Het personeel is toegangkelijk heeft alleen geen oren voor kritiek(punten).

Accommodatie biedt de mogelijkheid om mee te eten +/- 3 X p/w.

Accommodatie is kindgericht op gesteld, speeltoestellen, dieren en natuur.

Voorzichtigheid is geboden met 1 van de honden, die is onbetrouwbaar ( wegens vervelend verleden, zo werd verteld van ter voren !!!) en heeft ons meisje van 2 jaar in het gezicht gehapt, niet gebeten. Toch hielden wij er een wrang gevoel aan over dat hier niets mee wordt gedaan na vermelding van deze gebeurtenis. Risisco lopen met (onze) andermans kinderen schoot bij ons in het verkeerde keelgat.

We zijn ook een week eerder vertrokken dan gepland en moesten hier wel voor betalen ondanks de gebreken en gebeurtenis met hond.

Per week € 75 aan energiekosten is wat veel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9fam. Hubers24-07-2012

relaxte vakantie op een uniek stekkie!

2 weken genoten in de bergerie. Originele accomodatie met een prachtig uitzicht en rustig gelegen. Kids hebben genoten van het zwembad, paard/pony rijden, trampoline en de dieren. Bbq, picknick a/h meer en de frietjes op zaterdag zijn een succes. Tanja en Arno zijn zeer gastvrij en Tanja bereidt heerlijke recepten. Dgls. kan je vers brood bestellen, krijg je in een leuk hollands tasje. En bij Cle kan je heerlijke verse eitjes kopen. De camping is kleinschalig waardoor je snel contact heb met anderen. Voor de kids ook erg fijn. Dit was voor ons de 2e keer dat we er waren en vlgd.jaar zijn we weer vd partij!

• 0famvanierlant23-07-2012

vervolg: Een plek om niet meer naar huis te gaan!

Heerlijke kleine camping, prachtig gelegen met een geweldig uitzicht! Vooral vanuit de bergeries is het uitzicht adembenemend. De andere campingplaatsen liggen centraal, vanuit je luie stoel kun je alles overzien, het mooi aangelegde zwembad(omheind, dus kindvriendelijk), de speeltuin is leuk, met trampoline, skelters, tractors enz!! een paar keer per week aanschuiven bij Tanja en Arno aan tafel om te genieten van een heerlijk 4-gangen diner, of een gezellige BBQ, om de de zelfgemaakte paella maar niet te vergeten! 1 keer per week met de platte kar picknicken aan het meer...! De kinderen vermaken zich enorm...ook met Mud, Farah, en Jet...en natuurlijk de varkens en de paarden! Een absolute aanrader voor gezinnen met kinderen, maar ook opa & oma vermaken zich hier prima! Wij gaan volgend jaar terug!!

4 tips over Vakantiehuis La Mouline

• Familie van Ierlant, 09-07-2012 Rapporteren

Top locatie voor gezinnen met kleine kinderen, voldoende uitvalsmogelijkheden voor opa's en oma's.

• Simon, 22-08-2012 Rapporteren

In de ingericht tent kan je een verdeelstekker gebruiken

• Mesmaekers Nicolas, 04-08-2012 Rapporteren

Een aantal bijkomende leuke activiteiten in de omgeving zijn de volgende: 1. Donderdag "La Nuit Blanche" in Lauzerte (eten en drinken in het centrum op de straten) 2. zondagsmarkt in Moissac 3. Outdooractiviteit nabij Montaubon (koordenpistes) 4. Meer nabij Montcuq 5. Meer nabij Montaigu de Quercy 6. Kasteel nabij Fumel

0 vragen over Vakantiehuis La Mouline

Vakantiehuis La Mouline info