Vakantiehuis La Mouline

• 8.9Inrichting
  • 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

22 Reviews over La Mouline

• 10Karel, Liesbeth, Lotte en Merel Hermsen26-07-2020

Topvakantie!!

We hebben samen met onze dochters (15 en 10 jr) een fantastische week gehad bij La Mouline. Heerlijk genoten van het uitzicht vanuit de bergerie, van het zwembad+zwemmeer, de kookkunsten van Tanja en Arno en de gezelligheid samen met andere gasten en alle kinderen. Kortom een topvakantie op een kleinschalige geweldige plek!! Echt een aanrader om even tot rust te komen. Het is één en al genieten!!

• 9Joey en Shenna28-06-2020

Fantastische beleving

Wij komen er al jaren, de woorden op hun website liegen er niet om. De gezelligheid, de rust en de omgeving zijn fantastisch. Vooral met ons zoontje die nu 4 is.. De stoere buitenspeeltuin en het lekkere zwembad vindt hij het leukst. Ook doen we altijd mee met de activiteiten zo gaan we mee op de kar naar het meer en daar picknicken we en de kids bouwen vlotten of vissen daar. In de geselecteerde avonden eten we gezellig met Arno en Tanja mee. Wij komen hier graag.

• 10famvanierlant22-07-2013

Weer ontzettend genoten!

Voor de tweede achtereenvolgende keer naar La Mouline geweest! Nog steeds top, wat goed is moet je ook niet veranderen! Fantastisch weer gehad, elke dag boven de 30 gr. Geslapen in de Marokkaanse tent, voor de rest dus gewoon buiten geleefd en vooral heel veel gezwommen in het heerlijke zwembad! De kinderen ook weer super genoten, nu 3 en 5, die gaan de hele dag hun eigen gang op dit prachtige en kindvriendelijke terrein. De picknick aan het meer was weer erg leuk, maar ook het dorpsfeestje in Lauzerte was weer erg gezellig! Tanja en Arno, bedankt weer voor de gastvrijheid!

• 10familie Landman24-08-2012

Supervakantie!!!

Voor de 2e keer La Mouline en ook dit jaar was weer top!! Vorig jaar in een Marokkaanse tent, dit jaar in een bergerie. We hebben weer ontzettend genoten van de rust, de ruimte, de prachtige omgeving en - niet te vergeten - de kookkunsten van Tanja. De kinderen hebben zich ook weer uitstekend vermaakt met elkaar, in het zwembad en met de paarden. Wij wilden niet meer naar huis!

• 9Simon22-08-2012

De tenten zijn top

De tenten zijn top, de bergeries hebben een nog mooiere ligging. Volgende keer boeken we vroeger en proberen één van de bergeries te pakken te krijgen.

• 10Fam. Zeegers19-08-2012

Helemaal top!

La-mouline is in 1 woord top!!!! Dit was onze vierde zomer bij Tanja,Arno en Cle en we hebben weer met volle teugen genoten. De plek en de accommodatie zijn super. Er is voor onze hele gezin veel te doen en veel ruimte om te genieten van het buitenleven en de rust. Tuurlijk komen we weer terug!!

• 10Marieke15-08-2012

We willen terug!!

Weer een supervakantie bij La Mouline gehad. De bergerie was weer geweldig. Mooi uitzicht en lekker rustig. De kinderen komen hier niets tekort: trampoline, honden, paarden, zwembad, broodjes bakken bij de picknick etc. Een aanrader!! Arno en Tanja doen er alles aan om het naar je zin te maken!

• 9Familie Vercaemer-Naert08-08-2012

Al voor de derde keer!

Een rustige, kleinschalige camping midden de velden dicht bij een klein meertje uitgebaat door Tanja en Arno, Nederlanders, waardoor uitsluitend Nederlanders en Vlamingen de weg naar la Mouline vinden. Niet bang zijn: het zijn vooral a-typische (lees: rustige) mensen. Vooral de sfeer, de mogelijkheid om af en toe mee te eten en je brood bij Tanja te bestellen, de kindvriendelijkheid (zwembad, speeltuin met kabelbaantje, speelzaal) en het gemak waarmee je hier contact krijgt met de anderen bevallen ons. De camping is heel mooi gelegen, en de gite waarin wij al 3 keer logeerden is netjes, ruim en ligt dicht bij de centrale plek. Alleen de pannen en potten mogen wel eens vernieuwd worden. Er lopen inderdaad 3 honden van Tanja en Arno rond, en zo af en toe eens een hond van een campinggast (waaronder die van ons) maar in die 3 jaar heb ik nog geen ongevallen zien gebeuren. Tja, het blijven natuurlijk dieren hé. Tanja en Arno: volgend jaar keren we terug.

• 9Annemie Naert07-08-2012

Al voor de derde keer!

Al voor de derde keer naar La Mouline dit jaar. Vooral de sfeer op de camping, de kindvriendelijkheid, de initiatieven (bbq, picknick aan het meer, petanque met de Franse vrienden van Tanja en Arno), het gemak waarmee je daar contacten met anderen legt spreken ons aan. Ook de streek is heel mooi en ver van het massatoerisme. En er lopen inderdaad honden rond waaronder ook die van ons... Onze ervaring is op alle vlakken positief!

• 9Mesmaekers Nicolas04-08-2012

"Eén uit de duizend"

De troeven van deze formule zijn de volgende: 1. Kindvriendelijkheid 2. Familiale gezellige sfeer 3. Vertrouwen 4. Behulpzaam 5. Rustgevend en ontspannend 6. Warm ontvangst en afscheid 7. Leuke omgeving 8. Leuke activiteiten voor de kinderen en gezin (Picknick, BBQ, paardrijden, outdoor activiteiten, avondspelen, ...)

Wanneer we de reacties lazen van al onze voorgangers in La Mouline, herkennen we ons vaak in de leuke, toffe reacties van de vakantiegasten.

Vakantiehuis La Mouline info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij