Durfort Lacapelette

Reviews over Durfort Lacapelette

Weer ontzettend genoten!

famvanierlant,
    22-7-2013

Voor de tweede achtereenvolgende keer naar La Mouline geweest! Nog steeds top, wat goed is moet je ook niet veranderen! Fantastisch weer gehad, elke dag boven de 30 gr. Geslapen in de Marokkaanse tent, voor de rest dus gewoon buiten geleefd en vooral heel veel gezwommen in het heerlijke zwembad! De kinderen ook weer super genoten, nu 3 en 5, die gaan de hele dag hun eigen gang op dit prachtige en kindvriendelijke terrein. De picknick aan het meer was weer erg leuk, maar ook het dorpsfeestje in Lauzerte was weer erg gezellig! Tanja en Arno, bedankt weer voor de gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Supervakantie!!!

familie Landman,
    24-8-2012

Voor de 2e keer La Mouline en ook dit jaar was weer top!! Vorig jaar in een Marokkaanse tent, dit jaar in een bergerie. We hebben weer ontzettend genoten van de rust, de ruimte, de prachtige omgeving en - niet te vergeten - de kookkunsten van Tanja. De kinderen hebben zich ook weer uitstekend vermaakt met elkaar, in het zwembad en met de paarden. Wij wilden niet meer naar huis!

De tenten zijn top

Simon,
    22-8-2012

De tenten zijn top, de bergeries hebben een nog mooiere ligging.

Volgende keer boeken we vroeger en proberen één van de bergeries te pakken te krijgen.

Helemaal top!

Fam. Zeegers,
    19-8-2012

La-mouline is in 1 woord top!!!!

Dit was onze vierde zomer bij Tanja,Arno en Cle en we hebben weer met volle teugen genoten. De plek en de accommodatie zijn super. Er is voor onze hele gezin veel te doen en veel ruimte om te genieten van het buitenleven en de rust. Tuurlijk komen we weer terug!!

We willen terug!!

Marieke,
    15-8-2012

Weer een supervakantie bij La Mouline gehad. De bergerie was weer geweldig. Mooi uitzicht en lekker rustig. De kinderen komen hier niets tekort: trampoline, honden, paarden, zwembad, broodjes bakken bij de picknick etc. Een aanrader!! Arno en Tanja doen er alles aan om het naar je zin te maken!

Durfort Lacapelette scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews