Vakantiepark Le Mas de Pinquie

• 4.8Activiteiten
  • 7.5Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

15 Reviews over Le Mas de Pinquie

• 9Julie28-08-2016

Heerlijke vakantie, mooi weer en fijne locatie

De rustige omgeving, veel en prachtige natuur, een lekker zwembad om in af te koelen, ... kortom, de ideale vakantie met vrienden.

• 8Activiteiten
  • 8Danielle07-06-2014

Rustig, prachtige natuur, mooie dorpjes

Het vakantiepark is kleinschalig en dus super rustig. De woningen zijn met alle comfort en mooi ingericht, het zwembad is groot genoeg en wordt dagelijks gecontroleerd.Ter plaatse kan je niet eten, maar in de omgeving vind je lekkere restaurants met heel aantrekkelijke prijzen. Elk ritje brengt je in pittoreske dorpjes, her ene nog mooier dan het andere, het is een boeiende streek. O.a. Rocamadour ligt op 15km. In Gramat kan je op dinsdag- en donderdagmorgen naar het boerenmarktje aan de Halles. De markt op zaterdag in Figeac mag je echt niet missen ( 25km).

• 6Activiteiten
  • 9Ronny 16-04-2013

Op slechts 900 km van antwerpen

De ideale vertrekplaats voor prachtige MOTOR rondritten, FIETS toeren en WANDEL uitstappen of om gewoon te genieten van de prachtige natuur en de stilte.

• 8An en Geert20-08-2012

Even onthaasten in een oase van rust en natuur

Door zijn uitstekende ligging midden in het natuurpark van Les Causses du Quercy, kan je hier genieten van een zalige en rustige vakantie. Geen druk gedoe hier, maar alles op een rustig tempo. Veel toffe plekjes in de buurt. Een duikje in het zwembad brengt heel wat verfrissing. Voor wie van natuur en rust houdt...zeker een aanrader!

• 8jan en linda31-07-2012

Fantastisch rustig plaatsje

Het is een rustig parkje in een prachtige omgeving van weiden , heuvels en bossen. Op 14 km van het stadje Gramat waar je alle inkopen kan doen. De nieuwe conciërge is vriendelijk en behulpzaam. In de buurt zijn talrijke gezellige auberges waar je voor weinig geld van de streekgerechten kan genieten. De paar huisjes zijn gezellig en goed onderhouden en bieden de nodige privacy en rust, precies wat we zochten. Er is een zwembad en een speeltuintje.

• 8Rian en Toine10-07-2012

goede stek om te onthaasten

Op deze parkachtig aangelegde Mas zijn we lekker tot rust gekomen. Heerlijk gezwommen, gelezen en genoten van de natuur. Hazen, een hertje of marter, het zijn zomaar wat 'medebewoners" die we hier hebben gezien. De verschillende vakantiewoningen zijn zodanig over het park verspreid, dat ieder over de nodige privacy kan beschikken. Voor de kinderen is er voldoende speelgelegenheid en ruimte om zich goed te kunnen vermaken.

• 2Re david22-08-2011

ARNAQUE

Pour commencer le domaine est complètement a l abandon ,aucun entretien le site est en faillite ( chose que les propriétaire malhonnêtes se cachent bien de le dire !) la personnes qui vous accueil ne sait même pas parler français , une personne qui défoncé a longueur de journée et insulte les locataire en néerlandais! des que l on dérange ! ils annonces 2 piscines une qui fuit qui est rempli a moitie et l autre complètement vider avec terrasse qui s effondre
    des énormes nid de guêpes et de frelons , jeu pour enfants avec clou rouille et complètement casse, location vraiment sale vaisselle dégueulasse, crotte de souris dans cuisine salle de bain sans oublier les cadavre d insectes par centaine , un four pour poupée barbie odeur d égout dans la maison pas de télé et je vous assure que toutes les personnes étant dans le domaine a cette période compte bien portée plainte les propriétaire sont malhonnête et si vous ne comprenais pas le néerlandais il vous insultes

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 8T C Gales08-08-2010

Een heerlijke vakantie !

Het is een erg leuk en mooi kleinschalig vakantie park, een beetje vergane glorie maar dat maakt het juist zo charmant. Ook leuk is de verscheidenheid aan soorten huisjes op het park, met veel privacy. De beheerder is een erg vriendelijke en behulpzame Belg. Wij waren hier met onze dochters van 13 en 15, maar voor hen was er eigenlijk net niet genoeg te beleven, gelukkig stellen ze niet zulke hoge eisen aan vermaak een mooi zwembad is genoeg. Er is op het park geen animatie en geen winkel, die ligt op ongeveer 15 minuten rijden in Gramat. Wij deden om de dag boodschappen, het huisje had een goede koel en vrieskast zodat het goed houden van voedsel geen probleem is. Vooral met wat kleinere kinderen heb je hier een prima vakantie stek. We hebben een aantal foto's toegevoegd die een wat eerlijker beeld geven van het park, het is natuurlijk wel erg makkelijk om alleen maar de slechste plekken op de foto te zetten en zo een totaal verkeerde indruk van het park te geven. Zeker een aanrader

• 8Activiteiten
  • 9Monique27-10-2009

Wat een rust en natuur

Een heerlijke vakantie voor zowel ons als ouders als de kinderen. Geen bomvol gepropt park maar nog de rust en gezelligheid van een kleinschalig park. Geen animatie maar genoeg te beleven.

• 9Monique Wessels04-09-2009

Een fantastiche vakantie

Le Mas de Pinquie is precies wat de omschrijving aangeeft. Het is een rustig park midden in de natuur met stijlvolle accomodaties. Wij waren echt geschrokken van de negatieve recensies die geschreven waren. Wij hebben dit ook aangegeven bij verhuurorg. en misschien daardoor (dat weten we niet) was ons huisje de Malawi Royal perfect in orde en schoon.Vanaf het moment dat wij aankwamen waren wij verkocht. Animatie is er niet maar dat weet je als je dit parkt boekt. Wij wilden dit ook niet. Onze kinderen van 7,8 en 10 vonden dit park geweldig. Het zwembad is super en de speeltuin prima. Juist de ruimte en de rust en alle dieren die hier wonen (slakken, schapen, honderden vlinders, egels etc etc maken dit park zo bijzonder. De beheerder is erg behulpzaam en doet alles wat er binnen zijn macht ligt om je vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen. Wij hebben erg genoten en willen hier zeker nog een keer terugkomen. Toen wij er waren zat het park goed vol en waren er ook veel kinderen.

Vakantiepark Le Mas de Pinquie info

Camping informatie