Camping Capfun Duravel

6.5Voldoende

Frankrijk, Midi Pyrenees, Duravel (Lot)

6.5Voldoende

• 5.8Eetgelegenheden

• Kinderopvang
Meer camping info

Lange zomeravonden op Capfun Camping Duravel. De avondshows gaan heel de avond door en zijn in het Frans. De animatie overdag spreekt wel Nederlands. Een echte familiecamping met fijne zwembaden en speeltuinen. Bij de snackbar kun je terecht voor je Nederlandse snack en patat en bij de supermarkt voor vers brood. Sarlat is een uur rijden.

224 reviews over Camping Capfun Duravel

• 2019
    8Snirp06-09-2019

Aanrader!

Wat een fijne camping. Mooie, goede stacarans met ruim inventaris. Veel speeltuintjes over de camping verdeeld, met 2 grote speeltuinen. 4 zwembaden met max. diepte 1.20 en leuke glijbanen. De vloer van het zwembad van grof beton, dit was wat minder fijn voor de voeten. Drank en eten voor normale prijzen. Snackbar en restaurant waren goed. 's Nachts bewaking die rondfietst, geen lawaai/ rumoerigheid gehad . Plaatsen voor caravans/ tenten zagen er goed en redelijk groot uit. Bij elke plek stond een soort schuurtje met plancha, tafel en stoelen. Sanitair was schoon (bij bar en zwembad).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Kroes07-08-2019

Fantastisch, gewoon doen

Leuke camping met fijne zwembaden, degelijk sanitair en zeer vriendelijk personeel.veel animatie. Ook is het lekker zwemmen in de rivier De Lot. Zeker een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Patrick Franken10-07-2019

Nooit meer

Als je voor rust komt, blijf hier weg. Idioot lang lawaai. Openlucht discotheek.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Pieter16-08-2018

Heerlijke camping.

Nette camping. Dat was toch wel wat opviel. Zelfs de plaats waar je je afval in ce containers gooit is vaak een groezelige plaats, maar hier dus niet. Mooie en nette toiletgebouwen met goed werkende wasmachines. Wij hadden een mobil home redelijk dicht bij het zwembad. Ik las in oudere reviews dat het 's nachts rumoerig was, maar daar hebben wij dit jaar helemaal niets van gemerkt. 's Avonds elke avond weer andere animatie. Van film op de ene avond naar vuurwerk op de andere avond en dan weer een hypnotiseur (sprak ook Nederlands gelukkig). Licht tegen de rivier Lot wat heerlijk was. Lekker om in te zwemmen, o.a. naar de brug of naar de overkant. Soms stond er wel wat stroming maar dat was geen probleem. Eén keer friet afgehaald en dat was niet zo een succes en één keer in het restaurant gegeten. Vriendelijk personeel. Wat ons betreft een absolute aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Familie05-08-2018

Voor eenmalig erg leuk voor ons geen 2e keer

Wij hadden geboekt bij deze camping vanwege het NL dat het personeel sprak. Zodat ook onze kinderen van 8 jaar 5 jaar en 2 jaar wat konden bestellen of deelnemen aan de activiteiten. In de 2 weken dat wij er waren hebben we 1 persoon gehoord die ook echt NL kon. Hij werkte in de bar/cafetaria. Dus een flinke tegenvaller want het overige personeel is niet behulpzaam of kan alleen Frans praten. Voor ons niet erg maar voor de kinderen niet leuk. Huisje m7 was schoon, leuke plek met een eigen parkeerplek. Speeltuinen schoon en veilig, dit was alleen erg heet doordat er geen schaduw was. Zwembad schoon en het personeel houd zeer goed toezicht. Dit gaf ons een veilig gevoel. Rest camping ook schoon en keurig onderhouden. Cafetaria hebben we 1x gegeten maar de friet was maar half gaar en de kroketten slap. Frikandellen waren al uitverkocht. Kostte ons voor 5 personen 52 euro!!! Schandalig duur vonden wij. In de omgeving is weinig te doen.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 7Kessel30-07-2018

Zeker aan te raden voor 1 keer.

Camping was goed. Wij stonden op het achterste gedeelte met nieuwe staan caravans, dus was perfect. Leuke speeltuin voor de kinderen, zwembad was druk maar goed te doen. Geen ligbedden maar stoelen, wel parasols

Shows in de avond waren in het Frans ( van wat we gezien hebben) personeel van animatie spraken FR, NL en EN dus overdag voor de kinderen geen probleem.

Winkeltje op de camping is klein maar voor de basis goed. In de omgeving zitten 4 supermarkten. Receptie spreken ze NL en EN.

Er is meer dan genoeg te ondernemen in de omgeving zoals eendenboer, wijnboeren, kastelen etc. Als je dat allemaal gedaan hebt zou je kunnen overwegen om naar Cahors of Sarlat te gaan. Uurtje rijden maar wel de moeite waard.

Gewoon doen dus.

• 4Eetgelegenheden

• 8Tine19-07-2018

Leuke camping

Wij hebben hier met onze mobilhome 4 dagen gestaan. Verouderde camping maar met een leuk zwembad voor de kids. Wel heel erg druk op piekmomenten. Konden best nog een zwembad gebruiken bij drukke periodes. De toezichters aan het zwembad waren wel heel vriendelijk naar de kinderen toe. Sanitair proper maar ook verouderd. Personeel is vriendelijk. Winkeltje vrij prijzig en niet veel keus. We hebben op de camping kip met friet en pizza gegeten. Dit was lekker. Fransen en veel Nederlanders te vinden hier. Kortom: leuke tijd hier doorgebracht.

• 7Valerie08-07-2018

Super camping. Omgeving minder

Super ontvangst in het Nederlands. Nieuwe mooie mobilhome. Ruime winkel. Lekkere croissants en chocoladekoek en. Je hoeft niet te reserveren. Open van 8.15 tot 19u. Zwembad ok. Geen ligstoelen, wel parasols en vele stoelen en ligweide. Veel animatie hypnose, vuurshow, karaoke... In de buurt heel weinig te doen ook niet zo'n waaw streek. Cahors bezocht mooie stad. Vriendelijk personeel. Intermarche op 6km in puy l'eveque. Je kan niet kayakken op de lot. Te weinig stroming. Mooi terras goedkope sangria, Richard en wijn 2.5€

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7LV12-06-2018

heel leuk!

super mooie camping. vriendelijk personeel bij de receptie/winkel en bar. mobile home erg mooi en schoon 's nachts wel regelmatig veel herrie van mensen die bij hun mobile home zaten te borrelen en hard te schreeuwen, hier werd helaas niks aan gedaan. animatie erg leuk! ook voor de kinderen op de dag en bij het zwembad. shows ook leuk. wel jammer dat alles in het Frans is. en niet af en toe in het Engels zoals wel beschreven staat. bar erg vriendelijk en gezellig personeel. zelfs met slecht weer wordt er een feestje van gemaakt. pizza's erg lekker. restaurant een afrader. onvriendelijk personeel. extra frietjes ofzo bestellen kan niet. bestellen kan uitsluitend in het Frans er wordt geen woord Engels gesproken en uiteindelijk is het eten ook nog eens niet echt lekker. wij hebben een hele leuke vakantie gehad, en gaan dit jaar weer terug.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8françois09-04-2018

zeer goed

heerlijke camping, goede zwembaden, mooie omgeving perfect dus

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping Capfun Duravel info