Géén boekingskosten

Capfun Duravel

FrankrijkMidi PyreneesDuravel (Lot)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Duravel voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 222 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 222 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Lange zomeravonden op Capfun Camping Duravel. De avondshows gaan heel de avond door en zijn in het Frans. De animatie overdag spreekt wel Nederlands. Een echte familiecamping met fijne zwembaden en speeltuinen. Bij de snackbar kun je terecht voor je Nederlandse snack en patat en bij de supermarkt voor vers brood. Sarlat is een uur rijden.

222 Reviews over Capfun Duravel

• 8Familie moonen23-08-2021

Leuke vakantie

Camping is dik oké. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alleen valt de omgeving wat tegen. Je bent toch al snel 45 min. aan het rijden, voor de bezienswaardigheden in de buurt. Ik vond vooral de iets grotere steden zoals Agen, Villeneuve sur lot, (veel leegstand en verpaupering) tegenvallen. Wij zijn 14 dagen geweest en dan heb je wel alles gezien in de regio, in andere regio’s in Frankrijk moet je keuzes maken hier is het echt zoeken om iets te ondernemen, jammer. De kastelen zijn wel de moeite. Het landschap is ook mooi,maar de huizen en de gebouwen zijn zo onderkomen en verwaarloosd dat het maakt dat ik niet meer terugkom naar deze regio. Nogmaals de camping op zich krijgt van mij een dikke 8/10.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Kevin29-08-2020

Leuke camping voor een keer

Op zich een leuke camping om te bezoeken en heeft een mooie ligging aan de lot. Er werd best veel in de lot gezwommen, een strandje erbij zou echt een meerwaarde zijn. Een erg leuk zwembad waar altijd een stoel vrij was. Er zijn helaas geen ligbedden aanwezig bij het zwembad. Ik vond de horeca prima en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Verder is de camping wel volledig op Fransen gericht. Op zich logisch in Frankrijk, maar de Nederlandse gast zou wat meer betrokken mogen worden bij de (avond) animatie. Ik vond de avondshow ook niet van hoge kwaliteit. Het animatie team is wel enthousiast en moeten echt hard werken gedurende de dag. Personeel vond ik heel vriendelijk op de camping. In de omgeving zijn best veel leuke dingen te doen alleen zit je dan wel even in de auto. Qua kilometers valt het allemaal wel mee, maar het zijn allemaal wegen door debetten waardoor je er langer over doet.

• 8Saskia29-08-2020

Leuke camping met kinderen!

We hebben 2 heerlijke weken op Camping Duravel gehad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De animatieshows zijn leuk (wel alles Frans) en de zwembaden en glijbanen waren top. De horeca is super, ik herken niets in onderstaande reviews. We hebben meerdere keren bij het restaurant gegeten en het was elke keer top! Het eten, de service en de prijs kloppen helemaal. De afhaal en bar ook prima! Wij verbleven in een stacaravan. Het nadeel waren de keiharde kleine bedden met het weggooi lakenpakket waren het slechte nachten. Verder misten wij een ligbed bij het zwembad of bij de caravan. De ligging van de camping is prachtig bij de Lot alleen is er in de directe omgeving weinig te doen met kinderen. Maar nogmaals, het was heerlijk dus zeker een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Snirp06-09-2019

Aanrader!

Wat een fijne camping. Mooie, goede stacarans met ruim inventaris. Veel speeltuintjes over de camping verdeeld, met 2 grote speeltuinen. 4 zwembaden met max. diepte 1.20 en leuke glijbanen. De vloer van het zwembad van grof beton, dit was wat minder fijn voor de voeten. Drank en eten voor normale prijzen. Snackbar en restaurant waren goed. 's Nachts bewaking die rondfietst, geen lawaai/ rumoerigheid gehad . Plaatsen voor caravans/ tenten zagen er goed en redelijk groot uit. Bij elke plek stond een soort schuurtje met plancha, tafel en stoelen. Sanitair was schoon (bij bar en zwembad).

• 8Eetgelegenheden
  • 8Kroes07-08-2019

Fantastisch, gewoon doen

Leuke camping met fijne zwembaden, degelijk sanitair en zeer vriendelijk personeel.veel animatie. Ook is het lekker zwemmen in de rivier De Lot. Zeker een aanrader

• 5Patrick Franken10-07-2019

Nooit meer

Als je voor rust komt, blijf hier weg. Idioot lang lawaai. Openlucht discotheek.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 2sartini30-10-2018

Je ne conseille pas les cabanons !

• Camping surchargé cela se ressent surtout à la piscine ou il est impossible de nager,
    • Et bruyant le soir (même tard plus de minuit ...),
    • Il manque un petit chauffage d’appoint dans le cabanon (il a plu mercredi,
    • Emplacements trop serrés, compliquer que rentrer le véhicule à côté du cabanon,
      • invasion de Blattes / cafards et souris,
    • Pas de lumière dans les 2 chambres,
    • Pas d'armoire ou d'étagère pour les vêtements,
    • Beaucoup de papiers etc dans les allées,
    • Couverture déchirée,
    • Les escaliers en bois qui mènent aux toboggans sont très glissants,
    • Notre parasol est très sale pas agréable à table,
    • De grands écarts dans le plancher qui facilitent l'entrée de bêtes en tout genre,
    • L'état de l'entrée à nos sanitaires ainsi que le plafond pas nettoyé,
    • Le bloc sanitaire présenté certes comme définit comme individuel mais c'est un ensemble pour 4 emplacements ou l'ont entend nos voisins aux toilettes quand on prend notre douche ...
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Pieter16-08-2018

Heerlijke camping.

Nette camping. Dat was toch wel wat opviel. Zelfs de plaats waar je je afval in ce containers gooit is vaak een groezelige plaats, maar hier dus niet. Mooie en nette toiletgebouwen met goed werkende wasmachines. Wij hadden een mobil home redelijk dicht bij het zwembad. Ik las in oudere reviews dat het 's nachts rumoerig was, maar daar hebben wij dit jaar helemaal niets van gemerkt. 's Avonds elke avond weer andere animatie. Van film op de ene avond naar vuurwerk op de andere avond en dan weer een hypnotiseur (sprak ook Nederlands gelukkig). Licht tegen de rivier Lot wat heerlijk was. Lekker om in te zwemmen, o.a. naar de brug of naar de overkant. Soms stond er wel wat stroming maar dat was geen probleem. Eén keer friet afgehaald en dat was niet zo een succes en één keer in het restaurant gegeten. Vriendelijk personeel. Wat ons betreft een absolute aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Familie05-08-2018

Voor eenmalig erg leuk voor ons geen 2e keer

Wij hadden geboekt bij deze camping vanwege het NL dat het personeel sprak. Zodat ook onze kinderen van 8 jaar 5 jaar en 2 jaar wat konden bestellen of deelnemen aan de activiteiten. In de 2 weken dat wij er waren hebben we 1 persoon gehoord die ook echt NL kon. Hij werkte in de bar/cafetaria. Dus een flinke tegenvaller want het overige personeel is niet behulpzaam of kan alleen Frans praten. Voor ons niet erg maar voor de kinderen niet leuk. Huisje m7 was schoon, leuke plek met een eigen parkeerplek. Speeltuinen schoon en veilig, dit was alleen erg heet doordat er geen schaduw was. Zwembad schoon en het personeel houd zeer goed toezicht. Dit gaf ons een veilig gevoel. Rest camping ook schoon en keurig onderhouden. Cafetaria hebben we 1x gegeten maar de friet was maar half gaar en de kroketten slap. Frikandellen waren al uitverkocht. Kostte ons voor 5 personen 52 euro!!! Schandalig duur vonden wij. In de omgeving is weinig te doen.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Kessel30-07-2018

Zeker aan te raden voor 1 keer.

Camping was goed. Wij stonden op het achterste gedeelte met nieuwe staan caravans, dus was perfect. Leuke speeltuin voor de kinderen, zwembad was druk maar goed te doen. Geen ligbedden maar stoelen, wel parasols

Shows in de avond waren in het Frans ( van wat we gezien hebben) personeel van animatie spraken FR, NL en EN dus overdag voor de kinderen geen probleem.

Winkeltje op de camping is klein maar voor de basis goed. In de omgeving zitten 4 supermarkten. Receptie spreken ze NL en EN.

Er is meer dan genoeg te ondernemen in de omgeving zoals eendenboer, wijnboeren, kastelen etc. Als je dat allemaal gedaan hebt zou je kunnen overwegen om naar Cahors of Sarlat te gaan. Uurtje rijden maar wel de moeite waard.

Gewoon doen dus.

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar