Camping Capfun Duravel

202 reviews over Camping Capfun Duravel in het Nederlands

Heerlijke camping.

Pieter
16-8-2018

Nette camping. Dat was toch wel wat opviel. Zelfs de plaats waar je je afval in ce containers gooit is vaak een groezelige plaats, maar hier dus niet.

Mooie en nette toiletgebouwen met goed werkende wasmachines.

Wij hadden een mobil home redelijk dicht bij het zwembad. Ik las in oudere reviews dat het 's nachts rumoerig was, maar daar hebben wij dit jaar helemaal niets van gemerkt. 's Avonds elke avond weer andere animatie. Van film op de ene avond naar vuurwerk op de andere avond en dan weer een hypnotiseur (sprak ook Nederlands gelukkig).

Licht tegen de rivier Lot wat heerlijk was. Lekker om in te zwemmen, o.a. naar de brug of naar de overkant. Soms stond er wel wat stroming maar dat was geen probleem.

Eén keer friet afgehaald en dat was niet zo een succes en één keer in het restaurant gegeten. Vriendelijk personeel.

Wat ons betreft een absolute aanrader.

Wij hadden geboekt bij deze camping vanwege het NL dat het personeel sprak. Zodat ook onze kinderen van 8 jaar 5 jaar en 2 jaar wat konden bestellen of deelnemen aan de activiteiten. In de 2 weken dat wij er waren hebben we 1 persoon gehoord die ook echt NL kon. Hij werkte in de bar/cafetaria. Dus een flinke tegenvaller want het overige personeel is niet behulpzaam of kan alleen Frans praten. Voor ons niet erg maar voor de kinderen niet leuk. Huisje m7 was schoon, leuke plek met een eigen parkeerplek. Speeltuinen schoon en veilig, dit was alleen erg heet doordat er geen schaduw was. Zwembad schoon en het personeel houd zeer goed toezicht. Dit gaf ons een veilig gevoel. Rest camping ook schoon en keurig onderhouden. Cafetaria hebben we 1x gegeten maar de friet was maar half gaar en de kroketten slap. Frikandellen waren al uitverkocht. Kostte ons voor 5 personen 52 euro!!! Schandalig duur vonden wij. In de omgeving is weinig te doen.

Zeker aan te raden voor 1 keer.

Kessel
30-7-2018

Camping was goed. Wij stonden op het achterste gedeelte met nieuwe staan caravans, dus was perfect. Leuke speeltuin voor de kinderen, zwembad was druk maar goed te doen. Geen ligbedden maar stoelen, wel parasols

Shows in de avond waren in het Frans ( van wat we gezien hebben) personeel van animatie spraken FR, NL en EN dus overdag voor de kinderen geen probleem.

Winkeltje op de camping is klein maar voor de basis goed. In de omgeving zitten 4 supermarkten. Receptie spreken ze NL en EN.

Er is meer dan genoeg te ondernemen in de omgeving zoals eendenboer, wijnboeren, kastelen etc. Als je dat allemaal gedaan hebt zou je kunnen overwegen om naar Cahors of Sarlat te gaan. Uurtje rijden maar wel de moeite waard.

Gewoon doen dus.

Leuke camping

Tine
19-7-2018

Wij hebben hier met onze mobilhome 4 dagen gestaan. Verouderde camping maar met een leuk zwembad voor de kids. Wel heel erg druk op piekmomenten. Konden best nog een zwembad gebruiken bij drukke periodes. De toezichters aan het zwembad waren wel heel vriendelijk naar de kinderen toe. Sanitair proper maar ook verouderd. Personeel is vriendelijk. Winkeltje vrij prijzig en niet veel keus. We hebben op de camping kip met friet en pizza gegeten. Dit was lekker. Fransen en veel Nederlanders te vinden hier. Kortom: leuke tijd hier doorgebracht.

Super camping. Omgeving minder

Valerie
8-7-2018

Super ontvangst in het Nederlands. Nieuwe mooie mobilhome. Ruime winkel. Lekkere croissants en chocoladekoek en. Je hoeft niet te reserveren. Open van 8.15 tot 19u. Zwembad ok. Geen ligstoelen, wel parasols en vele stoelen en ligweide. Veel animatie hypnose, vuurshow, karaoke... In de buurt heel weinig te doen ook niet zo'n waaw streek. Cahors bezocht mooie stad. Vriendelijk personeel. Intermarche op 6km in puy l'eveque. Je kan niet kayakken op de lot. Te weinig stroming. Mooi terras goedkope sangria, Richard en wijn 2.5€

heel leuk!

LV
12-6-2018

super mooie camping. vriendelijk personeel bij de receptie/winkel en bar.

mobile home erg mooi en schoon

's nachts wel regelmatig veel herrie van mensen die bij hun mobile home zaten te borrelen en hard te schreeuwen, hier werd helaas niks aan gedaan.

animatie erg leuk! ook voor de kinderen op de dag en bij het zwembad.

shows ook leuk. wel jammer dat alles in het Frans is. en niet af en toe in het Engels zoals wel beschreven staat.

bar erg vriendelijk en gezellig personeel. zelfs met slecht weer wordt er een feestje van gemaakt.

pizza's erg lekker.

restaurant een afrader. onvriendelijk personeel. extra frietjes ofzo bestellen kan niet. bestellen kan uitsluitend in het Frans er wordt geen woord Engels gesproken en uiteindelijk is het eten ook nog eens niet echt lekker.

wij hebben een hele leuke vakantie gehad, en gaan dit jaar weer terug.

zeer goed

françois
9-4-2018

heerlijke camping, goede zwembaden, mooie omgeving perfect dus

Meer dan fantastisch

C. Soethout
21-10-2017

Vriendelijkheid en gemoedelijkheid van alle personeel. Geen omkijken naar de kinderen. Alles was prima onderhouden.

Nooit meer

Binnemans
19-8-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant trekt op niets en zeer rumoerige camping vooral s' nachts. Zwembad veel te klein voor het aantal mensen. Te weinig sanitair voor het aantal staanplaatsen . Wij gaan hier nooit meer.

Beau, Callcenter , 27-2-2018

Beste familie Binnemans,

bedankt voor deze review. Het restaurant van de camping wordt door een externe organisatie uitgebaten en het hernieuwen van hun contract hangt van de tevredenheid van de campinggasten af. De camping heeft een rode Fundose. Dat betekent dat er heel veel animatie is overdag, maar ook 5 avonden per week tot middernacht.

Groetjes, Beau van Duravel

nooit meer

Salomons
17-8-2017

Mooie caravans wel hutje mutje. Mooie/rustige omgeving. Leuk riviertje.

Animatie/bar/muziek is erg luid en de hele dag aanwezig, dit gaat tot laat in de nacht door, als je pech hebt liggen de caravan's hier vlak tegen aan.

De (nacht)rust wordt hierdoor flink verstoord.

Harde muziek tot 2 uur 's nachts eerder regel dan uitzondering, daarna komt dronken volk terug de camping op, en zitten nog een uurtje na, waar vervolgens niets aan gedaan wordt.

Eén keer uit eten geweest op de camping. Zeer slechte bediening, werden uitgelachen om onze bestelling.

Ons inziens werd er ook met opzet een fles wijn ipv 1 glas op de rekening gezet, met een lang gezicht en een boze blik kregen we 4 euro terug....

Onze caravan was prima, maar lag helaas volledig in de schaduw, jammer want het weer zat al niet zo mee.

Het personeel van de camping (receptie e.d.) is overigens wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Bovenstaand heeft echt een stempel op onze vakantie gedrukt, waardoor we in onze beoordeling slechte cijfers hebben gegeven.

Dit zorgt er ook voor dat we niet vaker bij capfun gaan boeken.

Een familie camping hoort na 23:00 rustig te zijn. Het is geen appelhof op terschelling.

Beau, Callcenter , 27-2-2018

Beste familie Salomons,

Bedankt voor uw feedback. De camping Duravel heeft een rode Fundose en u kunt er dus heel veel animatie verwachten. Avondanimatie gebeurt 5 keer per week en duurt tot middernacht, zoals aangegeven op de website. Afhankelijk van de activiteit kan het soms ook uitlopen. Als u liever op een rustigere camping verblijft, raden wij u aan om naar de groene of blauwe Fundose te kijken :)

Groetjes, Beau van Duravel

Capfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Duravel in Duravel (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Duravel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.