Camping Capfun Duravel

197 reviews over Camping Capfun Duravel in het Nederlands

heel leuk!

LV
12-6-2018

super mooie camping. vriendelijk personeel bij de receptie/winkel en bar.

mobile home erg mooi en schoon

's nachts wel regelmatig veel herrie van mensen die bij hun mobile home zaten te borrelen en hard te schreeuwen, hier werd helaas niks aan gedaan.

animatie erg leuk! ook voor de kinderen op de dag en bij het zwembad.

shows ook leuk. wel jammer dat alles in het Frans is. en niet af en toe in het Engels zoals wel beschreven staat.

bar erg vriendelijk en gezellig personeel. zelfs met slecht weer wordt er een feestje van gemaakt.

pizza's erg lekker.

restaurant een afrader. onvriendelijk personeel. extra frietjes ofzo bestellen kan niet. bestellen kan uitsluitend in het Frans er wordt geen woord Engels gesproken en uiteindelijk is het eten ook nog eens niet echt lekker.

wij hebben een hele leuke vakantie gehad, en gaan dit jaar weer terug.

zeer goed

françois
9-4-2018

heerlijke camping, goede zwembaden, mooie omgeving perfect dus

Meer dan fantastisch

C. Soethout
21-10-2017

Vriendelijkheid en gemoedelijkheid van alle personeel. Geen omkijken naar de kinderen. Alles was prima onderhouden.

Nooit meer

Binnemans
    19-8-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant trekt op niets en zeer rumoerige camping vooral s' nachts. Zwembad veel te klein voor het aantal mensen. Te weinig sanitair voor het aantal staanplaatsen . Wij gaan hier nooit meer.

Beste familie Binnemans,

bedankt voor deze review. Het restaurant van de camping wordt door een externe organisatie uitgebaten en het hernieuwen van hun contract hangt van de tevredenheid van de campinggasten af. De camping heeft een rode Fundose. Dat betekent dat er heel veel animatie is overdag, maar ook 5 avonden per week tot middernacht.

nooit meer

Salomons
    17-8-2017

Mooie caravans wel hutje mutje. Mooie/rustige omgeving. Leuk riviertje.

Animatie/bar/muziek is erg luid en de hele dag aanwezig, dit gaat tot laat in de nacht door, als je pech hebt liggen de caravan's hier vlak tegen aan.

De (nacht)rust wordt hierdoor flink verstoord.

Harde muziek tot 2 uur 's nachts eerder regel dan uitzondering, daarna komt dronken volk terug de camping op, en zitten nog een uurtje na, waar vervolgens niets aan gedaan wordt.

Eén keer uit eten geweest op de camping. Zeer slechte bediening, werden uitgelachen om onze bestelling.

Ons inziens werd er ook met opzet een fles wijn ipv 1 glas op de rekening gezet, met een lang gezicht en een boze blik kregen we 4 euro terug....

Onze caravan was prima, maar lag helaas volledig in de schaduw, jammer want het weer zat al niet zo mee.

Het personeel van de camping (receptie e.d.) is overigens wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Bovenstaand heeft echt een stempel op onze vakantie gedrukt, waardoor we in onze beoordeling slechte cijfers hebben gegeven.

Dit zorgt er ook voor dat we niet vaker bij capfun gaan boeken.

Een familie camping hoort na 23:00 rustig te zijn. Het is geen appelhof op terschelling.

Beste familie Salomons,

Bedankt voor uw feedback. De camping Duravel heeft een rode Fundose en u kunt er dus heel veel animatie verwachten. Avondanimatie gebeurt 5 keer per week en duurt tot middernacht, zoals aangegeven op de website. Afhankelijk van de activiteit kan het soms ook uitlopen. Als u liever op een rustigere camping verblijft, raden wij u aan om naar de groene of blauwe Fundose te kijken :)

Groetjes, Beau van Duravel

Wij zijn hier eerder geweest. Leuke camping maar wordt wel steeds drukker. Veel te doen voor de kinderen (speeltuinen, zwembad, animatie). Bij de snackbar kun je gerust wat halen maar het restaurant is erg slecht. De mobile homes zijn vrijwel nieuwen luxe. Jammer dat de animatie zo laat begint 21:30.

Prima vakantie gehad. Mooie camping.

V.
    12-8-2017

Nieuwste gedeelte met stacaravans is nog niet zo gezellig. Echt kaal. Maar daar zullen ze wel iets aan gaan doen gezien de rest van de zeer groene camping.

Wij zaten in het stuk van M1 tm M 16. Dit waren hele mooie ruime plekken met veel privacy. Veel caravans staan op een soort pleintje...kan ook gezellig zijn. Veel NL B en FR op de camping en een enkele GB. Er mogen Geen zwembanden en luchtbedden ed in het water. Je mag wel met een klein balletje gooien. Let Op...er zijn ook Geen ligbedden bij het zwembad! Dit zie je wel op een foto maar ze zijn er niet. Alleen stoeltjes en een kunstgras stukje die gloeiend heet wordt door de zon. Heel veel parasols. Ook bij de caravan staat een parasol. De Lot bij de camping zelf vonden wij vies. Riolering werd hier tijdens ons verblijf in "geleegd" of wat ze ook maar aan het doen waren...brrr.

In Duravel zelf zit een goeie afhaal pizzaria met heel veel keus. Volleybal veld heeft scherp zand. Op blote voeten hou je het niet lang vol. Animatie is goed. Zwembad goed. Bar is goed. Caravan was prima. Camping goed verzorgt. Omgeving is prachtig. Kanoen hier was voor mijn mannen saai..die van mij houden van wat meer stroomversnellingen ed. Klimbos was wel geslaagd op ca 45 min. rijden.

Mooie buiten kartbaan in Cahors op een klein uurtje rijden.

Ontvangst bij de receptie was prima. Vriendelijke dames met een glimlach. Het gehuurde chalet was één van de twee particuliere chalets die te huur zijn. Daarover kan ik kort zijn PRIMA! Op het bed na dan. dat is met 140x190 krap en kort en niet best voor de rug. Verder zeer net chalet, keuken van alle gemakken voorzien, de airco is onmisbaar en gelukkig aanwezig.

Wij hebben deze camping een keer or 5 bezocht. 3Keer met eigen caravan en 2 keer in een chalet. Helaas wordt de eerst o zo leuke camping, toen nog in handen van de NL eigenaren, langzaam een hutje mutje met chalets volgebouwd terrein. Je ziet het heel veel in Frankrijk en dat is jammer. Het zwembad is straks in het hoogseizoen echt veel te klein, wordt niet echt naar omgekeken en 's-avonds niet opgeruimd. Parasols en stoelen staan her en der neer gekwakt en de meeste parasols zijn kapot. Veel bouwactiviteiten aan nieuwe chalets die nog afgebouwd moeten worden. Dus vrachtwagens, tractoren enz. Dieselrook en herrie.

Ook is er achterop de camping een plek waar o.a. snoeiafval wordt verbrand. Het vervelende is dat de wind kennelijk altijd zo staat dat de rook hele dagen over de camping trekt. Een geschrokken mede vakantieganger vroeg zich in het zwembad of er soms brand was uitgebroken. Wel jammer allemaal en de rook stonk flink. Oh ja, bar restaurant daar is jaren niets meer aan gedaan. Wat een ongezellig plek is dat geworden. Ouwe troep!

Beste Ramon,

Bedankt voor uw feedback. Leuk om te lezen dat de chalet goed is bevallen! Uw opmerkingen zijn genoteerd en wij zullen daar zeker rekening mee houden. Elk jaar in het laagseizoen wordt er aan de camping gewerkt (renovatie, vervangen van stacaravans, etc.) en het kan zijn dat de werken vertraging oplopen, meestal door slechte weeromstandigheden. Helaas is dit vorig jaar het geval geweest en daarvoor bieden wij u onze excuses.

Aangename vakantie!!

Ashton Mattan
    29-7-2017

Het verblijf was heel proper bij aankomst en groot genoeg voor 3 personen. De terras was net groot genoeg, mocht voor ons nog wat ruimer. We hadden een schaduwrijk verblijf gevraagd en hebben dit ook gekregen. We zaten volledig in het groen onder bomen en hadden geen zon op onze terras, zo moesten we niet sukkelen met de parasol. We zaten dicht bij de speeltuin zodat onze dochter zelf naar daar kon en terug. Het zwembad kan heel druk zijn bij warm weer en ook er rumoerig. In het kleine zwembad kunnen kleinere kinderen naar hartelust spelen en hebben ze hun eigen kleine glijbaan.

Het restaurant en afhaal zijn geen hoogvliegers, maar qua prijs kwaliteit zeker goed. Iedere dag animatie, wel jammer dat deze, ondanks de vele Belgen en Nederlanders, in het Frans Is. 's avonds leuke shows, met kinderen moet je er wel mee rekening houden dat er tot middernacht luide muziek Is. Kortom: leuke, kleinschalige camping met veel animatie en waar kinderen zeker hun hart kunnen ophalen.

Heerlijk

Evelien
    17-5-2017

Gezellige camping. Wij hadden een mobile home en die zag er goed uit. De medewerkers op de camping waren erg vriendelijk en er heerst een gemoedelijke sfeer. Top zwembad en uitgebreide speeltuin. Veel te doen ook s'avonds veel gezelligheid. Een minpuntje dat het voor de kinderen erg laat begint (21:30). Wij hebben dit jaar weer geboekt omdat we voor die prijs geen betere camping vonden en het ons goed is bevallen.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Duravel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Duravel in Duravel (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Duravel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Duravel scoort een 7.61 uit 10 op basis van 214 reviews.