Vakantiehuis Vakantieboerderij Centre Equestre Du Passe-Temps

Vakantiehuis Vakantieboerderij Centre Equestre Du Passe-Temps

9Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Degagnac

Op vakantie geweest naar Vakantieboerderij Centre Equestre Du Passe-Temps?

9Fenomenaal

• 8.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij Centre Equestre Du Passe-Temps

• 9Jolijn Rosenhart14-11-2013

Geweldige accommodatie

Een weekje vakantie bij Centre Equestre Du Passe-Temps. We werden hartelijk ontvangen door Hans en Evianne en kregen meteen een rondleiding. De kleine gîte waar wij verbleven was netjes ingericht, schoon en voorzien van alle gemakken. De paarden staan er allemaal erg verzorgd bij en staan de hele dag heerlijk buiten op een gigantisch stuk grond. De omgeving is prachtig en vanaf je paard kun je hier het beste van genieten. Voor elke ruiter, beginnend of gevorderd, zit er een leuk paard tussen. In het bezit zijn van een auto is wel erg handig. De dichtstbijzijnde supermarkt is 20 min rijden. Absoluut een aanrader, ook voor niet-paardenliefhebbers. Wij gaan zeker nog een keer!

Gereisd met partner in april 2013

• 9Fam. Blaauw07-11-2013

Heerlijke vakantie gehad

Deze vakantieboerderij ligt in een mooie heuvelachtige omgeving, met veel mogelijkheden voor uitstapjes. Het vakantiehuis is ruim en netjes, van een oude stal gemaakt. waarbij ook meerdere accenten van het paardrijden en de omgeving naar voren komen. Er is ook gelegenheid om te camperen en een rit te paard te maken. Hans en partner staan altijd voor je klaar als je iets wil weten. Eten en drinken zijn in een nabij gelegen plaats te verkrijgen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. waarbij onze oudste meerdere keren een rit heeft gemaakt te paard en onze jongste zich heeft kunnen vermaken met het zwembad. We gaan er dan ook zeker weer naar toe. Voor de paardenliefhebbers zeker een aanrader en voor diegene die het niet zo met paarden hebben zijn er meer dan genoeg andere dingen in de omgeving te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Vakantiehuis Vakantieboerderij Centre Equestre Du Passe-Temps info