Vakantiehuis Domaine de Montsalvy

Vakantiehuis Domaine de Montsalvy
9,3

10 tips over Vakantiehuis Domaine de Montsalvy

Menno, 2-10-2014
Wij hadden Gite du Jardin, naar horen zeggen de meest populaire. Dat is wel begrijpelijk, want het is erg ruim en heeft een eigen parkeerplaats en een eigen terras.
Menno, 1-10-2014
Wij hadden gite du Jardin, met als voordeel een eigen parkeerplaats en een eigen terras. Het domein heeft overigens zoveel terrasjes dat je altijd wel een zon- of juist een schaduwplekje kunt vinden.
Hoogvlieger, 29-9-2014

Tip1: bewandel het Belevinspad over het landgoed, samen met Theo. Een wandeling die tot bezinning leidt over hoe je je eigen weg kunt creëren.

Tip2: schuif aan bij de Table d'hote. Theo en Ellen koken lekker, met regionale ingrediënten en voortreffelijke wijnen. Maar ze zijn ook hartstikke fijne mensen, die er een onvergetelijke avond van maken. Ook leuk om de andere gasten beter te leren kennen!

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Montsalvy voor je op een rij gezet:

Benjamins en Erkens, 11-5-2014
omgeving biedt veel mogelijkheden tot ontspanning. Er is veel te zien: kastelen, grotten, oude stadjes. Rustig verkeer.
Marcel, 30-9-2012
Deze plek leent zich uitstekend voor bezoeken aan de tuinen van Marquyssac, Domme, Sarlat, Saint Cirq Lapopie, Rocamadour, vele kastelen langs de Dordogne en prachtige wegen langs de Lot.
Wouter Van Cutsem, 27-9-2012
Eerste tip: al moet het hier tijdens het seizoen ook heel fijn zijn, probeer – zoals wij - er even ervoor (of erna) te komen. Tweede tip: bezoek zeker eens het Zadkinemuseum en maak daarna een van de wandelingen er vlakbij. Derde tip: De wijn van het huis is lekker. Neem er genoeg mee...

Marcel, 24-9-2012
Tuinen van Marquyssac, Domme, Sarlat, Saint Cirq Lapopie, Roccamadour, vele kastelen langs de Dordogne en prachtige wegen langs de Lot.
Marcel, 24-9-2012
lieve14, 31-7-2012
Domme - lokale markten - Roccamadour - heb je vragen dan kan je altijd bij Theo en Ellen terecht.
marlies, 12-6-2012
Het voormalige woonverblijf van Josephine Baker is zeker de moeite waard! Maar ook dorpen in de buurt, zoals bv Rochemadour zijn zeker aan te bevelen.