Vakantiehuis Domaine de Montsalvy

FrankrijkMidi PyreneesDegagnac

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Domaine de Montsalvy voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 106 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 106 reviews
  • 8.4Inrichting
  • 8.9Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

105 Reviews over Domaine de Montsalvy

• 9Johan Hofmann29-09-2021

Veertien dagen puur genieten!

We hebben genoten! Een regelrechte aanrader! En Theo en Ellen? Die kun je er heel goed bij hebben. Hartelijk en behulpzaam, en hun dochter en beide zonen zijn al net zo!
    Kortom: we gaan volgend jaar weer en we verheugen ons nu al.

• 8Klaske Wijma-Veenstra20-09-2021

Prachtige locatie!

Fijne gastvrije familie, elke dag vers warm brood, mooie locatie, heerlijk zwembad met genoeg zon en schaduwplekken. Ideale basis om de Dordogne te ontdekken!

• 8Berri teWinkel17-09-2021

Gastvrij

Theo en Ellen zijn heel gastvrij. Iedere ochtend was er vers, warm brood. Op speciaal verzoek voor ons een uitgebreide lunch verzorgt. Super. Mooie omgeving en leuke plaatsjes om te bezoeken.

• 7Ruimte
  • 10Ron Drabbels17-09-2021

Thuis komen bij de familie

Een rustpunt op een geweldige locatie , enorm gastvrij waar de hele familie je verblijf zo aangenaam mogelijk maakt . Inclusief tennisbaan en heerlijk zwembad en dan de kookkunst van gastheer en gastvrouw , een culinaire verassing

• 9Johan en Wilma Hofmann13-09-2021

Volgend jaar weer!

We hebben genoten van ons verblijf op "Domaine de Montsalvy". Leuke, comfortabele gite (een van de zes) op een prachtig gelegen landgoed, heerlijk zwembad en een gastheer en -vrouw die ons als hun familie behandelden. Tel daar bij op dat ze de heerlijkste gerechten bereiden en de vraag: "Wat wil een mens nog meer?" is snel beantwoord: NIETS!
    Theo en Ellen: tot volgend jaar!

• 9Ruimte
  • 10Kees Thiers08-09-2021

Fantastisch!

In Augustus zijn wij met ons gezin op het domein geweest. Wij zaten in een prachtige gite, aan de rand van het bos. Wij hebben het heerlijk gehad met op het domein een lekker zwembad, tennisbaan en tafeltennis baan. Mede door de enorm goede gastvrijheid van Theo en Ellen hebben we een topweek gehad!

• 9Annelie07-09-2021

Heerlijk verblijf !

Wij hebben met onze 2 meisjes van 3 en 5 genoten op dit fijne en prachtige domein! Het zwembad is heel ruim en wordt echt super goed onderhouden waardoor het heel fijn is om in het water te gaan. De gite aan het zwembad is ideaal met kinderen zodat je ze vanaf je eigen terras in de gaten kan houden. De omgeving is prachtig en er is heel veel te bezoeken in de buurt. In het dorpje op 5 minuten rijden zit een heel leuk restaurantje waar je lekker kan eten en verder genoeg unieke dorpjes en leuke marktjes waar je zelf lekkere dingen kan halen voor bij de gite. Ook hebben wij genoten van de table d’hotes 2 x per week. Goeie wijnen, Theo kan daar veel en erg enthousiast bij helpen, en heerlijk eten ! De eigenaren Theo en Ellen en hun kinderen zijn erg leuke en lieve mensen die altijd open staan voor hulp of een gezellig praatje, echt super gastvrij !

• 10Ron Drabbels03-09-2021

Op deze bestemming ga je op vakantie bij de familie De hele familie inclusief 2 zoons en de dochter staan in dienst voor jou Rust , ruimte en een zwembad maken een vakantie compleet Daarbij zorgen Ellen en Theo van tijd tot tijd voor een culinair hoogstandje dat menig persoon zal doen verassen Als bereisd echtpaar denken we nu al met weemoed hier aan terug

• 10Laura Rodenhuis24-08-2021

Gastvrij en mooie omgeving

Domaine de Mont Salvy is een prachtige plek. Het ligt in een mooi groene omgeving en door het kleine aantal huisjes, is het ontzettend knus en heb je voor je gevoel bijna het hele terrein voor jezelf. Theo en Ellen zijn ontzettend gastvrij en doen hun best om je thuis te laten voelen. Er worden eetavonden en wijnproeverijen georganiseerd, wat echt bijdraagd aan een geweldig verblijf.

• 8Manon10-08-2021

Fijne plek in rustige omgeving

Fijne rustige plek. Theo, Ellen, de kinderen en personeel zijn erg gastvrij en behulpzaam. De table d’ hote goed verzorgd en leuk om in contact te komen met andere gasten. Leuke wijnproeverij. Er is voldoende privacy, wij zaten in gite Grange. Grange is knus, koel en prima voor een gezin met 2 tieners. Je slaapt (met vide) met 4 personen in 1 ruimte. Het zal wat krap zijn op moment dat het weer minder is. Grange heeft een heerlijk terras voorzien van natuurlijke schaduw.Fijn zwembad voor de kids. Voldoende zon- en schaduwplekken. Verder genoeg te doen: een goede tennisbaan, tafeltennistafel en tafelvoetbal. Aan de rand van de Dordogne waar veel te ondernemen is.

Vakantiehuis Domaine de Montsalvy info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij