Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres)
9,2

20 reviews over Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) in het Nederlands

Geweldige vakantie voor actie en rust!

Nathalie
8-8-2018

Het huis is voorzien van alle gemakken dus je hoeft eigenlijk niks mee te slepen uit Nederland.

Super!

Alexander Dijks
30-7-2018

Wat een heerlijk huis om vakantie te vieren! Zowel het luxe ingerichte huis als de tuin met meerder zitjes zien er fantastisch uit. De keuken is van alle apparatuur en benodigdheden voorzien en de badkamers zien er super uit. Ook het park met zwembad en restaurant nodigen uit om extra van je vakantie te genieten.

Fantastisch! Ultiem genoten.

van Amerongen
24-7-2018

Wat hebben we een geweldige tijd gehad in Villa 133. Bij aankomst waren we echt direct onder de indruk van de schitterend aangelegde tuin rondom de woning. Met meerdere geweldige terrassen, de buitendouche en ook nog eens een overkapping met daaronder een eettafel zit je hier onder alle weersomstandigheden fantastisch buiten! Dan de woning van binnen in één woord; fantastisch! 3 ruime slaapkamers, 2 luxe badkamers (te mooi!) een geweldige keuken die van alle gemakken is voorzien en een royale living om gezellig te dineren of op de bank te kruipen met elkaar. Dit alles sfeervol ingericht waardoor je je direct thuisvoelt! Daarbij komt nog dat de woning in een geweldige omgeving op een schitterend aangelegd villa park staat. Het zwembad bij de Chateau was dagelijks een genot, perfect aangelegd! Ik kan deze woning van harte aanbevelen aan de levensgenieter die geniet van excellentie en sfeer! Ontzettend bedankt Edwin en Angela!

Geweldig!

Van Eijk
23-7-2018

Heel leuk en fijn verblijf gehad deze zomer. We zijn hier 1 week geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. Het is een hele ruime woning met moderne inrichting en badkamers.

We hebben ook veel genoten van de tuin. Deze is ook erg ruim met verschillende plekken om te zitten zoals de lounge set en de eettafel onder het afdak.

Heerlijk vakantiehuis op een geweldig park

Paul en Kiara
29-8-2017

Wij zijn in Juli voor 2 weken naar Villa 133 gegaan. Een dag later kwam een goede vriendin voor een paar dagen en daarna onze kinderen.Het eerste dat opvalt is de zorgvuldigheid en smaak waarmee de villa is ingericht. het is heerlijk om er binnen te komen en buiten in de geweldige tuin te zitten. In de tuin zijn verschillende zithoeken gemaakt, ook is er een rotstuin aangelegd met prachtige bloemen en struiken. Het klopt allemaal precies en past perfect bij elkaar. Waar ik het meeste tegen opzag waren de bedden. Ik heb nogal snel rugpijn als ik niet op mijn eigen matras slaap. Dit viel 1000% mee, heerlijke boxsprings om op te slapen. Verder is de villa zo compleet als je je maar bedenken kan, Wasmachine, wasdroger, oven, 2 super heerlijke douches (1 boven en 1 beneden), buitendouche, 2 wc's, rolluiken voor iedere raam boven (doe ze echt dicht overdag, scheelt enorm). Er is enorm veel te doen en te zien, waardoor wij eigenlijk niet echt op het park zijn gebleven. 2 weken was te kort....

Edwin, eigenaar, 29-8-2017
Hallo Paul en Kiara, dank voor jullie enthousiaste verhaal over Villa133. Fijn dat jullie het allemaal zo fijn hebben ervaren. We zien jullie graag weer een keer terug.

Wij zijn 17 jaar geleden voor het eerst op vakantie gegaan naar dit park, vervolgens 15 x geweest en we genieten er nog steeds van. Onze kinderen vroegen ons ieder jaar weer terug te keren. Ook nu nog gaan ze met plezier mee. Het park is overzichtelijk en wordt vnl door Nederlands bezocht waardoor kleine kinderen makkelijk aansluiting maken met andere kinderen en zich prima kunnen vermaken met of zonder de animatie. Villa 133 is bijzonder modern en veelzijdig ingericht, waardoor iedereen zich hier snel thuis voelt en het je aan niets zal ontbreken. Het is met recht het mooiste huis van het park!

Voor kleine kinderen hoef je het park eigenlijk niet te verlaten, maar als ze ouder worden is er ook in de omgeving veel te beleven, zoals raften, paardrijden, grotten bezichtigen, wandelen en nog veel meer.

Kortom het is er helemaal fantastisch!

Edwin, eigenaar, 29-8-2017
Hallo Familie Bontrop, na 17 jaar nog steeds zo enthousiast zijn over het vakantiepark wil wel wat zeggen. Fijn dat jullie onze villa133 ook weer is bevallen en zo goed dat jullie alweer een optie voor 2018 hebben genomen. Dank jullie wel

Geweldige vakantie in een prachtige omgeving.

Herma Marsman
12-7-2017

Niet alleen heeft Villa 133 mijn verwachtingen overtroffen, maar ook de omgeving en restaurants zijn top. Voor het eerst in jaren, werd er tot in de puntjes eten voorbereid naar mijn mediesche dieet wensen. Toulouse hebben we bezocht en dit kun je in een dag doen. De lokale streekt markjes zijn van alle producten voorzien en zeker een bezoek waard. Al met al een omgeving die veel te bieden heeft qua dagtripjes en lekker eten.

Edwin, eigenaar, 29-8-2017
Wat heerlijk zo'n familie reünie met dochter uit Zuid Afrika en uit Nederland en dat onze villa 133 zo goed is bevallen. Goed om te lezen dat jullie het allemaal zo naar de zin hadden wellicht tot een volgende keer.

Heerlijk vakantiehuis

Inge Bouwman
29-8-2016

Heel fijn huis op een leuk vakantiepark met een mooi groot zwembad. Het huis zelf is mooi ingericht en voelt als thuis. Prachtige tuin eromheen met veel privacy en mooie tuinmeubelen. Aanrader!

Edwin, eigenaar, 12-12-2016
Dank je wel Inge voor je mooie woorden, we zien jullie graag weer terug in Villa133.

Fantastisch park in een eldorado van rust

Weebers
6-8-2016

Wie rust en ruimte zoekt is helemaal aan het goede adres. Een prachtig park midden in de natuur. Wij verbleven hier 5 weken in de geheel gerenoveerde villa 133. Er is niets aan het toeval overgelaten. Van alle gemakken voorzien en de gehele dag zon in de tuin. In de nabijheid een prachtige golfbaan (Ariège) en wie van wandelen houdt heeft de Pyreneeën op een steenworp afstand. Kortom: een super verblijf!

Het was top!

Fam. de Jong
2-8-2016

Afgelopen weekend zijn wij teruggekeerd van een heerlijke vakantie in Villa 133. Het was top!

De villa heeft aan alle verwachtingen voldaan en ook op het park was het prima.

Edwin, eigenaar, 30-12-2016
Hallo Familie de Jong, fijn om deze positieve review te lezen, en wij mogen jullie gezin dit jaar weer verwelkomen dus dat is zeker het bewijs dat het jullie goed bevalt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) in Daumazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.