Géén boekingskosten
FrankrijkMidi PyreneesDaumazanVakantiehuizen DaumazanVakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres)

Villa 133 (Chateau Cazaleres)

Vakantiehuis
FrankrijkMidi PyreneesDaumazan

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 26 reviews

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Villa 133 (Chateau Cazaleres)

• 8Pieta & Jan01-07-2022

Villa 133 Daumazan-sur-Arize

24 mei t/m 7 juni 2022

Vakantie houden in Villa 133 Daumazan-sur-Arize

Wat hebben wij genoten van jullie prachtige villa. Het is een huis met alles erop aan Ruime kamer met tv en een keuken waar alles op en aan is. Ook de slaapkamers zijn lekker ruim met heerlijke bedden. Doucheruimtes zijn van alle gemakken voorzien. Geweldig! Het huis staat in een rustige omgeving met een heerlijke tuin erom heen. Op het terras een heerlijke loungebank waar je zo lekker kunt relaxen en genieten van de vogels in alle rust. Zó lekker!!!! Op het park dat goed wordt onderhouden is voorzien van een prachtig zwembad. Ook de omgeving is prachtig. Zoals: de grotten in: Le Mas d’Azil en Pyreneeën het restaurant in het dorpje is ook een aanrader. (Nederlandse kokkin) WIJ HEBBEN GENOTEN!!! Dank je wel voor jullie gastvrijheid en tot een volgende keer!!!!

Leen, Shirley, Jan en Pieta

• 8Natuur
  • 9Janet en Robert07-11-2021

Precies zoals je het wil hebben

Een heerlijke week gehad in huis 133 op het mooie park Cazaleres. Villa 133 is mooi ingericht, alles is aanwezig, perfecte bedden, en een prachtig aangelegde tuin.

We komen graag terug.

Janet&Robert

• 9Natuur
  • 9Chantal & Tim26-09-2019

Geweldige vakantie 👌

We hadden wat onderzoek gedaan, alvorens onze boeking aan dit gemoedelijke vakantiepark. Voorheen gingen wij veelal kamperen in een mobile home. Gezien ons gezin nu uit drie kinderen bestaat, toch gaan zoeken naar een groter vakantieverblijf. Dit park heeft het allemaal. Animaties, mooi zwembad, gezelligheid, leuk restaurant. Ook de beheerders waren prettig in omgang. Onze oudste van 6 ging zelfstandig naar de animaties en maakte snel vriendjes. Wij verbleven in villa “133”. Erg mooi luxe ingericht huis. Prachtige tuin, met een heerlijke loungebank, voor extra ontspanning tijdens een goed gesprek en een wijntje. 👌De eigenaars van deze villa zijn erg vriendelijk en staan je snel te woord bij vragen. Wij hebben een fantastische vakantie gehad! Volgend jaar weer.

• 10Robert27-07-2019

Perfecte vakantie! Heerlijk!

Super vakantie gehad! Heerlijk genoten van het park, zonnen bij het zwembad en mooi dagritjes gemaakt in de omgeving die veel te bieden heeft! Super leuke restaurantjes zijn we tegen gekomen en veel gezelligheid op de lokale markten . Villa 133 is schoon, van alle gemakken voorzien met een moderne inrichting. We ook zeker hebben heerlijk van de tuin die volop in bloei stond genoten tot in de late avonduren. Villa 133 is echt een aanrader voor iedereen!

• 9Fam. De Naeyer05-07-2019

Een waar paradijs! Luxueuze villa met prachtige tuin (met tuindouche! en veel plekjes om in of uit de zon te zitten) Chateau Cazaleres is een mooi verzorgd park. Kleine 10min. wandelen naar het dorpje Daumazan. Restaurant La Tomate du Jardin is echt een aanrader! In de buurt vanalles te bezoeken. Villa 133 is ongetwijfeld de mooiste villa van het park!!!

• 9Annemieke van Avendonk21-12-2018

Prachtige ingerichte villa met heerlijke terrassen

Na een heerlijke en zonnige week gehad te hebben aan de kust van Spanje en Frankrijk zijn wij vanaf Collioure vertrokken naar Villa 133 op Chateau Cazales in Daumazan.

Toen wij binnen kwamen in Villa 133 viel ons gelijk op dat het een mooi strak ingericht huis was met alle opties voorzien. Van Sonos tot aan een heerlijke buitendouche. Van meerdere terrassen rondom de villa tot aan 2 heerlijke badkamers in de villa. We hebben echt genoten.

We hebben deze week flink zon gehad met ook weer heerlijke temperaturen. Veel bij het zwembad gelegen. Vanaf Villa 133 is het 5 min lopen naar het zwembad. Als we gingen lunchen gingen we meestal terug naar de Villa.

Maar ook de rest van de week heerlijk genoten van omliggende dorpen zoals Daumazan. Daar hebben we heerlijk gegeten bij La Tomate (aanrader).

We vlogen terug vanaf Barcelona en dat was ook makkelijk te bereiken!

Kortom het was een top villa op een heerlijk park!

• 10Nathalie08-08-2018

Geweldige vakantie voor actie en rust!

Het huis is voorzien van alle gemakken dus je hoeft eigenlijk niks mee te slepen uit Nederland.

• 9Alexander Dijks30-07-2018

Super!

Wat een heerlijk huis om vakantie te vieren! Zowel het luxe ingerichte huis als de tuin met meerder zitjes zien er fantastisch uit. De keuken is van alle apparatuur en benodigdheden voorzien en de badkamers zien er super uit. Ook het park met zwembad en restaurant nodigen uit om extra van je vakantie te genieten.

• 10van Amerongen24-07-2018

Fantastisch! Ultiem genoten.

Wat hebben we een geweldige tijd gehad in Villa 133. Bij aankomst waren we echt direct onder de indruk van de schitterend aangelegde tuin rondom de woning. Met meerdere geweldige terrassen, de buitendouche en ook nog eens een overkapping met daaronder een eettafel zit je hier onder alle weersomstandigheden fantastisch buiten! Dan de woning van binnen in één woord; fantastisch! 3 ruime slaapkamers, 2 luxe badkamers (te mooi!) een geweldige keuken die van alle gemakken is voorzien en een royale living om gezellig te dineren of op de bank te kruipen met elkaar. Dit alles sfeervol ingericht waardoor je je direct thuisvoelt! Daarbij komt nog dat de woning in een geweldige omgeving op een schitterend aangelegd villa park staat. Het zwembad bij de Chateau was dagelijks een genot, perfect aangelegd! Ik kan deze woning van harte aanbevelen aan de levensgenieter die geniet van excellentie en sfeer! Ontzettend bedankt Edwin en Angela!

• 9Van Eijk23-07-2018

Geweldig!

Heel leuk en fijn verblijf gehad deze zomer. We zijn hier 1 week geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. Het is een hele ruime woning met moderne inrichting en badkamers.

We hebben ook veel genoten van de tuin. Deze is ook erg ruim met verschillende plekken om te zitten zoals de lounge set en de eettafel onder het afdak.

Vakantiehuis Villa 133 (Chateau Cazaleres) info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Chateau Cazaleres, 09350