Géén boekingskosten
FrankrijkMidi PyreneesDaumazanVakantiehuizen DaumazanVakantiehuis Villa 118 (Chateau Cazalères)

Villa 118 (Chateau Cazalères)

Vakantiehuis
FrankrijkMidi PyreneesDaumazan
9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

2 Reviews over Villa 118 (Chateau Cazalères)

• 10Van de Velde Katia12-08-2018

Super vakantie gehad !

Ruime woning op een zeer rustig kindvriendelijk park. De woning had zeer degelijke meubels 2 nieuwe badmakers met regendouches hadden een zeer luxueuze afwerking, volledig betegeld en zeer clean. Ook de keuken was volledig in orde, alles was nieuw, inclusief toestellen! De grote koelkast en diepvries was ideaal voor 6 mensen. De nieuwe bedden + matrassen (half harde nieuwe matrassen) sliepen zeer goed. De wasmachine met bijhorende wastafel in de berging vonden we zeer handig. De ruime tuin met verschillende terassen was voorzien van comfortabele tuinmeubels en parasols. Ook het overdekte terras was zeer praktisch. De 3 zwembaden (inclusief peuterbad) met bar waren zeer goed verzorgd. Het restaurant zelf heeft een vernieuwde kaart met zeer democratische prijzen (minder dan 20€ voor een driegangenmenu). We hebben er lekker gegeten. minpunten: Op deze woning konden we geen minpunten ontdekken.

• 9Janssen03-09-2017

Fantastisch verblijf,op kleinschalig park

Erg tevreden over het huis. Echt volledig ingericht met goede degelijke meubels en gebruiksmaterialen, heerlijke bedden, nieuw sanitair, twee badkamers. Leuke ligging van huisje op het zeer kindvriendelijke park. Zwembad was mooi ruim met veel lig-ruimte. We vonden de 'badmeester' die 's ochtends de voor-gedrapeerde handdoekjes weer netjes meenam als men te lang wegbleef erg vermakelijk... onnodig 'reserveer-gedrag' van de stoelen werd met recht niet getolereerd. Helemaal prima.

Omgeving wat 'hippie-achtig'. niet te toeristisch (vonden we fijn). Dorpje op wandelafstand vonden we iets minder sfeervol. Wel alle winkels die je nodig hebt voorhanden en in de nabijheid wat levendigere dorpjes te vinden. Mogelijkheid tot erg mooi wandelen in de Pyreneeën. Aanrader met kinderen: paardrijden (je maakt een flinke ronde door de natuur) en klimpark.

We overwegen zeker nog een keer terug te komen.

Vakantiehuis Villa 118 (Chateau Cazalères) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Chateau Cazalères, villa 118, F-09350