Vakantiehuis Villa 118 (Chateau Cazalères)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Villa 118 (Chateau Cazalères)
9,6

2 reviews over Vakantiehuis Villa 118 (Chateau Cazalères) in het Nederlands

Super vakantie gehad !

Van de Velde Katia,
12-8-2018

Ruime woning op een zeer rustig kindvriendelijk park.

De woning had zeer degelijke meubels 2 nieuwe badmakers met regendouches hadden een zeer luxueuze afwerking, volledig betegeld en zeer clean. Ook de keuken was volledig in orde, alles was nieuw, inclusief toestellen! De grote koelkast en diepvries was ideaal voor 6 mensen.

De nieuwe bedden + matrassen (half harde nieuwe matrassen) sliepen zeer goed.

De wasmachine met bijhorende wastafel in de berging vonden we zeer handig.

De ruime tuin met verschillende terassen was voorzien van comfortabele tuinmeubels en parasols. Ook het overdekte terras was zeer praktisch.

De 3 zwembaden (inclusief peuterbad) met bar waren zeer goed verzorgd.

Het restaurant zelf heeft een vernieuwde kaart met zeer democratische prijzen (minder dan 20€ voor een driegangenmenu). We hebben er lekker gegeten.

minpunten: Op deze woning konden we geen minpunten ontdekken.

Fantastisch verblijf,op kleinschalig park

Janssen,
3-9-2017

Erg tevreden over het huis. Echt volledig ingericht met goede degelijke meubels en gebruiksmaterialen, heerlijke bedden, nieuw sanitair, twee badkamers. Leuke ligging van huisje op het zeer kindvriendelijke park. Zwembad was mooi ruim met veel lig-ruimte. We vonden de 'badmeester' die 's ochtends de voor-gedrapeerde handdoekjes weer netjes meenam als men te lang wegbleef erg vermakelijk... onnodig 'reserveer-gedrag' van de stoelen werd met recht niet getolereerd. Helemaal prima.

Omgeving wat 'hippie-achtig'. niet te toeristisch (vonden we fijn). Dorpje op wandelafstand vonden we iets minder sfeervol. Wel alle winkels die je nodig hebt voorhanden en in de nabijheid wat levendigere dorpjes te vinden. Mogelijkheid tot erg mooi wandelen in de Pyreneeën. Aanrader met kinderen: paardrijden (je maakt een flinke ronde door de natuur) en klimpark.

We overwegen zeker nog een keer terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa 118 (Chateau Cazalères) in Daumazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa 118 (Chateau Cazalères) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.