Vakantiehuis La Douce (Chateau Cazaleres villa 69)

VakantiehuisWeer vandaag22°15°
Vakantiehuis La Douce (Chateau Cazaleres villa 69)

3 reviews over Vakantiehuis La Douce (Chateau Cazaleres villa 69) in het Nederlands

Prima bevallen!

Aanrader!
19-5-2018

Mooie omgeving, leuke huizen, geen massaal park. We troffen een huis dat super was ingericht: gezellig, nieuwe keuken, prachtige nieuwe badkamer. Op het terras konden we eten aan de lange tafel met banken. En 's avonds gewoon tv kijken met zicht op de tuin. Heel mooi aangelegd! Het voelde meteen alsof we thuis waren. Heel verzorgd! Absoluut geen standaard vakantiehuis.

We hebben een paar tours gemaakt in de omgeving. Ook richting de Pyreneeën. Indrukwekkend! Ook de grot van Mas d'Azil gezien en de markt in Montbrun.

Eigenlijk te weinig tijd gehad om alles te bekijken. Volgend jaar misschien terug en dan zeker naar dit huis.

Geweldig!! Absolute aanrader!

Yvonne
21-10-2017

Juni 2017 hebben wij een week doorgebracht op Chateau Cazalères. Een gastvrij en overzichtelijk park met een fijn zwembad en goed restaurant. Wij waren de eerste huurders van huisje 69, sinds Kees en Els het begin 2017 omgetoverd hebben tot een zeer luxe en sfeervol ingericht huis. Het heeft ons aan niets ontbroken. Je kon het zo gek niet bedenken of het was aanwezig. De omgeving was mooi en ook het weer was heerlijk.

Het enige minpuntje? Dat de week te kort was :)

Kortom, een absolute aanrader!

Geweldig! We hebben genoten!

een heerlijke vakantieplek
31-3-2017

Het huis ligt lekker rustig en heeft een mooi aangelegde tuin met overdekt terras (grote schuifpui). De tuin is heel zonnig, maar je kunt ook in de schaduw zitten onder de overkapping.

Binnen is het huis licht en zonnig en door het zijraam bij de eettafel heb je uitzicht op de Pyreneeën. Je kunt zien dat er over de inrichting is nagedacht: het is modern en sfeervol, dus je voelt je meteen thuis! De bedden zijn goed en de slaapkamers heel mooi geschilderd en fris. De keuken is nieuw en echt overcompleet. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er! De gerenoveerde badkamer heeft een lekker bad met douche en een leuk kastje om je spullen op te bergen.

De auto kun je naast het huis parkeren, handig voor het uitladen van de boodschappen. Het Chateau met het restaurant en de zwembaden ligt op ongeveer 2 minuten lopen, dus je bent er zo. Wij vinden dit huis echt Super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Douce (Chateau Cazaleres villa 69) in Daumazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Douce (Chateau Cazaleres villa 69) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.