Géén boekingskosten
FrankrijkMidi PyreneesDaumazanVakantiehuizen DaumazanVakantiehuis La Douce (Chateau Cazaleres villa 69)

Vakantiehuis La Douce (Chateau Cazaleres villa 69)

FrankrijkMidi PyreneesDaumazan

• 9.1Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

5 Reviews over La Douce (Chateau Cazaleres villa 69)

• 10Corné Vorselaars17-08-2020

Heerlijke vakantie gehad in Daumazan-sur-Arize

Wij verbleven in La Douce 69, een heerlijke vakantiewoning op Chateau Cazalères. Dit kindvriendelijke park heeft mooie, vrijstaande woningen die allemaal van privé-eigenaren zijn. Het dorp Daumazan met prima bakker ligt vlakbij. Grote pluspunt van het park is het geweldige, super grote zwembad waar iedereen gebruik van mag maken. La Douce 69 ligt in een relatief rustig gedeelte van het park met een mooi aangelegde tuin die veel privacy geeft. Hij is volledig omheind. Het zwembad ligt op een paar minuten lopen. Huis is echt met zorg ingericht. Alles is aanwezig. Prachtige nieuwe badkamer en toilet. Goed ingerichte slaapkamers met prima bedden. We hebben heerlijk geslapen. Keuken was volledig ingericht. Mooie huiskamer met alle Nederlandse zenders op de TV. Schuifpui naar overdekt terras. Alles was superschoon en goed onderhouden. Contact met eigenaren was heel vriendelijk. Kunnen dit huis van harte aanbevelen.

• 10Annemarie en Peer van Hoof22-06-2019

Mooi huis alles aanwezig en een mooi plekje.

Een prima huis met 3 slaapkamers, een keuken waar zelfs een kok zich thuis voelt. Een comfortabele badkamer, een groot terras en een mooie tuin. Alles voorzien van goed meubilair en faciliteiten. Hier kun je ook genieten van een prachtig park, met speelvelden, tennis, grote zwembaden en een. mooie omgeving leuke dorpjes en geweldige wandelingen.

• 9Aanrader!19-05-2018

Prima bevallen!

Mooie omgeving, leuke huizen, geen massaal park. We troffen een huis dat super was ingericht: gezellig, nieuwe keuken, prachtige nieuwe badkamer. Op het terras konden we eten aan de lange tafel met banken. En 's avonds gewoon tv kijken met zicht op de tuin. Heel mooi aangelegd! Het voelde meteen alsof we thuis waren. Heel verzorgd! Absoluut geen standaard vakantiehuis. We hebben een paar tours gemaakt in de omgeving. Ook richting de Pyreneeën. Indrukwekkend! Ook de grot van Mas d'Azil gezien en de markt in Montbrun. Eigenlijk te weinig tijd gehad om alles te bekijken. Volgend jaar misschien terug en dan zeker naar dit huis.

• 9Yvonne21-10-2017

Geweldig!! Absolute aanrader!

Juni 2017 hebben wij een week doorgebracht op Chateau Cazalères. Een gastvrij en overzichtelijk park met een fijn zwembad en goed restaurant. Wij waren de eerste huurders van huisje 69, sinds Kees en Els het begin 2017 omgetoverd hebben tot een zeer luxe en sfeervol ingericht huis. Het heeft ons aan niets ontbroken. Je kon het zo gek niet bedenken of het was aanwezig. De omgeving was mooi en ook het weer was heerlijk. Het enige minpuntje? Dat de week te kort was :) Kortom, een absolute aanrader!

• 9een heerlijke vakantieplek31-03-2017

Geweldig! We hebben genoten!

Het huis ligt lekker rustig en heeft een mooi aangelegde tuin met overdekt terras (grote schuifpui). De tuin is heel zonnig, maar je kunt ook in de schaduw zitten onder de overkapping. Binnen is het huis licht en zonnig en door het zijraam bij de eettafel heb je uitzicht op de Pyreneeën. Je kunt zien dat er over de inrichting is nagedacht: het is modern en sfeervol, dus je voelt je meteen thuis! De bedden zijn goed en de slaapkamers heel mooi geschilderd en fris. De keuken is nieuw en echt overcompleet. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er! De gerenoveerde badkamer heeft een lekker bad met douche en een leuk kastje om je spullen op te bergen. De auto kun je naast het huis parkeren, handig voor het uitladen van de boodschappen. Het Chateau met het restaurant en de zwembaden ligt op ongeveer 2 minuten lopen, dus je bent er zo. Wij vinden dit huis echt Super!

Vakantiehuis La Douce (Chateau Cazaleres villa 69) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Chateau Cazaleres 69, 09350