Sorteren

Reviews over Damiatte

Delattre
    18-8-2018

Fantastisch, voor het zwembad!

Esther
    10-8-2018

Super camping! Fantastisch zwembad met glijbanen voor alle leeftijden. Sanitair is wat gedateerd maar word vaak en goed schoon gemaakt. Ruime plekken met grotendeels schaduw.

heerlijk verblijf in de Tarn

Rina Reijnders
    2-6-2017

Zeer aan te bevelen voir een prachtig verblijf in de natuur!

Topvakantie in de Tarnstreek

Ria en Stef Putseys- Closset
    25-7-2016

Wij verbleven drie weken op deze camping. De kersverse eigenaars Eric en Cecile ontvangen je zeer vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf naar wens te laten verlopen. Het was er heerlijk rustig, ook s'nachts. Hier tref je vele vogelsoorten die ook van water houden. De vader van Cecile heeft heel lekker voor ons gekookt. Verwennerij voor weinig geld. Op een kwartiertje rijden vind je supermarkten in Puy Saint Laurent of in Lavaur. In de omgeving is er een golfterrein waar ook lekkere restaurantjes te vinden zijn. Ook onze hond was er gelukkig. Zij kon er zwemmen en door de heel ruime plaats hoefde ze niet altijd aan de leiband. Het sanitair lag er altijd netjes bij. Het natuurlijke zwembad is vooral voor de kinderen zeer leuk. Wie het echte Franse leven wil meemaken, vindt hier zijn gading. Een aanrader

Geweldige vakantie gehad!!

xanderenmayra
    7-8-2013

Leuke vriendelijke kleine camping. Erg behulpzaam personeel.

De plek die wij hadden gereserveerd aan het water was kleiner dan we hadden gedacht, maar alles pasten. Mooi uitzicht over het water en veel privacy. Speelvijver was erg schoon en kids hebben al snel Nederlandse vriendjes.

Toiletgebouw, 5 zit toiletten met bril en wc papier, 1 hurktoilet en 2 urinoirs. 6 afwasbakken met lauw/warm water, 4 bakken voor wasgoed met lauw/warm water, 8 douches met warm water en genoeg wasbakken met warm water, er is ook nog een 2e toilet gebouw. Wordt 2 x per dag schoon gehouden. Er wordt 1 x per week een disco voor de kids gehouden en 1 x per week een feestavond, paella of mosselen eten, 3 gangen en incl wijn, voor een klein prijsje. Om 0.00 uur is het stil. Wifi bereik is bij het restaurant erg goed.

De periode dat wij er zaten week 30 en 31 was nog vrij rustig op de camping genoeg Nederlandse stellen met kinderen, daarna zag je wel een terugloop van de Nederlanders en kwamen er meer Fransen.

Damiatte scoort een 6,8 uit 10, op basis van 5 reviews