FrankrijkMidi PyreneesCuzanceBed & Breakfasts CuzanceBed & Breakfast Chambres en table d'hôtes La Panacée

Bed & Breakfast Chambres en table d'hôtes La Panacée

FrankrijkMidi PyreneesCuzance
9.7FenomenaalScore uit 37 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 37 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

37 Reviews over Chambres en table d'hôtes La Panacée

• 10RG13-08-2018

Vakantie zoals vakantie bedoeld is

Fijne b&b, ruime kamers, groot zwembad, heerlijk eten toegewijde eigenaren!

• 10Claudia_B05-08-2017

Daar zijn we weer!

Het blijkt een risico om hier je vakantie te boeken - als je er eenmaal geweest bent, blijf je er terugkomen. Voor het eten, voor de fijne bedden, voor het uitzicht, voor de gastvrijheid van Lisette en Arjan, voor het animatieteam Marie en Annick, ach... waarvoor eigenlijk niet. Wij vinden het een heerlijke plek. En na een zesde keer zit ronde zeven alweer in de planning!

• 10Maaike en Bram11-10-2015

Relaxed gastvrij

Zoals altijd heerlijke dagen gehad. De gastvrije ontvangst, het persoonlijke contact, de fijne kamer, het heerlijke eten. Dank jullie wel!

• 10Inge06-10-2015

Ultiem!

Beste vakantieadres ooit! Ben er inmiddels meer dan 10 keer geweest en het is elke keer weer een feest. Het eten is altijd heerlijk, Arjan en Lisette zijn meer dan hartelijk, de omgeving prachtig en de plek zelf zooooo fijn. Kortom ik ben zeker van plan nog meer vakanties daar te vieren.

• 10Johan & Angelieck27-08-2015

Super vakantie

Bij La Panacee zijn alle ingrediënten aanwezig voor een fantastische ontspannen vakantie!!! Lisette & Arjan met hun twee meiden verwennen je met hun geweldige kookkunsten en zijn druk om het de gasten naar hun zin te maken. Het is erg gezellig om met de andere gasten en kinderen aan het mooie zwembad te vertoeven,onder het genot van een wijntje en een kaasplankje. Samen eten onder de boom, genieten van al het lekkers wat hebben we weer genoten van jullie kookkunsten, om van te smullen. Wij verbleven in kamer 5, de blauwe kamer voor 2 personen, een juweeltje! Mooie stijlvolle badkamer met douche en heerlijke bedden. Gewoon echt genieten van Frankrijk en heel veel te doen in de nabije buurt, je moet wel een auto hebben, alle informatie enz. aanwezig Echt een aanrader, niet voor niets waren we er voor de vierde keer, en nu met het vliegtuig,met de auto ongeveer 1100 kilometer vanuit Panningen, Toppie

• 10Anne20-08-2015

Echt een plek waar je terug komt!

Derde keer naar la panacee, het is nog steeds ideaal! In het hoogseizoen zijn er veel families met kinderen tussen 0-10 jaar. Mijn dochter heeft dus continu gespeeld met andere kinderen, waardoor je zelf ook echt vakantie hebt. Gastvrouw en heer zijn beide erg relaxt, waardoor je jezelf direct op je gemak voelt. Geen stress aanwezig hier! Prachtig zwembad met luxe bedjes. Kinderen eten samen eerder dan de ouders en iedereen blijft voor de lunch en het diner, gewoonweg omdat het heerlijk is! Kortom: denk je aan boeken? Gewoon doen!

• 9De Meyer19-07-2015

Heerlijke tijd in la Panacée!

Toplocatie (grens Lot-Dordogne). Lekker eten voor de volwassenen in goede prijs-kwaliteitsverhouding. Voor de kids eerder wat afgemeten. Prachtig domein, verzorgde kamer. Heel wat bezienswaardigheden in de nabije omgeving. We misten soms de pure passie van een chambre d'hôtes uitbater, eerder zakelijke aanpak. Prima faciliteiten voor kinderen: tafeltennis, jeu de boules, zwembad, schommel,... We hebben een prachtige week gehad, jammer van de kleine uitschuiver rond de warme chocolademelk. Zeker een aanrader!!

• 10Claudia31-05-2015

Never change a winning team

Begin mei streken we voor de derde keer een weekje neer in schilderachtig Rignac en vervielen zonder problemen in ons lome La Panacée-vakantieritme. Lisette en Arjan koken samen nog steeds de sterren van de hemel en we konden heerlijk buiten eten onder de eeuwenoude lindebomen. Wat ons vooral zo aanspreekt aan dit adresje is de manier waarop Lisette en Arjan met hun gasten omgaan – als geen ander verstaan ze de kunst om je als gast heerlijk je eigen gang te laten gaan en toch betrokken te zijn bij je vakantie. Het smalle weggetje naar Rignac blijft magisch voor Randstedelingen zoals wij en geeft ons telkens weer het echte Franse platteland-gevoel. En dat terwijl de Autoroute nog geen tien minuten rijden is. Overigens, voor de mensen die zich zorgen maken dat ze in Rignac te ver van de bewoonde wereld zitten: tegenwoordig is er gratis wifi op de kamers. Niet dat wij daarmee de hele dag op het internet zaten, maar het is wel verdomde handig als je in de buurt op huizenjacht bent :-)

• 10Jack en Marian 16-08-2014

Geslaagd.....

Goede gastvrijheid en aan niks tekort gekomen. Veel kunnen doen in de omgeving en door Arjan en Lisette weer lekker verwend.....de kinderen hebben ook genoten.......toppie

• 9Alexandra Kolkman29-09-2013

Heerlijk genieten!

Chambres en table d'hotes La Panacee is De plek om heerlijk te genieten van het Franse platteland. Mooie kamers, erg sfeervol ingericht. Kindvriendelijk. Lekker zwemmen in het zwembad en overheerlijk eten onder de lindenbomen. De eigenaars verstaan de hogere kunst van het laten genieten van hun gasten.

Bed & Breakfast Chambres en table d'hôtes La Panacée info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met