Camping Camp Vallée du Tarn

• 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

2 reviews over Camping Camp Vallée du Tarn

• 10Bé Entjes07-05-2019

Uitstekend, rustig midden in de natuur aan de Tarn

Eind april een week op deze mooi gelegen camping verbleven. Ondanks het wat mindere weer een prima verblijf op een mooi plekje direct aan de Tarn. Het sanitair is in 2017 vernieuwd en voldoet aan alle eisen, functioneel en schoon. Een paar keer gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een maaltijd op de camping te nuttigen die passievol door de eigenaar wordt bereid; lekker en niet duur. De omgeving is perfect om te wandelen en te fietsen (wel met versnellingen uiteraard) en diverse steden in de omgeving te bezoeken (Albi, Cordes-sur-Ciel, RoquefortsurSoulzon). In Roquefort kun je de grotten en kaasmakerij van deze bijzondere kaassoort bezoeken. De natuur in de omgeving is nog echt authentiek met bijzondere planten (gamander bremraap, diverse orchideeën) en vogels (zwarte wouw, oehoe, wielewaal, nachtegaal) direct op of bij de camping. Kortom: een aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 10Margriet Mol07-05-2019

Geweldig verblijf!

Een groene, rustige, kleine, schone camping met uitzicht op de Tarn. Er zijn veel wandel- en fietsmogelijkheden in de buurt. En leuke stadjes om te bezoeken, Ambialet, op loopafstand met barrage, Albi met prachtige basiliek, Brousse le Chateau, bijzonder kasteel en Cordes-sur-Ciel, geweldig bergdorpje met pittoreske straatjes. Op de camping is 3x per week de mogelijkheid om mee te eten, dit is niet duur en alles wordt vers bereid. Elke plek biedt zon en schaduw!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair