Géén boekingskosten

Meer camping info

10 Reviews over Camp Vallée du Tarn

• 9Ronald en Sonja03-10-2021

Paradijsje aan de Tarn

Als afsluiting van de vakantie een weekje gestaan op de camping bij Erik en Monique. Heerlijk onder de bomen aan het water van de Tarn. Hier kon je suppen, kanoën en lekker zwemmen. We hebben vanaf de camping heerlijk gewandeld en gefietst in de omgeving. Toen we gingen kanoën heeft Erik ons naar het startpunt gebracht. Het eindpunt, na 13km kano, was net voorbij de camping en konden we dus zo terugwandelen. Op de camping was het zeer goed toeven met een natje een een droogje bij de receptie en de gezamenlijke maaltijden die Monique en Erik geregeld verzorgden. Wat een gezelligheid en gastvrijheid. We hebben enorm genoten!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Robert02-09-2021

Prachtige plek behulpzame vriendelijke eigenaren!

Prachtige locatie met uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaren. Heerlijke heldere rivier im in te zwemmen. Je kan kano gratis lenen, suppen uitproberen etc. Drie keer per week wordt er heerlijk gekookt, echt een aanrader! Wij komen zeker terug!

• 9Mirjam de Ruiter10-08-2021

Gezellige rustgevende camping.

Deze zomer afgereisd naar Camp vallee du tarn. Na vorig jaar een heerlijke vakantie gehad te hebben in de Ardeche waar onze zonen heerlijk konden vissen zocht ik voor dit jaar weer zoiets. Alleen hoefde we geen animatie meer en veel drukte op en om de camping. Dit is zeker gelukt bij camp vallee du tarn. Er is veel gevangen. Het grappige is dat je iedereen om je heen binnen twee dagen zen ziet worden. Erik maakte iedere avond laat het sanitair gebouw super schoon en daar valt echt niets over te klagen. De omgeving is echt prachtig. Het laatste uur dat je vanaf de snelweg rijdt naar de camping waan je je echt in een Frans sprookje. Ontvangst door Erik en Monique is heel warm en onder het genot van een welkom drankje word je bij gepraat over de camping en de omgeving. De rivier is heerlijk om in te dobberen met je luchtbed of de kano te pakken die beschikbaar is voor de kampeerders. Wij komen hier zeker terug om weer even te onthaasten.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Bob Wieland10-08-2021

Wat een Topper!!!

Wat een fantastische camping.Bij aanvang voelde wij ons al zeer welkom.Wij kwamen aan in de stromende regen.Dit was voor ons de eerste keer dat we dit mee maakten.Opvallend was dat het er tijdens dit weer totaal niet troosteloos uit zag.Sterker nog meteen even bij Monique en Erik onder het afdak met licht van de lampionnetjes heerlijk gezellig.Goede intake van Monique en Erik en tussen de buien door even opzetten.De volgende morgen kwam die lieve Monique meteen even vragen of alles droog was gebleven.Heerlijke broodjes s’morgens .Super sanitaire.En dan ,,,,,Als Erik zijn bbq en ( ik ben even de naam kwijt van zijn trotse kookplaat) opstookt ontstaat er een magische sfeer waar menig chef-kok één punt aan kan zuigen.We zouden bijna zeggen sssstt.. niet verder vertellen.Nee hoor lekker heen gaan, succes verzekerd.

• 10Tineke10-08-2021

Mooie kleine camping aan de oever van de Tarn.

De camping wordt uitstekend verzorgd door gepassioneerde eigenaren. Persoonlijke benadering van de gasten, mogelijkheid voor een drankje en desgewenst hapje op het terras aan de rivier. Ook is het mogelijk om samen met andere campinggasten te eten op dit gezellige terras. De omgeving is prachtig om te fietsen en te wandelen en de mooie stad Albi ligt vlakbij (20 km)En last but not least, erg schoon sanitair met zeep en toiletpapier.

• 10Ellen30-01-2020

Prachtige camping

Prachtig gelegen kleine gezellige camping aan de Tarn. De eigenaren Monique en Erik doen er echt alles aan om je het naar de zin te maken. Er wordt regelmatig heerlijk gekookt (met lekkere wijn) waarbij je aan kunt schuiven aan gezellige tafels aan het water. Zeer hondvriendelijke camping, schoon nieuw sanitair. Genoeg te doen in de prachtige omgeving, kanotocht is aan te bevelen. Wij gaan zeker in de zomer van 2020 terug!

• 10Yvonne Roskamp30-01-2020

Genoten op deze groene gastvrije camping!

Heerlijke rustige camping. Mooi gelegen aan de Tarn. Leuke plaatsjes om te bezoeken in de buurt. Maar vooral heel een heel gastvrije camping met de mogelijkheid om met de andere gasten samen te eten bij Erik en Monique. Wat wel belangrijk is om te weten dat is dat je chemisch toilet niet op de camping geleegd kan worden. Voor ons geen probleem, de camping is niet groot dus je staat altijd in de buurt van het toiletgebouw.

• 10Matthieu30-01-2020

Geweldig!

Wat een super plek, lekker verscholen in de natuur en pal aan de rivier de Tarn. Zeer relaxed en rustig gelegen met prima gelegenheid om uitstapjes te maken, dichtbij of wat verder weg. En dan het eten, super gewoonweg! Gezellige afmonteer, ongedwongen en lekker, met prima wijnen én een prijs-kwaliteitverhouding die je maar zelden ziet. Ons verblijf in een van de 2 Bell tenten was écht super! Komend jaar gaan we zeker weer een paar dagen hierheen alleen dan nu met onze camper. Nu al zin in😄

• 10Bé Entjes07-05-2019

Uitstekend, rustig midden in de natuur aan de Tarn

Eind april een week op deze mooi gelegen camping verbleven. Ondanks het wat mindere weer een prima verblijf op een mooi plekje direct aan de Tarn. Het sanitair is in 2017 vernieuwd en voldoet aan alle eisen, functioneel en schoon. Een paar keer gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een maaltijd op de camping te nuttigen die passievol door de eigenaar wordt bereid; lekker en niet duur. De omgeving is perfect om te wandelen en te fietsen (wel met versnellingen uiteraard) en diverse steden in de omgeving te bezoeken (Albi, Cordes-sur-Ciel, Roquefort_sur_Soulzon). In Roquefort kun je de grotten en kaasmakerij van deze bijzondere kaassoort bezoeken. De natuur in de omgeving is nog echt authentiek met bijzondere planten (gamander bremraap, diverse orchideeën) en vogels (zwarte wouw, oehoe, wielewaal, nachtegaal) direct op of bij de camping. Kortom: een aanrader!

• 10Margriet Mol07-05-2019

Geweldig verblijf!

Een groene, rustige, kleine, schone camping met uitzicht op de Tarn. Er zijn veel wandel- en fietsmogelijkheden in de buurt. En leuke stadjes om te bezoeken, Ambialet, op loopafstand met barrage, Albi met prachtige basiliek, Brousse le Chateau, bijzonder kasteel en Cordes-sur-Ciel, geweldig bergdorpje met pittoreske straatjes. Op de camping is 3x per week de mogelijkheid om mee te eten, dit is niet duur en alles wordt vers bereid. Elke plek biedt zon en schaduw!

Camping Camp Vallée du Tarn info

Camping-informatie