Pension Auberge Les Myrtilles

Pension
Pension Auberge Les Myrtilles
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Les Myrtilles voor je op een rij gezet:

121 reviews over Pension Auberge Les Myrtilles in het Nederlands

Geweldige sfeer en gastvrij onthaal

Pascal
25-9-2017

Anouk en Rene runnen een geweldige auberge in een fantastische omgeving. Wij werden zeer gastvrij ontvangen. De kamers zijn prima. Half pension is aan te raden omdat Rene heerlijk volgens de franse keuken kan koken. Aan alles is te zien dat deze 2 passie hebben voor het in de watten leggen van hun gasten. Wij kwamen om de pyreneëen met de motor te verkennen, maar ga hier ook vooral heen voor de (volgens andere gasten) heerlijke wandelingen die je hier kunt maken. In de middag runnen zij ook nog eens een gezellig café(tegenover de auberge) waar je samen met de andere gasten onder het genot van een drankje de avonturen van die dag door kunt nemen. Ga hier niet heen op doorreis, de auberge ligt behoorlijk afgelegen.

Rust en uitzichten ...

Johanna
28-6-2016

De Auberge is een hele vriendelijke plek met een hartelijke gastheer - en vrouw. Het eten (diner) is fantastisch: heel creatief en bijzondere combinaties. Ook voor advies over een wandeling kun je heel goed bij de eigenaren terecht. Het kan zijn dat je het te stil vind ... de omgeving .... dat vond ik soms .... Mooie foto's gemaakt, wat contacten gelegd ....

Geweldige weken gehad.

Toos en Marinus
27-6-2016

Knus hotel in mooie omgeving om te wandelen,fietsen,motor rijden.Ook andere uitstapjes zijn mogelijk.Anouk en René zijn heel gastvrij,er wordt heerlijk gekookt en fijne kamers met een goed bed.

Anouk vertelt enthousiast over de wandelingen en de omgeving.

super

herman vermeulen
12-6-2016

je word hier echt verwent heerlijk eten en een goed glas bier;kamers zijn ook goed

Wandel walhalla

Jane en marcus
12-6-2016

Herberg Myrtilles is een geweldige plek voor een wandelvakantie in de Pyreneeën. De 3 daagse trektocht is ook een aanrader. Veel persoonlijke aandacht en service van de eigenaren, prachtige omgeving; heerlijk eten. Voor elk wandelniveau wat wils. Kortom; heerlijk tot rust gekomen!

om onmiddellijk naar terug te keren

Wilfried & Gerd Van Rossum - Mertens
11-6-2016

Zalig verblijf in een mooie, rustige, authentieke auberge, met een super vriendelijke gastvrouw en een uitstekende kok, ze spraken met kennis van zaken over de streek en gaven ons de nodige informatie. De locatie is een uniek vertrekpunt om mooie wandelingen te maken. Dus wie van de natuur en wandelen houdt, wie houdt van lekker en verfijnd eten en een vriendelijke bediening, wie houdt van nagenieten op een leuk terras, dan is er maar één adres = Auberge Les Myrtilles / Couflens. Met dank aan Anouk en Renée voor hun gastvrijheid.

Een fantastische plek!

Ellen en Marc
7-6-2016

De Auberge les Myrtilles is een heerlijke plek. Een goed vertrekpunt voor mooie wandelingen en fietstochten. We hebben genoten van de gastvrijheid, adviezen en ongedwongen sfeer. Het eten was heerlijk. De kamers zijn schoon en goed verzorgd.

De houtkachel is heerlijk warm voor kille dagen vroeg in het seizoen.

Kortom een aanrader voor wie van natuur en rust houdt.

Een fijne Auberge met erg prettige eigenaren.

Herman Verhaegh
7-6-2016

Waren met onze motorfietsen 6 dagen te gast een hebben ons voortreffelijk

vermaakt.

Uitstekend eten prettige kamers en niet te vergeten een goed glas bier en

s avonds gezelligheid met ook de andere gasten op een ongedwongen manier.

rust en ruimte

Marcel196411
6-6-2016

Fijn en klein hotel. Hele aardige gastvrouw en gastheer. In alles proberen ze je het naar de zin te maken, of het nou om volkorenbrood gaat of een stalling voor de motorfiets.Eten is goed en creatief. Heerlijke omgeving om stevige dagwandelingen te maken. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk

Rob
5-6-2016

Auberge Les Myrtilles ligt op een mooie plek van waaruit indrukwekkende wandelingen kunnen worden gemaakt in de Pyreneen. De kamers zijn prima en de avondmaaltijden zijn gevarieerd en met veel zorg bereid. Het cafe dat Anouk en Rene tegenover de auberge runnen biedt een heerlijke plek om bij te komen van de inspanningen van de dag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Auberge Les Myrtilles in Couflens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Auberge Les Myrtilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.