Camping Moulin de Julien

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

17 Reviews over Moulin de Julien

• 9Angel18-08-2017

Genial

Camping bien cuidado, tranquilo, con lo necesario para pasar unos días al lado de Cordes. La atención al público, inmejorable. Altamente recomendable si no necesitas 20 kilos de animaciones. Lectura, charlas, paseos... Cordes a un media hora caminando. Piscina con tobogán (no muy grande, suficiente para remojarse un poco) Volvería sin dudarlo.

• 9Eetgelegenheden
  • 6florence04-09-2016

Une belle piscine

Ce que l'on a aimé le plus : la piscine, l'étang. Ce que l'on a aimé le moins : - les emplacements de tente beaucoup trop ombragé, donc très sombre; où l'herbe ne pousse pas. On est donc dans la terre les jours d'orage et en plus, on y est mangé par les moustiques. - l'unique rouleau de papier toilette installé à l'entrée des blocs sanitaires et pratiquement toujours vide ou hors service. Pour un 3* à ce prix, c'est limite. Le camping est très au calme dans sa vallée mais malheureusement cerné par 2 routes : celles d'Albi et de Gaillac que l'on entend très bien le soir et au petit matin. Le bloc de glace est payant. Pas de salle de repos de disponible en cas d'orage. Le domaine est très vaste mais certains emplacements sont très loin des blocs sanitaires et point d'eau, notamment ceux affectaient aux tentes. Pas d'épicerie et il faut commander son pain la veille. Parc de jeu enfant très sommaire et situé de l'autre côté du camping, donc les enfants doivent traverser la route de l'entrée du camping.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Willem21-08-2016

heerlijk rustig

Ruim opgezette camping met rustige en grote plekken. Erg vriendelijke en persoonlijke service Er zijn weinig voorzieningen op de camping maar er is een klein supermarktje op 10 min. lopen. Het zwembad is klein.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Marie14-03-2016

Un air de campagne

Belle location au calme, dans un écrin de verdure. Journée idéale : mon pain et mes viennoiseries à l'accueil, balade jusqu'au village 10" : marché, arrêt au café, puis après un bon repas nous sautons dans la piscine, goûter à la buvette, le soir une fête de village... merci pour ce beau séjour.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Jackie17-08-2015

Heerlijke camping met ruime plekken

De camping ligt op loopafstand van Cordes sur Ciel en heeft mooie grote plekken. Zeer vriendelijke madame. De omgeving is erg mooi. Op de camping is een zwembadje, tafeltennistafels en een klein cafeetje met terras. Verder gelukkig niets. Eén keer in de week serveert madame pizza's. Het sanitair is niet super maar schoon. Het restaurant op loopafstand ri Cordes is goed en gezellig.

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9BARNI Jean-Claude14-06-2015

Super camping

Très beau camping spacieux au pied de la cité de Cordes ( 1,2 km ). Les espaces sont vastes et bien ombragés. Le bloc sanitaire est remarquable et très propre. La Piscine est belle et propre. Départ de circuit de marche du camping et circuit vélo. La région est trés belle avec Albi et les gorges de l'Aveyron ect. La propriétaire est charmante et serviable. C'est un endroit à recommander

• 7Joke van Duuren06-09-2014

Prachtige ligging

De camping ligt prachtig, ruime plekken, natuurlijke beplanting en een leuk zwembad. Jammer dat het gras niet gemaaid wordt. Vriendelijk personeel, geen poespas op de camping. Sanitair vonden wij onder de maat, 1x per dag wordt er schoongemaakt en zelfs na het schoonmaken ruikt het niet fris. Onpraktische indeling. Heerlijk rustig. Cordes is een leuk plaatsje om te bezoeken en Albi is ook erg moeite waard, Castres valt tegen. Leuk wandelen in de omgeving of de omgeving verkennen per auto, de kleine weggetjes zijn rustig en brengen je overal waar het leuk is. Streek is niet enorm toeristisch maar zeer de moeite waard om te bezoeken.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9John Stephenson28-05-2013

GREAT SITE LOW SEASON

Stayed on this site for 4 nights and found it to be exactly to our liking. The pitch was large and spacious. The lady in reception was charming and helpful. The toilet/shower block is probably the best we have seen in 18 years of visiting France. The site was quiet with some great walks in the near vicinity. Because our stay was in low season the facilities were very limited but if all you want, like us, is a pleasent quiet site with excelent toilet/shower facilities then this is the place to be. I have no hesitation in saying that we would use this site again and highly recommend it.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Marjanne van den Berg17-03-2013

Vaste rustplaats tijdens trekvakanties

Tijdens de jaarlijkse trektochten met ons camperbusje staan wij steevast enkele dagen op deze camping (in juni).
    Hier zijn rust, grote plaatsen en mooie natuur. Wij staan liefst aan het meertje; vooral in juni sta je daar vaak alleen. Wij vissen dan ´op onze eigen plaats´ graag op karper, die jaarlijks wordt uitgezet. Als het donker wordt gratis kikkerconcert. Van mij mogen ze! Tegen elven wordt het stil. Er is een mooi zwembad met glijbaan, en o.a. minigolf en pingpong. Bar met terrasje bij de receptie. Het sanitair is schoon en goed onderhouden. De uitbaatster is tegen ons altijd zeer vriendelijk, praatzaam en behulpzaam. Cordes is een must voor een bezoek (te voet of per fiets). Er is een SPAR op 10 min. lopen. Dit jaar gaan we weer. Als het weer meewerkt: ´s ochtends naar het stadje, ´s middags vissen of uitgeteld van de warmte in de schaduw genieten van het uitzicht over het meertje. (Wij hebben geen kinderen).

• 9Marc26-10-2012

Aangename verrassing in het groen

Op loopafstand van Cordes sur Ciel in een prachtige streek. We waren er in september en de camping was uitermate rustig. Zeer vriendelijke uitbaatster. Uitstekend sanitair. Streek met heel wat bezienswaardigheden. Zeker Albi bezoeken.

Camping Moulin de Julien info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200