Camping Camp Redon

10 tips over Camping Camp Redon

gerard en truus, 20-12-2017

filmpje over Albi

bertus_73, 27-1-2016

Hieronder de link voor een leuke fietsroute (rondje) van 65 km voor de tourfietsers. Komt min of meer langs de camping (de D7). Hele route is prima aangeven met bordjes (Tarn a velo C1). Zit een leuke klim in nabij Albi.

r_rosenbrand, 12-6-2014
Zwemmen in een stuwmeertje, is wel een half uurtje rijden van de camping maar zeker de moeite waard, groot stuwmeer, prachtig gelegen. De weg daarnaar toe is oubollig maar eenmaal daar is het genieten.

T.Zwart, 27-10-2013

Middeleeuws stadje Cordes sur Ciel is zeker het bezoeken waard.

Ook Albi met kathedraal en museum Toulouse de l'Autrec is de moeite waard.

jacqueline, 12-8-2013

Fietsverhuur: SARL Locat VTT Scooter, La Vaurelle, 81170 Cordes-Sur-Ciel (Les Cabannes). Ziet er niet uit als je aankomt, ook niet altijd aanwezig, maar wel veel keuze en niet te duur! (5 dagen mountainbike - € 45 pp).

Boodschappen halen in Carmaux: hier zitten een kleine Aldi, grote Lidl en een Intermarché, weg er naar toe is prachtig: kronkelend tussen allerlei weiden en zonnebloemenvelden door!

Zwembad in Albi is mooi en niet duur. Na 14 uur komen de Fransen zelf pas in grote aantallen.

marcel, 8-7-2013

Albi bezoeken op 20 kilometer.

cordes sur ciel mooi stadje met zaterdagmorgen markt.

canoen, geweldige tocht, met stroomversnellingen.

gerard en truus, 24-10-2012

filmpje over Albi

gerard en truus, 24-10-2012

filmpj3e over Cordes sur Ciel

gerard en truus, 28-9-2012
bekijk het filmpje over deze camping (link kopieren)http://www.youtube.com/watch?v=k5UV9PEAUcc
cor_houkes, 2-8-2012

Kano varen vanuit Saint Antonin