Camping Les Cerisiers

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Compeyre (Aveyron)

9.8Fenomenaal

• 8.3Eetgelegenheden
  • 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

17 reviews over Camping Les Cerisiers

• 2019
    10Pittomvils annegien12-01-2019

Prachtig!

Zeer vriendelijke eigenaars, niks is hun te veel! Mobilhome is zeer proper bij aankomst en wordt bij vertrek nog eens zeer grondig gedaan. Ook het gemeenschappelijk sanitair is bijzonder proper en de wc's hebben een wc bril! Zeer mooie ligging aan de Tarn, mooi strand , je hebt geen zwembad nodig! ( voor mensen met kleinere kinderen : de diepere stukken aan de overkant, hebben wel sterkere stroming, kunnen zwemmen is vereist). Geen restaurant maar een paar keer per week komt er een "mobiel restaurant". Wel frietjes en ijsjes enzo. Grote supermarkt en (goedkoop)tankstation aan de rand van Millau. Veel te doen in de omgeving. We hebben genoten en vinden dit een super camping! Wij gaan alvast terug naar deze paradijselijke plek!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    10Willeke Kneppers07-08-2018

Je bent echt even weg! Zo relaxed!

Deze camping is echt fantastisch! Zo'n ontzettend gemoedelijke camping en dat komt mede door de vriendelijke eigenaar Manu! De camping is gelegen in een prachtige omgeving waar heerlijk gewandeld kan worden en het kanovaren over de Tarn is een belevenis op zich! Zeker een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Tom03-09-2016

Leuke Camping

Zeer goede camping. Alles tip top in orde.Ook aan de details wordt gedacht. Er is een strandje,waar je kan zwemmen . Voldoende schaduw , grote kampeerplaatsen. Vriendelijk personeel . Mooie omgeving om te wandelen .

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Anke-Steven08-08-2015

Leuke camping

Camping les Cerisiers ligt prachtig. Je hebt een heel mooi strand langs de Tarn, waar je ook kan zwemmen. Er is een heel aangename sfeer. Ideale camping als je van rust houdt. Ook leuke plekjes voor de kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 9Hans en Stien01-08-2015

Fantastisch!

De camping heeft een prachtige ligging aan de rivier de Tarn, met eigen strandje waar je heerlijk kunt zwemmen. De ontvangst door het campingteam was erg vriendelijk en behulpzaam. Het is een echte "natuur"camping met veel bomen voor heerlijk schaduw! De omgeving, verschillende Gorges is prachtig natuurschoon! We hebben het heerlijk naar ons zin gehad en zullen deze camping zeker onthouden!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Bart01-04-2014

Het voorbeeld van gastvrijheid!

Tijdens het hoogseizoen rijd ik voor mijn werk vele duizenden kilometers door Frankrijk: we hebben een animatiebedrijf voor Franse campings. Soms wil je even niet bij een klant overnachten en zo raakte ik hier in 2012 verzeild. Prima, schoon sanitair, supervriendelijk personeel, goedkoop, en... Gratis koffie als je 's ochtends brood haalt! Fantastisch. Één nachtje gebleven en toen weer aan het werk.

Vanuit deze ervaring hier in 2013 ook met een collega afgesproken op deze camping voor een dagje 'vrij': aan de rivier lekker bbq-en. Ik meldde me bij de receptie en de eigenaar zei: 'Leuk dat je er weer bent! Ik heb nog één plaats beschikbaar, naast de plek waar je vorig jaar stond!'

Dan voel je je welkom op een camping. Een bbq huren? Dat kon niet. We mochten h'm gratis gebruiken, en houtskool had hij ook nog wel liggen. Koffie dus gratis bij het brood. Schoon sanitair, grote plekken, aan de rivier, maar vooral: gastvrij! Een schoolvoorbeeld.

• 9Staat v/h sanitair

Zakelijk gereisd in augustus 2013

• 9Fam. Boer31-08-2013

Geweldige camping op toplocatie!

We zijn dit jaar voor de tweede keer naar deze camping geweest. We hebben weer een mobilhome gehuurd. Deze zijn eenvoudig, maar erg netjes en compleet. Voor geen extra kosten mag je een tentje bijplaatsen. De camping is niet groot, overzichtelijk. De ligging is fantastisch! De camping heeft zelf 2 strandjes aan de rivier de Tarn waar je kunt zwemmen, vissen, dammetjes bouwen of stoer een kampvuur kunt houden. Binnen 10 minuten sta je met de auto in Millau waar je bij verschillende grote supermarkten je boodschappen kunt doen. In de omgeving is erg veel te zien en te doen ook voor kinderen. Je hoeft daarvoor niet ver te rijden. Wij zijn zelfs een dagje naar de Middellandse Zee geweest; dat was wel 11/5 uur rijden, maar wel de moeite waard. De eigenaar is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Iedere week zijn er een aantal activiteiten: ezeltje rijden, knutselen, barbecue, clown. Een topcamping!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9jlh_scholtes11-07-2012

heerlijke eenvoudige camping

Eenvoudig, maar goed verzorgde camping. Schitterend gelegen aan de Tarn met verschillende strandjes direct aan de camping. Op een enkele plaats is het diep genoeg is om te zwemmen. Sanitair is eenvoudig, maar wordt goed onderhouden en schoon gemaakt. Leuke eigenaar en personeel, op de franse manier, maar ze staan toch altijd voor je klaar.( kunnen al een beetje nederlands) schaduwrijke plekken, ook geschikt voor honden. Voor het eerst dit jaar mobilhomes (5 stuks) op een leuke plek op de camping en hebben veel privacy. Rustige camping in een hele mooie omgeving, veel te zien in de buurt van de camping, Millau is goed te bereiken op de fiets, slechts 9 km.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Esther28-11-2011

Mooie plek

De camping zelf is vrij primitief en weinig sanitair maar wel allemaal zeer goed onderhouden en schoon! Camping ligt direct aan de Tarn waarin je heerlijk kunt zwemmen. Ook een heerlijke plek voor de hond! Veel te doen en te zien in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8B. de Vries02-06-2009

Mooie camping

Redelijk primitieve, maar mooie camping. Redelijk maar schoon sanitair. Camping ligt aan rivier de Tarn, waar je heerlijk kunt zwemmen. Stuk ondiep voor kleine kinderen (niet alleen laten) Vlakbij Millau, leuk stadje...

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden