Camping Glamping Domaine la Douce France

Meer camping info

108 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France

• 2018
    10Fam. van Maasakkers22-06-2018

Geweldige eerste vakantie met onze kleine!

Je zit hier heerlijk in de natuur en je kunt hier heerlijk tot rust komen. Voor de kinderen is hier enorm veel te doen van een zwembad tot aan een speeltuin. Er loopt een paard en een ezel rond die heerlijk naar je toe komen en groeten. Het kabouterpad is ook zeker de moeite waard om te lopen echt heel leuk. Je word enorm vriendelijk en gastvrij door de eigenaren ontvangen en geholpen gedurende het hele verblijf. Het mee eten is echt een aanrader en word heerlijk gekookt echt genieten. We hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Ronald IJntema30-04-2018

Paradijs in de Midi Pyrenees.

Domaine La Douce France is een paradijsje in het Midi-Pyrenees gebied. Een prachtig terrein van 23 ha waar jong en oud zich heel goed kan vermaken. Een fijn zwembad, een vijver waar je kan varen met bootjes, een visvijver, wandelroutes en nog veel meer. De lodges zijn ongekend luxe, voorzien van smaakvol interieur en eigen badkamer. Voor gastronomie zit je hier meer dan goed. Alles wordt zelf bereid, zeer smaakvol, met lokale producten. Pizza's vers gemaakt en gebakken in een houtgestookte pizza-oven. Gastvrouw Chrissy en gastheer Ruben doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Absolute aanrader voor maximale ontspanning, prachtige natuur, heerlijk eten, luxe lodges en veel gezelligheid!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 2017
    10Anouk de Wit05-10-2017

Ook dit jaar weer heerlijk!

Na een zeer geslaagde vakantie vorig jaar, hebben wij dit jaar wederom een week doorgebracht bij Domaine La Douce France. Voor ons en onze twee jongens (5 en 7) een fantastische plek. De rust maar tegelijkertijd de gezelligheid, het heerlijke eten en het prachtige terrein maakt dat wij waarschijnlijk voor een derde keer terug gaan. Claudia en Michel: bedankt wederom voor een heerlijk verblijf!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Andre02-10-2017

Heerlijke vrije plekken, met vrij uitzicht. Mooi ingerichte tenten en super sanitaire voorzieningen. Verder heel gastvrij en heerlijk (mee)gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Familie Koper13-09-2017

Top vakantie gehad!

Heerlijke relaxte vakantie gehad. In een prachtige omgeving. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Enige minpunt, voor ons, is dat de omgeving minder toeristisch is. Er is in de nabije omgeving niet veel te doen (ver rijden).

• 8Eetgelegenheden

• 10Thomas Renouvin07-09-2017

Met recht een GLAMping

Het was een te gekke plek en we zijn erg leuk ontvangen. Zowel het terrein als de accommodatie is erg sfeervol. Ook heel prettig dat het zo kleinschalig is. De tenten voelen als volwaardige huisjes zeker met de nette badkamer en de meubels die in de tenten staan. Het enige minpuntje is dat het niet is gelukt om zo'n hele grote vis te vangen.

• 9Familie de Vries06-09-2017

Zo fijn!

We komen hier al jaren. En dat is niet voor niks! Het is gewoonweg een super fijne plek!!! De optelsom van een waanzinnig mooie uitzicht, de zeer ruime tenten met veel luxe (eigen sanitair, goede bedden etc.), de gezelligheid van het paard, ezel en de hond, het kleinschalige, de 2 meertjes met de bootjes/kano's, het mee eten 's avonds en ga zo maar door. LOVE IT!!!

• 8Eetgelegenheden

• 10Rob van Doorn26-08-2017

Helemaal te gek!

Acht tenten dus acht gezinnen. Op een enorm terrein met speelplekken, twee meren, zwembad, terrasjes. Uitstekend gastheer/dame-schap. Alles is er op gericht om jou hetzelfde gevoel te geven dat het gastgezin zelf heeft. En die zijn uitermate tevreden met hun way of life in zuid Frankrijk. Niet verrassend dus dat wij ook zeer tevreden waren. Eigenlijk waren we een beetje overweldigd door de pracht van het terrein en de tegenstelling met het gevoel van intiem en kleinschalig. Heel bijzonder dus en een aanrader.

• 10Sybrand Homan26-08-2017

Fantastisch, gastvrij en zeer veelzijdig!

Prachtig gelegen zeer ruime tenten op een ruime langoed met heel veel mogelijkheden. We hebben ons met twee gezinnen, kinderen 4-8, uitermate goed vermaakt met zwemmen , vissen , diverse speeltoestellen, de kano's , bbq etc. Eigelnlijk is alles mogelijk bij dit gastvrije gezin. De tenten liggen prachtig met veel Privacy en schaduw op een heuvel.

• 10Fedor en Yvonne Wesseling21-08-2017

Volop genieten en tot rust komen voor ons allemaal

Mooie rustige omgeving. Glamping helemaal geweldig! De luxe van een hotel en de sfeer van een camping. Onze tent lag helemaal bovenaan; een stukje lopen maar het uitzicht daardoor als je s ochtends wakker werd des te mooier! We hebben alle avonden mee gegeten waar Michel en Claudia voortreffelijk voor ons gekookt hebben. Voor onzekinderen (meisje en jongen van 8 en 7 jaar) was het ook helemaal top. Door het kleinschalige karakter (8 tenten in totaal) vinden ze makkelijk aansluiting met andere kinderen. We gaan altijd elk jaar naar een andere bestemming maar deze gaan we zeker overwegen om weer naar terug te gaan!

12 tips over Camping Glamping Domaine la Douce France

• Hanneke, 06-09-2013

Eet zeker mee op de dag dat de eendenborst op het menu staat, want die is echt lekker! Voor de avontuurlijke kinderen is het boomparcours erg leuk om te doen, vooral vanaf een jaar of 8.

• Fam Hofland, 19-08-2013

Lekker mee-eten met Michel, Claudia en Desiree! Gewoon alles proberen

• Fam. de Haan-Lobik, 16-09-2013

Kies zeker voor het starterspakket! Hierin zitten handige spulletjes voor bij de tent (zoals olielampen)

2 vragen over Camping Glamping Domaine la Douce France

• Matthieu Jacobs, 24-08-2017

Koelkast en hitte?

Hallo,

Weet iemand of er in de Safaritenten ook een koelkast aanwezig is en of het warm wordt in de tent 's nachts?

• knus, 03-05-2013

verblijf juli

hallo, ik wilde graag weten wie er nog meer in de periode van 4 t/m 20 juli naar deze glamping gaan, wij gaan met 2 meiden van 7 en 8 jaar. groetjes silvia

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan