Camping Glamping Domaine la Douce France

Meer camping info

112 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France

• 2018
    8Mieke25-08-2018

Mooie plek, wel erg afgelegen

Afgelopen week een klein weekje op deze glamping geweest. We hebben onder andere voor deze vakantie gekozen vanwege de fantastische reviews. En, inderdaad, het is een mooie plek. Maar wat ons betreft geen 10 waard. Het terrein ligt prachtig tussen de bossen. Een deel van de tenten op een heuvel (best een klim), maar het uitzicht ’s ochtends bij zonsopgang is dat zeker waard. De tenten zijn keurig en een eigen badkamer heel erg fijn. Op het terrein zelf is weinig te doen. Er is een zwembad (niet verwarmd en met 25 graden buiten te koud om te zwemmen). Een speeltuin én echte ouderwetse schommels (leuk!). Een meertje waar je kunt varen en een meertje waar je kunt vissen. ’s Avonds kun je (wanneer er genoeg animo is) eten op het domaine. Dat is wel aan de prijs, maar wel heerlijk eten. Al met al voor ons; mooie plek, wel heel erg afgelegen. Als je iets wilt doen ben je zo 1,5 uur onderweg. Vooral geschikt gezin met jonge kinderen onder 10.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Carola05-08-2018

Idyllisch paradijs, perfect met (jonge) kinderen!

Wat een paradijs! Een heerlijke, groene, idyllische plek om tot rust te komen en heerlijk van je vakantie te genieten! Onze kinderen van 3 en 5 jaar vonden het geweldig, vooral de Vossenjacht heeft grote indruk gemaakt! Ook in de omgeving is genoeg te beleven: Auch, een kinderboerderij, attractiepark, Toulouse ed! We zijn niet eens aan alles toegekomen omdat we eigenlijk helemaal niet van de glamping af wilden! Het mee eten is een dikke aanrader! Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar bij de uiterst gastvrije Chrissy & Ruben. Verheug me er nu al op!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10J. Zengerink17-07-2018

Te mooi om waar te zijn

Domaine La Douce France is zo'n plekje wat je eigenlijk voor jezelf wilt houden en waar je dan ook liever geen lovende recensie over wilt schrijven. Dus hier komt het: de tenten waren krap, het zwembad zag groen van de algen, de speeltuin was totaal niet kindvriendelijk, het eten amper binnen te houden en de kabouters waren niet te vinden! Tot overmaat van ramp waren Ruben en Chrissy ook totaal niet gezellig of gastvrij. 😉

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Martijn en Sarah08-07-2018

Aanrader!!

Super mooie locatie, rustige omgeving met meer dan genoeg te doen en te zien voor jong en oud! De glamping tenten zijn super onderhouden en is een leuke ervaring. Elke dag vers brood van een lokale bakker. S avonds wordt er gekookt door gastheer Ruben en gastvrouw Chrissy, erg lekker en veel variatie. Aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Fam. van Maasakkers22-06-2018

Geweldige eerste vakantie met onze kleine!

Je zit hier heerlijk in de natuur en je kunt hier heerlijk tot rust komen. Voor de kinderen is hier enorm veel te doen van een zwembad tot aan een speeltuin. Er loopt een paard en een ezel rond die heerlijk naar je toe komen en groeten. Het kabouterpad is ook zeker de moeite waard om te lopen echt heel leuk. Je word enorm vriendelijk en gastvrij door de eigenaren ontvangen en geholpen gedurende het hele verblijf. Het mee eten is echt een aanrader en word heerlijk gekookt echt genieten. We hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Ronald IJntema30-04-2018

Paradijs in de Midi Pyrenees.

Domaine La Douce France is een paradijsje in het Midi-Pyrenees gebied. Een prachtig terrein van 23 ha waar jong en oud zich heel goed kan vermaken. Een fijn zwembad, een vijver waar je kan varen met bootjes, een visvijver, wandelroutes en nog veel meer. De lodges zijn ongekend luxe, voorzien van smaakvol interieur en eigen badkamer. Voor gastronomie zit je hier meer dan goed. Alles wordt zelf bereid, zeer smaakvol, met lokale producten. Pizza's vers gemaakt en gebakken in een houtgestookte pizza-oven. Gastvrouw Chrissy en gastheer Ruben doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Absolute aanrader voor maximale ontspanning, prachtige natuur, heerlijk eten, luxe lodges en veel gezelligheid!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

10Anouk de Wit05-10-2017

Ook dit jaar weer heerlijk!

Na een zeer geslaagde vakantie vorig jaar, hebben wij dit jaar wederom een week doorgebracht bij Domaine La Douce France. Voor ons en onze twee jongens (5 en 7) een fantastische plek. De rust maar tegelijkertijd de gezelligheid, het heerlijke eten en het prachtige terrein maakt dat wij waarschijnlijk voor een derde keer terug gaan. Claudia en Michel: bedankt wederom voor een heerlijk verblijf!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Andre02-10-2017

Heerlijke vrije plekken, met vrij uitzicht. Mooi ingerichte tenten en super sanitaire voorzieningen. Verder heel gastvrij en heerlijk (mee)gegeten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Familie Koper13-09-2017

Top vakantie gehad!

Heerlijke relaxte vakantie gehad. In een prachtige omgeving. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Enige minpunt, voor ons, is dat de omgeving minder toeristisch is. Er is in de nabije omgeving niet veel te doen (ver rijden).

• 8Eetgelegenheden

• 10Thomas Renouvin07-09-2017

Met recht een GLAMping

Het was een te gekke plek en we zijn erg leuk ontvangen. Zowel het terrein als de accommodatie is erg sfeervol. Ook heel prettig dat het zo kleinschalig is. De tenten voelen als volwaardige huisjes zeker met de nette badkamer en de meubels die in de tenten staan. Het enige minpuntje is dat het niet is gelukt om zo'n hele grote vis te vangen.

Camping Glamping Domaine la Douce France info

• SchaduwplaatsenAanwezig