Camping Glamping Domaine la Douce France

77 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France in het Nederlands

Sprookjesachtig!

C.M. van Dokkum
6-6-2015

U gelooft niet in sprookjes? Ik wel! Ik was vorige week te gast in domaine la douce france en waande mij een hoofdrolspeelster in een "natuurlijk sprookje".. overal groen, veel bloemen, heel veel ruimte, 2 grote meren waar de kikkers sprongen en de vissen vet rond zwommen in langzaam tempo.. De dotters in de vijver, de brem en de rozen.. en niet te vergeten Altijd zingende vogels! M'n onderkomen was luxe en van alle gemakken voorzien en ik heb heerlijk romantisch gegeten onder de grote kastanjeboom.. Maar de rust en de ruimte was het meest fantastische van alles! Dat zulke sprookjes-plekken nog echt bestaan!

bijzonder

ofwegen a
4-1-2015

Het was een bijzondere ervaring, als je alles moet geloven wat er geschreven wordt, schijnt het er de hemel op aarde te zijn. De accomodaties zijn top het terrein op zich is netjes, als je ook maar iets laat liggen op het gras of er is iets gebeurd op het terrein dan krijg je dat ook duidelijk te horen. Het avond eten moet je een keer doen, maar daar moet je het ook bij laten (geen wijn nemen) de eigenaren zijn aardig als je je best doet om er bij te horen. De directe omgeving is ronduit saai. Het was een bijzondere ervaring maar geen tweede keer meer.

Proberen is terugkeren

ronald
23-9-2014

In 2011 en 2012 hebben wij in totaal 4 heerlijke weken beleefd op het Domaine. De landelijke omgeving (die me enorm deed denken aan het hoofdstuk "La Campagne" uit mijn Franse lesboek van weleer) zorgt voor een heerlijk gevoel van onthaasten De gastvrijheid en service gerichtheid van Michel en Claudia zorgen voor een heel comfortabel gevoel en de fantastische Safari tenten maken het feest compleet. Ouders die zich afvragen of er wel genoeg te doen is voor de kinderen kan ik geruststellen. Jongens en meisjes van alle leeftijden spelen door elkaar heen en op het Domaine is altijd wat te doen. Een unieke vakantie adres waar wij zeker terug zullen keren!

Heerlijk relaxte en prachtige omgeving!

Familie Wolfert
18-9-2014

Echt glamperen (luxe camperen en overal is aan gedacht) en voortdurend genieten van prachtig uitzicht! Vooral voor gezinnen met kleine kinderen ideaal! Desalniettemin hebben ook onze zoon van 17 en dochter van 14 genoten. Hoewel wij het leuk vinden om tijdens de vakantie even niet tussen de Nederlanders te zitten, bleek dit hier geen probleem. Het was een leuk weekje, mede dankzij gastheer en gastvrouwen!

Paradijsje op aarde

Pascal
18-9-2014

Het is allemaal geweldig : de unieke locatie, de tent met het gezellige mooie interieur en de luxe badkamer, het uitzicht met paard en ezel vrij rondlopend door het dal, de gastvrijheid, enorme privacy, heerlijke eten, de vrijheid, gezellige gasten, kortom unieke onvergetelijke vakantie genoten!

Heerlijke plek!

Ronald Edel
12-9-2014

We hebben een heerlijke week gehad op Domaine la Douce France.

De luxe safari-tenten zijn van alle gemakken voorzien en liggen ofwel hoger op de berg (fantastisch uitzicht) danwel in het dal (vlakbij de speeltuin).

De eigenaren, Claudia, Michel en dochter Désiree zijn lekker relaxed, hartelijk en bijzonder gastvrij. Zeker voor gezinnen met kinderen is Domaine la Douce France wat ons betreft een absolute aanrader!

Absolute aanrader.

Rob en Marlou
10-9-2014

Glamping Domaine la Douce is in alle opzichten een fantastische beleving. De locatie is super en voorzien van alle gemakken. Aan elk detail is gedacht. De omgeving is echt prachtig. Er waren voor ons ruim voldoende mogelijkheden voor uitstapjes en mooie (geocash)wandeltochten. De kinderen hebben zich echt enorm vermaakt. Ook voor hen is aan alles gedacht. De mogelijkheid om samen te kunnen eten is ons erg goed bevallen. Gezellig en lekker. In het bijzonder willen wij de gastvrijheid nog benoemen van Michel, Claudia en hun dochter Desiree. Zij hebben onze vakantie in al hun puurheid, enthousiasme en goede zorgen tot een droomvakantie weten te maken. Wat ons betreft is Domaine la Douce een echte aanrader die moeilijk te overtreffen is."

Deze zomer waren we voor de 2e keer te gast bij Domaine La Douce France. Deze glamping is echt top. Een tent die eigenlijk een soort luxe bungalow is, gebouwd tegen de heuvel met prachtig uitzicht. Een terrein met alle luxe inclusief zwembad, speeltuin, meertje en een eigen stukje bos waar we dit jaar zelfs herten gezien hebben. Op het terrein lopen ook een paard en een ezel en twee hele lieve honden. De kinderen zouden het liefst de hele dag op het terrein blijven. Met het beperkte aantal tenten is het rustig en overzichtelijk, maar er zijn zat vriendjes en vriendinnetjes voor de kids.

Dagelijks wordt er diner verzorgd, waarbij de kinderen apart eten, en de ouders verwend worden met gerechten waar een culinair restaurant zich niet voor zou hoeven schamen. Sowieso is alles op het domaine tot in de puntjes geregeld, en staan de gastheer en -vrouw waar dit nodig is altijd klaar om te helpen. In de omgeving is zat te doen qua dorpjes, markten en natuurlijk Lourdes en de Pyreneeën.

Dit is echt vakantie!

Evelien
3-9-2014

Wij hebben een fantastische 3 weken gehad op Domaine la Douce France. Het is een prachtige plek met een ongelooflijke hoeveelheid ruimte. De tenten liggen aan de rand van het bos met een fantastisch mooi uitzicht over het glooiende terrein en de 2 meren. Bij aankomst stond er een verse bos bloemen op onze tafel in de tent, wat leuk! Aan alles is gedacht, van zwemvestjes voor de kleinste kinderen, gratis gebruik van een waterfiets, kano en een bootje tot een levensgroot schaakspel bij het meer een speeltuintje en een jeu de boules baan. Wil je vissen, dan kun je gewoon een hengel pakken.

Het is erg leuk om 's avonds mee te eten met de andere gasten. Michel en Claudia en hun dochter Desiree zijn ontzettend fijne mensen die het je graag naar de zin maken. En heerlijk kunnen koken! De confit de canard met zelfgemaakte vijgensaus is voortreffelijk! Deze plek is volgens ons niet te evenaren!

Paradijs in Zuid-Frankrijk

Linda Jonkers
25-8-2014

Wat een prachtig domaine in de Gers, een stukje ten noorden van de Pyreneen. De gastheer en -vrouw zorgen voor optimale verzorging en ontspanning, op dit 23 hectare grote landgoed. Prachtig gelegen. Aanschuiven aan tafel onder de grote kastanjeboom garandeert een heerlijke maaltijd die met liefde bereid is. Zowel de kinderen als wijzelf hebben 24/7 genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Domaine la Douce France in Clermont-Pouyguillès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Domaine la Douce France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Glamping Domaine la Douce France scoort een 9.69 uit 10 op basis van 77 reviews.