Camping Glamping Domaine la Douce France

Restaurant
Speeltuin
Kinderopvang

93 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France in het Nederlands

Een betere camping is moeilijk te vinden!

Roosnagel
10-9-2016

Kleinschalige camping in een prachtige omgeving. De gastheer en gastvrouw hebben er echt alles aan gedaan om je verblijf onvergetelijk te maken. Een dikke tien! En heerlijk eten, zeer goede prijs-kwaliteit. Je kunt dagelijks mee-eten met het wisselende 3- gangenmenu. Uiteraard is er ook aan de kinderen gedacht en iedere ochtend ligt je broodbestelling klaar om 8:30 uur. Ze halen zelfs iedere ochtend verse baguettes en croissants voor je op bestelling. Een waar paradijs.

Nog mooier dan verwacht!

Witta
28-8-2016

Op basis van de reviews op Zoover en de mooie foto's boekten wij voor een week de safaritent. Bij aankomst bleek het nog mooier dan verwacht: wij hadden het gevoel een paradijsje te zijn binnengestapt. Onze kinderen (4 en 6 jaar) hebben zich de hele week kostelijk vermaakt en wij hebben voor het eerst een boek kunnen lezen :-). De kleinschaligheid van 8 tenten icm de opzet van het terrein maakt het geheel overzichtelijk, ruim en rustig. Bijna iedere avond meegegeten en genoten van het heerlijke eten en de sfeer daarbij. Dit is nog eens vakantie. Nogmaals dank Michel, Claudia en Desirée en tot volgend jaar!

Adembenemend mooi...!

Dries Duives en Wendy Fredzess
28-8-2016

Domaine La Douce France is een uitermate geschikte plek nabij Toulouse om met kinderen naartoe te gaan. Want niet alleen kinderen hebben hier een waar paradijs te ontdekken, ook ouders hebben hier vakantie. Het is kleinschalig (en dat zal het waarschijnlijk altijd blijven) opgezet. Op het 23 hectare terrein staan stijlvol ingerichte safaritenten (8) en 2 chambres d'hotes, superschoon en zeer comfortabel. Ook lopen er een ezel, een paard, een hond en twee katten op het terrein (supergezellig). Aan de dieren kun je zien hoe goed het leven op Domaine La Douce France is, ze worden supergoed verzorgd en dat uit zich in agressieloze dieren die van mensen houden.

In de twee meren kan worden gevist, gevaren en gezwommen. Daarnaast kun je ook een duik nemen in het heerlijke zwembad. Bij verblijf in de safaritenten kun je ervoor kiezen om zelf te koken in de aanwezige kitchenette of om je in te schrijven op een lijst om 's avonds mee te eten aan een gezellige lange tafel onder de grote eik met medeglampeerders en de gezellige hosts Michel, Claudia en Desirée.

Verder zijn de rust, de prachtige omgeving en het weer absolute redenen om naar Domaine La Douce France te rijden of vliegen.

Het enige wat we absoluut niet leuk vonden en zelfs verschrikkelijk, was het moeten weggaan. Een dag na terugkomst uit Frankrijk kijken we al uit naar ons verblijf in Domaine La Douce France in 2017.

À bientôt....!

Heerlijke plek op een prachtige lokatie

E van Veen
27-8-2016

Voor het eerst op de prachtige glamping. Alles is aanwezig voor een heerlijke rustgevende vakantie: een meer om te zwemmen en te varen en een meer om in te vissen, een zwembad, allerlei speelplekken voor de kids incl. trampo en niet te vergeten de heerlijke safaritenten met eigen sanitair. Voeg daarbij de mogelijkheid om mee te eten met de lekkere maaltijden van Claudia en Michel en het glamping gevoel is er helemaal. Wij zaten in tent 6, de tent met het mooiste uitzicht maar wel het meest ver lopen van zwembad etc. Wij komen hier zeker een keer terug..!!

paradijsje, warm thuis gevoel, verslavend

fam tuenter
5-8-2016

voor het vierde jaar op rij zijn we in het paradijs geweest, of ook wel ons warme thuis gevoel, wat Claudia,michel en Desiree ons keer op keer geven. heerlijk in de tent bij de speeltuin, met een prachtige bos bloemen bij aankomst in de tent.elke dag mogen genieten van het heerlijke eten en de gezelligheid van de mede gasten, dank hiervoor.genieten de kinderen elke dag van het zwembad, de hangmatten, en met de andere kinderen in de bootjes of zwemmen in het meer.wij gaan volgend jaar gewoon weer......ook de meiden staan al weer te springen om te mogen gaan.het top punt van de prachtige tent.....mmm ja hoe noem je dat is de badkamer naast je tent prive met alles erop en eraan, niet twijffelen maar gaan .

Warm welkom en het gevoel van thuis in Frankrijk

Familie Tonkes
31-7-2016

Wij waren hier vorig jaar 2 weken geweest en dat was zo goed bevallen dat wij destijds direct voor dit jaar alweer boekten. Wij zijn net een weekje in de Dordogne geweest en keken er al naar uit om de laatste week van onze vakantie bij Domaine la Douce terug te keren. Vanaf de Dordogne keken wij er al naar uit en vanaf ongeveer 10 kilometer was het een en al herkenning. Eenmaal op het terrein voelde het als thuiskomen, wat heerlijk is dat toch. Ook de begroeting van Claudia, Michel en (dochter) Desiree was warm en vertrouwd. De tenten (als je zo mag noemen) zijn top voor ons en onze 2 kinderen van 4 en 6. Alles is aanwezig, van je eigen keuken, (voldoende) kastruimte tot je ruime badkamer.

Wij hebben de spullen in de tent gelegd en zijn direct naar het zwembad gegaan. Het is een mooi zwembad met een ruime ligging er om heen. De kinderen springen er lustig op los en maken de mooiste bommetjes. Het is ruim opgezet en om het zwembad ligt een groot (speel)veld waar je kan voetballen of bijvoorbeeld badmintonnen.

In de avond kan je heerlijk mee-eten. Waarbij de ouders rustig apart kunnen zitten. Alle kinderen zitten lekker bij elkaar en vermaken zich prima.

Dit is een toplocatie, fijne accommodatie en een ideale vakantiebestemming voor de hele familie. Ten slotte....wij hebben direct voor volgend jaar weer geboekt!

Ruimte en luxe

Bert en Anne Marie
30-9-2015

Een heerlijke herinnering is Domaine la Douce France. Prachtige, met liefde ingerichte tenten. De ruimte voor onze tent, de heldere nachten met de sterren vanaf onze veranda. De kinderen hebben zich goed vermaakt, ondanks dat er weinig leeftijdsgenootjes waren: alle kinderen trekken met elkaar op in de avond. Geen zin om te koken? Geen probleem! Samen dineren onder de grote kastanjeboom. Echt heerlijk uitgerust!

Fantastische plek.

Wendy S van Dijk
30-9-2015

Werkelijk grandioos. Wat hebben we genoten. Kinderen zijn helemaal om: nooit meer anders. Glamping met een grote 'G'. Alles is af. De sfeer, het eten, de tent (kun je eigenlijk geen tent meer noemen), TOP. Hier kom je tot rust. Het was moeilijk om weer weg te gaan maar de wetenschap dat we hier volgend jaar weer mogen verblijven helpt veel. Met een rugzak vol energie tellen we de maanden af en werken we de seizoenen door tot het moment weer daar is om de koffers te pakken. Zeer grote aanrader.

Super genoten

Van der Wilt
30-9-2015

Klein, knus, fantastische tenten. Ideaal voor kinderen. En de eigenaren van de camping zijn erg aardig en kunnen bovendien super koken.

Pure verwennerij

Jannie_S
11-9-2015

Natuurlijk waren onze verwachtingen hoog gespannen na het lezen van alle reacties op Zoover. Al meer dan een jaar van te voren geboekt omdat ze vorig jaar al vol zaten. Nou, het was het wachten dubbel en dwars waard.

Veel mooier dan we ons hadden voorgesteld, veel luxer kan bijna niet. En wat een omgeving. En wat een rust. En wat hebben de kinderen het naar hun zin gehad en ...., en ... Alles klopt gewoon en aan ieder detail is gedacht.

Dus we hebben gelijk voor volgend jaar weer geboekt.

Aanrader: Mee-eten met de gastheer en gastvrouw. Wat een lieve mensen. Geboren voor dit vak al zien ze het zelf als hobby

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Domaine la Douce France in Clermont-Pouyguillès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Domaine la Douce France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.