Camping Glamping Domaine la Douce France

108 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France

• 2018
    10Sanne11-09-2018

Echt even genieten in La Douce France

De eerste vakantie die sinds we kinderen hebben echt als vakantie voelde! Wij hadden een 'lodge tent' t.o. de speeltuin wat met kleine kinderen ideaal is. Zij vermaken zich op het veldje / in speeltuin terwijl wij lekker ons boekje konden lezen. De tent is heerlijk ruim en je hebt veel privacy. Inrichting is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vond het prachtig! (Sowieso vond ik alles prachtig, die buiten keuken, de lampjes, kroonluchters in de bomen, schommel in de boom, zo perfect allemaal, heel Instagram waardig allemaal ;) Vooraf wisten wij niet of we wel zo'n zin hadden om iedere avond met anderen te eten omdat we vooral even behoefte hadden aan tijd met elkaar. Nou hebben we dit ook niet iedere avond gedaan maar dit was meer uit kostenbesparing dan om andere redenen want de avonden dat we wel mee aten waren super gezellig en het eten is heerlijk! Enige nadeel: alles waar je hierna heen gaat valt tegen...

• 10Kim10-09-2018

Een absolute aanrader!

Wij hebben een fantastische week beleefd bij Chrissy en Ruben op Domaine la Douce France. Het is een prachtig landgoed, de safaritenten zijn luxe ingericht en bieden meer dan genoeg privacy, onze kinderen (11 en 6 jaar) hebben de tijd van hun leven gehad, en Chrissy en Ruben zijn een voortreffelijke gastvrouw en gastheer, die er alles aan doen om je te laten genieten van je verblijf op hun bijzondere glamping. Het feit dat wij meteen weer een safaritent voor volgend jaar hebben geboekt, zegt alles. Wij hebben genoten, kijken met veel plezier terug en verheugen ons nu alweer op volgend jaar!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Suzanne Van den Corput10-09-2018

Een plek met een ziel!

Voor ons is Domaine la Douce France een plek waar je vanaf dag 1 het optimale ontspannen vakantiegevoel  ervaart waar je het hele jaar naar uitkijkt. Een unieke locatie met sfeervol ingerichte tenten met een betoverend uitzicht, 2 mooie meren voor een heerlijke wandeling met een leuk kabouterpad, een prima zwembad, voldoende speelgelegenheden voor de kinderen, heerlijke hangmatten en een prachtige buitenkeuken/ bar om gezellig iets te drinken en indien gewenst 's avonds gezamenlijk te dineren. Ruben en Chrissy, de eigenaren, zijn heel gastvrij, meedenkend, vriendelijk en zorgen goed voor de innerlijke mens met hun fantastische kookkunsten en heerlijke drankjes. Je vindt hier rust, ruimte, natuur, sfeer, gezelligheid en puurheid. Kortom, een plek met een ziel, een echte aanrader!

• 9Machteld10-09-2018

Aanrader in de Gers!

Domaine de la douce france is alles wat wij (gezin met kids van 3 en 6 jaar) zoeken in een vakantie. Het terrein (met o.a. een grote speeltuin, veilig zwembad, speelschuur en een Kabouterpad) is prachtig en de gite is ruim en luxe ingericht. Chrissy en Ruben werken keihard. Ze zijn oprecht, betrokken en staan bijna 24/7 klaar voor hun gasten. Er is een broodjes service en bijna dagelijks kan je (als je dat wilt) deelnemen aan de table hotes. Kwalitatief goed en super gezellig. De borrel aan het meer om onze huwelijksdag te vieren was onvergetelijk. In de buurt is o.a. een leuk klimbos en de mooie stad Auch. Ook dagtochten naar Lourdes, Carcassonne en Pic du Midi behoren tot de mogelijkheden. Wij zijn nog nooit 2x naar hetzelfde adres geweest, maar de optie voor volgend jaar staat!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 10Fam van Herpen10-09-2018

Heimwee

Geweldig mooie en fijne plek die ik eigenlijk niet wil delen.... Als je het landgoed oploopt dan voel je het al.... liefde en authenticiteit! Van het 'vanhartewelkom' bord met onze namen, het heerlijke pure eten, het zwembad, de mooie ruime en smaakvol ingerichte tenten, de avontuurlijke speelplekjes voor de kids, de natuur, het fotobord, de lange zwoele zomeravonden, de oneindige sterrenhemel, de heerlijke wijntjes uit de streek, de 'toscaanse' heuvels en authentieke dorpjes in de omgeving, de meren, ...... Heimwee naar deze magische plek met haar fantastische gastheer, gastvrouw en hun kids.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam. Nieuwenhuizen07-09-2018

Verborgen parel!

De aankomst op het landgoed is super! We werden ontvangen in de bar met een lekker drankje, na een lange rit direct in het vakantiegevoel.

De zaten op de heuvel het uitzicht is prachtig. De tenten zijn heel mooi en smaakvol ingericht en de bedden liggen fijn. De keukeninrichting is vrij basic. Een fijner wijn-of theeglas is welkom. De badkamer is heel mooi en comfortabel.

Er waren voor onze kinderen van 8 en 11 erg veel leuke dingen te doen. Een speeltuin, vis mogelijkheid, meertje met bootjes, klimmuur, trampo’s, speelschuur, tafeltennis en voetbal, etc. Er werd daarnaast regelmatig iets georganiseerd. We hebben onze kinderen nauwelijks gezien 😃. Qua eten kun je meerdere keren per week aanschuiven aan de table d’hote. Hier maken de gastheer en vrouw een feestje van!

De omgeving is landelijk waar voldoende te beleven is, je moet even je auto pakken om een stadje (15-20min) te bezoeken. Wij hebben het ontzettend fijn gehad.

• 9Eetgelegenheden

• 8Mieke25-08-2018

Mooie plek, wel erg afgelegen

Afgelopen week een klein weekje op deze glamping geweest. We hebben onder andere voor deze vakantie gekozen vanwege de fantastische reviews. En, inderdaad, het is een mooie plek. Maar wat ons betreft geen 10 waard. Het terrein ligt prachtig tussen de bossen. Een deel van de tenten op een heuvel (best een klim), maar het uitzicht ’s ochtends bij zonsopgang is dat zeker waard. De tenten zijn keurig en een eigen badkamer heel erg fijn. Op het terrein zelf is weinig te doen. Er is een zwembad (niet verwarmd en met 25 graden buiten te koud om te zwemmen). Een speeltuin én echte ouderwetse schommels (leuk!). Een meertje waar je kunt varen en een meertje waar je kunt vissen. ’s Avonds kun je (wanneer er genoeg animo is) eten op het domaine. Dat is wel aan de prijs, maar wel heerlijk eten. Al met al voor ons; mooie plek, wel heel erg afgelegen. Als je iets wilt doen ben je zo 1,5 uur onderweg. Vooral geschikt gezin met jonge kinderen onder 10.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Carola05-08-2018

Idyllisch paradijs, perfect met (jonge) kinderen!

Wat een paradijs! Een heerlijke, groene, idyllische plek om tot rust te komen en heerlijk van je vakantie te genieten! Onze kinderen van 3 en 5 jaar vonden het geweldig, vooral de Vossenjacht heeft grote indruk gemaakt! Ook in de omgeving is genoeg te beleven: Auch, een kinderboerderij, attractiepark, Toulouse ed! We zijn niet eens aan alles toegekomen omdat we eigenlijk helemaal niet van de glamping af wilden! Het mee eten is een dikke aanrader! Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar bij de uiterst gastvrije Chrissy & Ruben. Verheug me er nu al op!

• 10J. Zengerink17-07-2018

Te mooi om waar te zijn

Domaine La Douce France is zo'n plekje wat je eigenlijk voor jezelf wilt houden en waar je dan ook liever geen lovende recensie over wilt schrijven. Dus hier komt het: de tenten waren krap, het zwembad zag groen van de algen, de speeltuin was totaal niet kindvriendelijk, het eten amper binnen te houden en de kabouters waren niet te vinden! Tot overmaat van ramp waren Ruben en Chrissy ook totaal niet gezellig of gastvrij. 😉

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Martijn en Sarah08-07-2018

Aanrader!!

Super mooie locatie, rustige omgeving met meer dan genoeg te doen en te zien voor jong en oud! De glamping tenten zijn super onderhouden en is een leuke ervaring. Elke dag vers brood van een lokale bakker. S avonds wordt er gekookt door gastheer Ruben en gastvrouw Chrissy, erg lekker en veel variatie. Aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2018

12 tips over Camping Glamping Domaine la Douce France

• Hanneke, 06-09-2013

Eet zeker mee op de dag dat de eendenborst op het menu staat, want die is echt lekker! Voor de avontuurlijke kinderen is het boomparcours erg leuk om te doen, vooral vanaf een jaar of 8.

• Fam Hofland, 19-08-2013

Lekker mee-eten met Michel, Claudia en Desiree! Gewoon alles proberen

• Fam. de Haan-Lobik, 16-09-2013

Kies zeker voor het starterspakket! Hierin zitten handige spulletjes voor bij de tent (zoals olielampen)

2 vragen over Camping Glamping Domaine la Douce France

• Matthieu Jacobs, 24-08-2017

Koelkast en hitte?

Hallo,

Weet iemand of er in de Safaritenten ook een koelkast aanwezig is en of het warm wordt in de tent 's nachts?

• knus, 03-05-2013

verblijf juli

hallo, ik wilde graag weten wie er nog meer in de periode van 4 t/m 20 juli naar deze glamping gaan, wij gaan met 2 meiden van 7 en 8 jaar. groetjes silvia

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan