Camping Glamping Domaine la Douce France

Meer camping info

108 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France

• 10Familie Bansema30-07-2019

Ultiem

Wij hebben in juli twee weken op deze geweldige camping mogen vertoeven. Het was een heerlijke camping. De eigenaren zijn ontzettend gastvrij en stralen rust en echt de vakantiesfeer uit. Er werden hele gezellige activiteiten georganiseerd voor de kinderen en voor volwassenen (sport, vossenjacht, weerwolven, schmincken) noem maar op. Daarnaast lopen er allemaal dieren rond en is het een ontzettend grote camping waar de kinderen kunnen blijven ontdekken. Het uitzicht op je eigen terras bij de tent is onvergetelijk, zo mooi met een prachtige zonsopkomst. Tot slot is het eten en drinken fenomenaal. Je kunt 5 dagen in de week mee-eten en het is zeer gevarieerd en heerlijk met ook een uitgebreide collectie biertjes, wijntjes en andere drankjes. Het was en is een topbestemming zowel voor ouders als voor kinderen

• 9Karin Visser30-07-2019

Fantastisch, zeer goede verzorging

Als je van rust houdt, kleinschalig en aandacht voor je gasten.. dan mag je hier echt naar toe. Chrissy en Ruben hebben alles tot in de puntjes verzorgd. Aanschuiven 's avonds bij het diner is iedere keer een feestje. De rust en ruimte die deze plek heeft is super. We hebben heerlijk genoten met ons 3-en. Lieve groet Karin Visser

• 10Jeroen30-07-2019

Formidable!!

Laatste dag helaas gehad op Domaine La Douce France, wat gaan we dit missen, wat hebben we ons “thuis” gevoeld. Wat zijn het fijne mensen (Ruben Donsbach & Chrissy Donsbach). En dit is echt een van de meest bijzondere en mooie plekjes waar we ooit geweest zijn...... een aanrader om hier een accommodatie te huren. Eten, drinken is allemaal top, de tuin, het zwembad, de ruimte, speel meertjes. Teveel om op te noemen. Maar met name het echte Franse campagne vakantie gevoel...maar dan net ff wat meer ;)

• 10Mariette23-07-2019

Buitengewoon fantastisch. ✨

Je bevindt je in een waar paradijs waar je omgeven bent door luxe. De eigenaren, een leuk echtpaar, zijn zó warm, relaxt en doen hun uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken. De vakantieplek is uitermate geschikt voor kinderen. Natuur, avontuur, zwemmen, bootje varen, dieren en leuke activiteiten. Met moeite kregen we ze van de glamping af. 😉 Ze hebben een fantastische buitenkeuken waar heerlijke gerechten worden bereidt. Daarnaast is er ook een fijne hangaar om gewoon te ‘hangen’. Het is even rijden, maar meer dan de moeite waard. Enjoy. 💛

• 10Michael19-05-2019

Luxe glamping om maximaal te genieten!

Rust, natuur, buiten leven en toch comfort, lekker eten en drinken en de gezelligheid van het gezelschap van andere gasten wanneer jij dat wilt. Dit alles onder de bezielende leiding van de eigenaren die er werkelijk alles aan doen om ervoor te zorgen dat het je aan niets ontbreekt zodat je je voortdurend thuis voelt!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Glenn, Puck, Mex04-11-2018

Precies wat je zoekt met en zonder kinderen

Wat een prachtige plek!!! Rust, natuur, gezelligheid, fijne mensen, place to be voor en met kinderen, waar tevens ouders heerlijk kunnen ontspannen. De campingeigenaren weten precies wat eenieder nodig heeft... Zij koken fantastisch, gezond en met veel heerlijke en verse ingrediënten. Een absolute aanrader voor mensen met en zonder kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Wietske16-10-2018

Magische plek midden in de natuur!

Een magische plek midden in de natuur. Vanaf het moment dat we aankwamen en een hartelijk welkom kregen voelden we ons al thuis. Het is de ideale plek voor mensen die gek zijn op natuur, maar toch wat luxe willen. We hadden een heerlijk verblijf in 1 van de lodges op de heuvel. Vooral in de ochtend vonden wij het uitzicht prachtig, als de zon net op kwam. We hadden echt even het Afrika gevoel!

s Avonds aan een lange houten tafel met zn allen genieten van het heerlijke eten wat Chrissy en Ruben die dag klaargemaakt hebben. Echt een feestje! En als je dan terug loopt naar de lodge en duizenden sterren ziet aan de hemel dan voelt het echt compleet.

Deze plek zouden we aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Petra en Coen16-09-2018

Zen in La Douce France

Heerlijke week gehad op La Douce France met onze drie kinderen. Ruben en Chrissy hebben gastvrijheid op een ongekend hoog niveau weten te brengen. Je voelt je meteen welkom. Door de informele avonden met super pizza's van Ruben, de meest heerlijke desserts van Chrissy (ook de verjaardagstaart voor onze zoon werd door Chrissy gebakken) en soms een speciale avond (de pannenkoeken bus, couscous) leer je snel andere gasten kennen. Wij houden van natuur en rust en dat kregen we. Het domein ademt een heerlijke zen uit, met meertjes, overal hangmatten (lekker voor de pubers om in te chillen), schommels in de bomen, sfeervolle lampionnen en lichtjes. Het is echt sprookjesachtig mooi. Wij zaten in de een na laatste safaritent op de berg en dat was wel een hele klim. Voor gezinnen met kleine kinderen of niet fitte mensen raad ik aan om een tent beneden aan te vragen. Al met al superfijn verblijf gehad en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Peter13-09-2018

Relaxt, gemoedelijk en zeer gastvrij!

Last minute geboekt bij Domaine la Douce, gelukkig was er nog plek vrij en zijn we afgereisd naar Clermont-Pouyguillés. De aankomst was meteen goed, we werden zeer gastvrij ontvangen door Ruben, Chrissy en de kinderen Floor en Fedde. Na een lekker aankomstdrankje(speciaal bier van een lokale brouwer genaamd Jean Brasse, heerlijk!) heeft Chrissy ons de lodgetent laten zien waarbij meteen opviel dat zowel tent als sanitair zeer schoon zijn. In de avond meteen aangesloten bij de table d'hote waar we heerlijke pasta gegeten hebben, en daarbij weer wat heerlijke speciaalbiertjes. Onze zoon(1,5 jaar oud) heeft zich ook prima kunnen vermaken op deze glamping. De speelschuur, het zwembad, de speeltuin en natuurlijk het iedere morgen wakker worden met het paard en de ezel beneden voor de tent was een mooie attractie. Al met al zeer tevreden over onze vakantie bij Domaine la Douce en ook zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10Sanneke11-09-2018

Ideale plek voor Glamping-lovers!

Wat een heerlijke plek! De afgelopen jaren heb ik met mijn gezin veel glamping locaties bezocht. Waarbij we altijd op zoek zijn naar de perfecte combinatie tussen luxe faciliteiten en gemoedelijke kleinschaligheid. Die plek heb ik nu gevonden! De tenten zijn prachtig en van alle gemakken voorzien, het landgoed is sprookjesachtig mooi en het eten is heerlijk. Maar wat het vooral speciaal maakt is de liefde waarmee Chrissy en Ruben deze plek runnen. Ik was hier in mei met vriendinnen (ook een aanrader), maar kom zeker terug met mijn gezin!

Gereisd met vrienden in mei 2018

12 tips over Camping Glamping Domaine la Douce France

• Hanneke, 06-09-2013

Eet zeker mee op de dag dat de eendenborst op het menu staat, want die is echt lekker! Voor de avontuurlijke kinderen is het boomparcours erg leuk om te doen, vooral vanaf een jaar of 8.

• Fam Hofland, 19-08-2013

Lekker mee-eten met Michel, Claudia en Desiree! Gewoon alles proberen

• Fam. de Haan-Lobik, 16-09-2013

Kies zeker voor het starterspakket! Hierin zitten handige spulletjes voor bij de tent (zoals olielampen)

2 vragen over Camping Glamping Domaine la Douce France

• Matthieu Jacobs, 24-08-2017

Koelkast en hitte?

Hallo,

Weet iemand of er in de Safaritenten ook een koelkast aanwezig is en of het warm wordt in de tent 's nachts?

• knus, 03-05-2013

verblijf juli

hallo, ik wilde graag weten wie er nog meer in de periode van 4 t/m 20 juli naar deze glamping gaan, wij gaan met 2 meiden van 7 en 8 jaar. groetjes silvia

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan