12 tips over Camping Glamping Domaine la Douce France

• Hanneke, 06-09-2013 Rapporteren

Eet zeker mee op de dag dat de eendenborst op het menu staat, want die is echt lekker! Voor de avontuurlijke kinderen is het boomparcours erg leuk om te doen, vooral vanaf een jaar of 8.

• Fam Hofland, 19-08-2013 Rapporteren

Lekker mee-eten met Michel, Claudia en Desiree! Gewoon alles proberen

• Fam. de Haan-Lobik, 16-09-2013 Rapporteren

Kies zeker voor het starterspakket! Hierin zitten handige spulletjes voor bij de tent (zoals olielampen)

• Ingeborgdecaluwe, 26-08-2012 Rapporteren

De Méhari huren is echt een aanrader!

• Joyce, 27-09-2012 Rapporteren

Lourdes bezoeken Als je in het naseizoen gaat, neem dan een lekkere trui o.i.d. mee voor de avonden.

• Busschots, 22-06-2012 Rapporteren

Hebben het openlucht museum van middeleeuwse oorlogstuigen in Larressingle bezocht. Interactief. Een aanrader voor stoere wannabe ridders en prinsessen.

• Linda Jonkers, 25-08-2014 Rapporteren

Een bezoek aan Auch, Lourdes, de typische plaatsjes in de Gers. Een duik in het meer, luieren op een bedje, een hengel uitgooien. Een ritje op de Buggy met de dochter des huizes.

• marijke, 11-05-2014 Rapporteren

Wij zijn een dagje naar Lourdes geweest dit is ook een mooie route met de auto met prachtige bergen in de verte. Om de clamping heen zijn mooie dorpjes typische Frans. Wij waren er kort wij hadden achteraf gezien langer willen blijven want er is genoeg te zien en te beleven. Zeker tot ziens.

• C.M. van Dokkum, 06-06-2015 Rapporteren

in de vroege avond een wandeling maken rondom de beide meren als de zon afscheid gaat nemen..

• Ernesto, 09-09-2014 Rapporteren

Wij zijn een dagje naar Pont d'Espagne geweest in de Pyreneeën. Naar boven wandelen of met de lift, lunchen bij een prachtig bergmeer en genieten van de watervallen.

• laDouceFrance, 15-07-2015 Rapporteren

Dagje naar de Pyreneeën Vele markten in de buurt De stad Auch bezoeken en lekker op een terrasje zitten

• Ronald IJntema, 30-04-2018 Rapporteren

Lokale marktjes in de omgeving zijn erg leuk. Verder is Lourdes de moeite waard, te combineren met wandeling in de Pyreneeën.