Camping Glamping Domaine la Douce France

Camping Glamping Domaine la Douce France
9,7

12 tips over Camping Glamping Domaine la Douce France

Ronald IJntema, 30-4-2018
Lokale marktjes in de omgeving zijn erg leuk. Verder is Lourdes de moeite waard, te combineren met wandeling in de Pyreneeën.
laDouceFrance, 15-7-2015

Dagje naar de Pyreneeën

Vele markten in de buurt

De stad Auch bezoeken en lekker op een terrasje zitten

C.M. van Dokkum, 6-6-2015
in de vroege avond een wandeling maken rondom de beide meren als de zon afscheid gaat nemen..

Ernesto, 9-9-2014
Wij zijn een dagje naar Pont d'Espagne geweest in de Pyreneeën. Naar boven wandelen of met de lift, lunchen bij een prachtig bergmeer en genieten van de watervallen.
Linda Jonkers, 25-8-2014
Een bezoek aan Auch, Lourdes, de typische plaatsjes in de Gers. Een duik in het meer, luieren op een bedje, een hengel uitgooien. Een ritje op de Buggy met de dochter des huizes.
marijke, 11-5-2014
Wij zijn een dagje naar Lourdes geweest dit is ook een mooie route met de auto met prachtige bergen in de verte. Om de clamping heen zijn mooie dorpjes typische Frans. Wij waren er kort wij hadden achteraf gezien langer willen blijven want er is genoeg te zien en te beleven. Zeker tot ziens.

Fam. de Haan-Lobik, 16-9-2013
Kies zeker voor het starterspakket! Hierin zitten handige spulletjes voor bij de tent (zoals olielampen)
Hanneke, 6-9-2013

Eet zeker mee op de dag dat de eendenborst op het menu staat, want die is echt lekker!

Voor de avontuurlijke kinderen is het boomparcours erg leuk om te doen, vooral vanaf een jaar of 8.

Fam Hofland, 19-8-2013
Lekker mee-eten met Michel, Claudia en Desiree! Gewoon alles proberen
Joyce, 27-9-2012

Lourdes bezoeken

Als je in het naseizoen gaat, neem dan een lekkere trui o.i.d. mee voor de avonden.