Camping Glamping Domaine la Douce France

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Carola

Idyllisch paradijs, perfect met (jonge) kinderen!

Carola
5-8-2018

Wat een paradijs! Een heerlijke, groene, idyllische plek om tot rust te komen en heerlijk van je vakantie te genieten!

Onze kinderen van 3 en 5 jaar vonden het geweldig, vooral de Vossenjacht heeft grote indruk gemaakt!

Ook in de omgeving is genoeg te beleven: Auch, een kinderboerderij, attractiepark, Toulouse ed! We zijn niet eens aan alles toegekomen omdat we eigenlijk helemaal niet van de glamping af wilden!

Het mee eten is een dikke aanrader! Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar bij de uiterst gastvrije Chrissy & Ruben. Verheug me er nu al op!