Camping Glamping Domaine la Douce France

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ronald IJntema

Paradijs in de Midi Pyrenees.

Ronald IJntema
30-4-2018

Domaine La Douce France is een paradijsje in het Midi-Pyrenees gebied. Een prachtig terrein van 23 ha waar jong en oud zich heel goed kan vermaken. Een fijn zwembad, een vijver waar je kan varen met bootjes, een visvijver, wandelroutes en nog veel meer.

De lodges zijn ongekend luxe, voorzien van smaakvol interieur en eigen badkamer.

Voor gastronomie zit je hier meer dan goed. Alles wordt zelf bereid, zeer smaakvol, met lokale producten. Pizza's vers gemaakt en gebakken in een houtgestookte pizza-oven.

Gastvrouw Chrissy en gastheer Ruben doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Absolute aanrader voor maximale ontspanning, prachtige natuur, heerlijk eten, luxe lodges en veel gezelligheid!