Camping Glamping Domaine la Douce France

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fedor en Yvonne Wesseling

Volop genieten en tot rust komen voor ons allemaal

Fedor en Yvonne Wesseling
21-8-2017

Mooie rustige omgeving. Glamping helemaal geweldig! De luxe van een hotel en de sfeer van een camping. Onze tent lag helemaal bovenaan; een stukje lopen maar het uitzicht daardoor als je s ochtends wakker werd des te mooier! We hebben alle avonden mee gegeten waar Michel en Claudia voortreffelijk voor ons gekookt hebben. Voor onzekinderen (meisje en jongen van 8 en 7 jaar) was het ook helemaal top. Door het kleinschalige karakter (8 tenten in totaal) vinden ze makkelijk aansluiting met andere kinderen. We gaan altijd elk jaar naar een andere bestemming maar deze gaan we zeker overwegen om weer naar terug te gaan!