Camping Glamping Domaine la Douce France

CampingWeer vandaag30°15°
Camping Glamping Domaine la Douce France
9,7

81 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France in het Nederlands

Wat een paradijs! Een heerlijke, groene, idyllische plek om tot rust te komen en heerlijk van je vakantie te genieten!

Onze kinderen van 3 en 5 jaar vonden het geweldig, vooral de Vossenjacht heeft grote indruk gemaakt!

Ook in de omgeving is genoeg te beleven: Auch, een kinderboerderij, attractiepark, Toulouse ed! We zijn niet eens aan alles toegekomen omdat we eigenlijk helemaal niet van de glamping af wilden!

Het mee eten is een dikke aanrader! Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar bij de uiterst gastvrije Chrissy & Ruben. Verheug me er nu al op!

Te mooi om waar te zijn

J. Zengerink
17-7-2018

Domaine La Douce France is zo'n plekje wat je eigenlijk voor jezelf wilt houden en waar je dan ook liever geen lovende recensie over wilt schrijven.

Dus hier komt het: de tenten waren krap, het zwembad zag groen van de algen, de speeltuin was totaal niet kindvriendelijk, het eten amper binnen te houden en de kabouters waren niet te vinden! Tot overmaat van ramp waren Ruben en Chrissy ook totaal niet gezellig of gastvrij. 😉

Aanrader!!

Martijn en Sarah
8-7-2018

Super mooie locatie, rustige omgeving met meer dan genoeg te doen en te zien voor jong en oud! De glamping tenten zijn super onderhouden en is een leuke ervaring. Elke dag vers brood van een lokale bakker. S avonds wordt er gekookt door gastheer Ruben en gastvrouw Chrissy, erg lekker en veel variatie. Aanrader!!

Geweldige eerste vakantie met onze kleine!

Fam. van Maasakkers
22-6-2018

Je zit hier heerlijk in de natuur en je kunt hier heerlijk tot rust komen. Voor de kinderen is hier enorm veel te doen van een zwembad tot aan een speeltuin. Er loopt een paard en een ezel rond die heerlijk naar je toe komen en groeten. Het kabouterpad is ook zeker de moeite waard om te lopen echt heel leuk.

Je word enorm vriendelijk en gastvrij door de eigenaren ontvangen en geholpen gedurende het hele verblijf. Het mee eten is echt een aanrader en word heerlijk gekookt echt genieten. We hebben een top vakantie gehad.

Paradijs in de Midi Pyrenees.

Ronald IJntema
30-4-2018

Domaine La Douce France is een paradijsje in het Midi-Pyrenees gebied. Een prachtig terrein van 23 ha waar jong en oud zich heel goed kan vermaken. Een fijn zwembad, een vijver waar je kan varen met bootjes, een visvijver, wandelroutes en nog veel meer.

De lodges zijn ongekend luxe, voorzien van smaakvol interieur en eigen badkamer.

Voor gastronomie zit je hier meer dan goed. Alles wordt zelf bereid, zeer smaakvol, met lokale producten. Pizza's vers gemaakt en gebakken in een houtgestookte pizza-oven.

Gastvrouw Chrissy en gastheer Ruben doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Absolute aanrader voor maximale ontspanning, prachtige natuur, heerlijk eten, luxe lodges en veel gezelligheid!

Ook dit jaar weer heerlijk!

Anouk de Wit
5-10-2017

Na een zeer geslaagde vakantie vorig jaar, hebben wij dit jaar wederom een week doorgebracht bij Domaine La Douce France. Voor ons en onze twee jongens (5 en 7) een fantastische plek. De rust maar tegelijkertijd de gezelligheid, het heerlijke eten en het prachtige terrein maakt dat wij waarschijnlijk voor een derde keer terug gaan. Claudia en Michel: bedankt wederom voor een heerlijk verblijf!

Andre
2-10-2017

Heerlijke vrije plekken, met vrij uitzicht. Mooi ingerichte tenten en super sanitaire voorzieningen. Verder heel gastvrij en heerlijk (mee)gegeten.

Top vakantie gehad!

Familie Koper
13-9-2017

Heerlijke relaxte vakantie gehad. In een prachtige omgeving. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Enige minpunt, voor ons, is dat de omgeving minder toeristisch is. Er is in de nabije omgeving niet veel te doen (ver rijden).

Met recht een GLAMping

Thomas Renouvin
7-9-2017

Het was een te gekke plek en we zijn erg leuk ontvangen. Zowel het terrein als de accommodatie is erg sfeervol. Ook heel prettig dat het zo kleinschalig is. De tenten voelen als volwaardige huisjes zeker met de nette badkamer en de meubels die in de tenten staan. Het enige minpuntje is dat het niet is gelukt om zo'n hele grote vis te vangen.

Zo fijn!

Familie de Vries
6-9-2017

We komen hier al jaren. En dat is niet voor niks! Het is gewoonweg een super fijne plek!!! De optelsom van een waanzinnig mooie uitzicht, de zeer ruime tenten met veel luxe (eigen sanitair, goede bedden etc.), de gezelligheid van het paard, ezel en de hond, het kleinschalige, de 2 meertjes met de bootjes/kano's, het mee eten 's avonds en ga zo maar door. LOVE IT!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Domaine la Douce France in Clermont-Pouyguillès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Domaine la Douce France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Glamping Domaine la Douce France scoort een 9.72 uit 10 op basis van 81 reviews.