Camping Glamping Domaine la Douce France

CampingWeer vandaag32°15°
Camping Glamping Domaine la Douce France
9,7

77 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France in het Nederlands

Paradijs in de Midi Pyrenees.

Ronald IJntema
30-4-2018

Domaine La Douce France is een paradijsje in het Midi-Pyrenees gebied. Een prachtig terrein van 23 ha waar jong en oud zich heel goed kan vermaken. Een fijn zwembad, een vijver waar je kan varen met bootjes, een visvijver, wandelroutes en nog veel meer.

De lodges zijn ongekend luxe, voorzien van smaakvol interieur en eigen badkamer.

Voor gastronomie zit je hier meer dan goed. Alles wordt zelf bereid, zeer smaakvol, met lokale producten. Pizza's vers gemaakt en gebakken in een houtgestookte pizza-oven.

Gastvrouw Chrissy en gastheer Ruben doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Absolute aanrader voor maximale ontspanning, prachtige natuur, heerlijk eten, luxe lodges en veel gezelligheid!

Ook dit jaar weer heerlijk!

Anouk de Wit
5-10-2017

Na een zeer geslaagde vakantie vorig jaar, hebben wij dit jaar wederom een week doorgebracht bij Domaine La Douce France. Voor ons en onze twee jongens (5 en 7) een fantastische plek. De rust maar tegelijkertijd de gezelligheid, het heerlijke eten en het prachtige terrein maakt dat wij waarschijnlijk voor een derde keer terug gaan. Claudia en Michel: bedankt wederom voor een heerlijk verblijf!

Andre
2-10-2017

Heerlijke vrije plekken, met vrij uitzicht. Mooi ingerichte tenten en super sanitaire voorzieningen. Verder heel gastvrij en heerlijk (mee)gegeten.

Top vakantie gehad!

Familie Koper
13-9-2017

Heerlijke relaxte vakantie gehad. In een prachtige omgeving. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Enige minpunt, voor ons, is dat de omgeving minder toeristisch is. Er is in de nabije omgeving niet veel te doen (ver rijden).

Met recht een GLAMping

Thomas Renouvin
7-9-2017

Het was een te gekke plek en we zijn erg leuk ontvangen. Zowel het terrein als de accommodatie is erg sfeervol. Ook heel prettig dat het zo kleinschalig is. De tenten voelen als volwaardige huisjes zeker met de nette badkamer en de meubels die in de tenten staan. Het enige minpuntje is dat het niet is gelukt om zo'n hele grote vis te vangen.

Zo fijn!

Familie de Vries
6-9-2017

We komen hier al jaren. En dat is niet voor niks! Het is gewoonweg een super fijne plek!!! De optelsom van een waanzinnig mooie uitzicht, de zeer ruime tenten met veel luxe (eigen sanitair, goede bedden etc.), de gezelligheid van het paard, ezel en de hond, het kleinschalige, de 2 meertjes met de bootjes/kano's, het mee eten 's avonds en ga zo maar door. LOVE IT!!!

Helemaal te gek!

Rob van Doorn
26-8-2017

Acht tenten dus acht gezinnen. Op een enorm terrein met speelplekken, twee meren, zwembad, terrasjes. Uitstekend gastheer/dame-schap. Alles is er op gericht om jou hetzelfde gevoel te geven dat het gastgezin zelf heeft. En die zijn uitermate tevreden met hun way of life in zuid Frankrijk. Niet verrassend dus dat wij ook zeer tevreden waren. Eigenlijk waren we een beetje overweldigd door de pracht van het terrein en de tegenstelling met het gevoel van intiem en kleinschalig. Heel bijzonder dus en een aanrader.

Fantastisch, gastvrij en zeer veelzijdig!

Sybrand Homan
26-8-2017

Prachtig gelegen zeer ruime tenten op een ruime langoed met heel veel mogelijkheden. We hebben ons met twee gezinnen, kinderen 4-8, uitermate goed vermaakt met zwemmen , vissen , diverse speeltoestellen, de kano's , bbq etc. Eigelnlijk is alles mogelijk bij dit gastvrije gezin. De tenten liggen prachtig met veel

Privacy en schaduw op een heuvel.

Volop genieten en tot rust komen voor ons allemaal

Fedor en Yvonne Wesseling
21-8-2017

Mooie rustige omgeving. Glamping helemaal geweldig! De luxe van een hotel en de sfeer van een camping. Onze tent lag helemaal bovenaan; een stukje lopen maar het uitzicht daardoor als je s ochtends wakker werd des te mooier! We hebben alle avonden mee gegeten waar Michel en Claudia voortreffelijk voor ons gekookt hebben. Voor onzekinderen (meisje en jongen van 8 en 7 jaar) was het ook helemaal top. Door het kleinschalige karakter (8 tenten in totaal) vinden ze makkelijk aansluiting met andere kinderen. We gaan altijd elk jaar naar een andere bestemming maar deze gaan we zeker overwegen om weer naar terug te gaan!

Echt een paradijsje!

Smeets
20-8-2017

Een geweldige camping... absoluut niet te vergelijken met de massale toeristische campings. Er zijn maar 8 (zeer mooie, gezellig ingerichte) safaritenten met eigen badkamertje. Prachtig uitzicht vanuit elke tent. Ontbijten op je veranda met uitzicht op de weide en het paardje en ezel. Foto's op de site doen geen recht aan het geweldige terrein ;-)

Kinderen kunnen heerlijk vrij spelen over het hele domein en hebben meteen vriendjes door de kleinschaligheid (en het gezamenlijk eten indien gewenst).

Heerlijk zwembadje, niks geen handoekenleggers ;-) want genoeg bedjes en voorzieningen voor iedereen.

(Mee-)eten kan indien gewenst op de camping. Prima maaltijden.

Minpuntje is dat er in de nabije omgeving niet veel te doen is. Een paar leuke dorpjes ed, of Lourdes of Toulouse (dik 1,5 uur). Marciac, zeker als er markt is (of jazzfestival in aug, geweldige sfeer). Maar wij hebben een hele fijne tijd gehad (ondanks een paar frisse dagen), kinderen (7, 4 en 1) vonden het geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Domaine la Douce France in Clermont-Pouyguillès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Domaine la Douce France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Glamping Domaine la Douce France scoort een 9.69 uit 10 op basis van 77 reviews.