Camping Glamping Domaine la Douce France

Meer camping info

108 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France

• 10Laura12-10-2019

Helemaal geweldig

We hebben hier afgelopen zomer met onze kinderen van 8 en 9 jaar een heerlijke vakantie gehad. Wát een hemelse plek: de rust, de ruimte, de luxe, echt fantastisch. De eigenaren Ruben en Chrissy, weten een hele prettige, ontspannen sfeer te creëren, waardoor het extra fijn is hier. Een paar keer per week is er een table d'hote,: het eten was erg goed, iedere keer verrast door de heerlijke gerechten bereid met verse producten. De kinderen hebben het ook geweldig gehad. Er is een ruim zwembad en er waren veel vriendjes en vriendinnetjes. Op het grote domein konden ze heerlijk spelen. Veel mocht en kon. Zijn er ook nadelen aan deze plek? ja eigenlijk wel: het is er zó prettig, dat je geen behoefte meer hebt om op pad te gaan en ook je kinderen alleen nog onder dwang weggevoerd krijgt naar een marktje of stadje 😊.

• 9Femke de Vaere30-09-2019

Helemaal top tot in de puntjes!

Dit is een plek waar echt alles klopt! Tot in de finesses is er nagedacht over hoe een ideale vakantie eruit moet zien en dat werpt zijn vruchten af. Wij voelden ons volledig in de watten gelegd door Ruben en Chrissy en hebben enorm genoten van de mooie natuur. We komen nooit ergens twee keer maar voor deze plek hebben we een uitzondering gemaakt, volgend jaar is al geboekt..:-)!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Fam De Mildt30-09-2019

Dreams live here✨

Eigenlijk willen we het onze ‘secret place’ houden maar Domaine La Douce France verdient het dat iedereen hoort wat een pareltje het is. Wat een heerlijke plek. Met de meest vriendelijke, warme, gastvrije mensen. Aan alles is gedacht en alles klopt. Het is er brandschoon en het eten is waanzinnig👌🏻. Kortom het is een paradijsje op aarde!

• 10Macky15-09-2019

Meer dan geweldig (en dan nog beter)

Een perfecte plek met de meest lieve en gastvrije mensen die je kan voorstellen. Met een groep onbekenden de “be skilled” kookvakantie geboekt, in samenwerking met Teest Culinaire opleidingen. Iedere dag was een feestje en Ruben, Christy en Robert (van Teest) hebben er voor gezorgd dat het de cursisten/vakantiegangers aan niets ontbrak. Wat een fijne plek!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Fokkolien21-08-2019

Voor levensgenieters only!

Chrissy en Ruben weten haarfijn (van nature) hoe ze hun gasten in de watten moeten leggen en ze genieten net zo hard mee.

Ik hoef verder niks meer toe te voegen, want alles is al genoemd in de reviews.

Op naar ons derde jaar! 🥰

• 10Rob R.10-08-2019

Wederom fantastisch

Alles is al gezegd over deze fantastische plek. Dit jaar voor de tweede keer geweest en wederom een succes!

• 10Bob05-08-2019

Encore!

Echt een top plek om te genieten van rust, ruimte, lekker eten en drinken. Een beetje verscholen vanaf de openbare weg ligt een prachtig glooiend terrein. Overzichtelijk en toch heel divers. Alle accommodaties liggen zo verspreid op het terrein dat ieder maximaal privacy heeft en tegelijkertijd is het voor diegenen die dat willen heel makkelijk om contact te leggen bij het zwembad, een van de activiteiten of tijdens het avondeten. Maar ook een wandeling maken of vissen aan het meer of gewoon lekker even niets doen in de schaduw van een van de oude boom behoort tot de mogelijkheden. Heerlijk gegeten en boven alles een gemoedelijke sfeer waarin veel mag en kan. Het moet gek gaan als je het met Ruben en Chrissy niet geregeld krijgt!

• 10Woltjer04-08-2019

Super vakantie voor ouders en kinderen

We hebben met onze drie kinderen (7,8, 10 jaar) een fantastische week gehad bij Domaine la Douce France.

We verbleven in de gite die alles heeft wat je maar kan wensen op vakantie: lekkere bedden, goede douche en een heerlijk terras om buiten te zitten.

Het terrein is fantastisch voor de ouders : een zwembad met genoeg ligbedden, heerlijke plekjes in de schaduw om te zitten, hangmatten om boekjes te lezen en een waanzinnig uitzicht.

Voor de kinderen is het super op het terrein: bootjes die ze zelf mogen pakken om te varen op het meertje, trampolines, tafelvoetbal, grote schommel in een boom, een vismeer (hengel is te leen) en bovendien heel veel speelkameraadjes.

Vijf keer per week kookt Ruben voor de gasten. We hebben iedere avond mee gegeten en genoten van het heerlijke eten en gezelligheid.

Het was een super week en voor het eerst gaan wij terug naar een plek waar we geweest zijn op vakantie! Dat zegt genoeg :)

• 10Eline31-07-2019

Meteen geboekt voor volgend jaar!

Vrijheid, rust en groen. We hebben genoten. We verbleven in een prachtige lodgetent, van alle gemakken voorzien. Op de glamping is genoeg te doen: groot speelveld met speeltuin, mooi zwembad, er liggen bootjes waarmee je het vaarmeer op kan, er is een kabouterpad, een visvijver, en er wordt ook nog van alles georganiseerd voor jong en oud. In de omgeving is ook vanalles te doen, maar daar zijn wij niet eens aan toe gekomen! En 's avonds kun je aan de lange tafel aanschuiven voor een heerlijk diner. We verheugen ons nu al op volgend jaar!

• 10Anoek en Pieter31-07-2019

Een prachtige plek

Wat hebben we een heerlijke twee weken gehad op Domaine La Douce France. We zijn heel gastvrij ontvangen. We verbleven in de gite en die overtrof onze verwachtingen volledig. Ruim, authentiek, netjes en een goede douche. De innerlijke mens kwam niets te kort: elke ochtend verse croissants en sapjes, ‘s avonds aanschuiven tijdens het diner, heerlijke wijntjes, biertjes en cappuccino in De Hangaar. En zoveel te doen, je hoeft je op het terrein echt niet te vervelen. En als je er toch op uit wilt, genoeg te doen in de omgeving.

12 tips over Camping Glamping Domaine la Douce France

• Hanneke, 06-09-2013

Eet zeker mee op de dag dat de eendenborst op het menu staat, want die is echt lekker! Voor de avontuurlijke kinderen is het boomparcours erg leuk om te doen, vooral vanaf een jaar of 8.

• Fam Hofland, 19-08-2013

Lekker mee-eten met Michel, Claudia en Desiree! Gewoon alles proberen

• Fam. de Haan-Lobik, 16-09-2013

Kies zeker voor het starterspakket! Hierin zitten handige spulletjes voor bij de tent (zoals olielampen)

2 vragen over Camping Glamping Domaine la Douce France

• Matthieu Jacobs, 24-08-2017

Koelkast en hitte?

Hallo,

Weet iemand of er in de Safaritenten ook een koelkast aanwezig is en of het warm wordt in de tent 's nachts?

• knus, 03-05-2013

verblijf juli

hallo, ik wilde graag weten wie er nog meer in de periode van 4 t/m 20 juli naar deze glamping gaan, wij gaan met 2 meiden van 7 en 8 jaar. groetjes silvia

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan