Camping Glamping Domaine la Douce France

Camping Glamping Domaine la Douce France
9,7

92 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France in het Nederlands

Met jonge kinderen

Magische plek midden in de natuur!

Wietske
16-10-2018

Een magische plek midden in de natuur. Vanaf het moment dat we aankwamen en een hartelijk welkom kregen voelden we ons al thuis. Het is de ideale plek voor mensen die gek zijn op natuur, maar toch wat luxe willen. We hadden een heerlijk verblijf in 1 van de lodges op de heuvel. Vooral in de ochtend vonden wij het uitzicht prachtig, als de zon net op kwam. We hadden echt even het Afrika gevoel!

`s Avonds aan een lange houten tafel met z`n allen genieten van het heerlijke eten wat Chrissy en Ruben die dag klaargemaakt hebben. Echt een feestje! En als je dan terug loopt naar de lodge en duizenden sterren ziet aan de hemel dan voelt het echt compleet.

Deze plek zouden we aan iedereen aanraden!

Zen in La Douce France

Petra en Coen
16-9-2018

Heerlijke week gehad op La Douce France met onze drie kinderen. Ruben en Chrissy hebben gastvrijheid op een ongekend hoog niveau weten te brengen. Je voelt je meteen welkom. Door de informele avonden met super pizza's van Ruben, de meest heerlijke desserts van Chrissy (ook de verjaardagstaart voor onze zoon werd door Chrissy gebakken) en soms een speciale avond (de pannenkoeken bus, couscous) leer je snel andere gasten kennen. Wij houden van natuur en rust en dat kregen we. Het domein ademt een heerlijke zen uit, met meertjes, overal hangmatten (lekker voor de pubers om in te chillen), schommels in de bomen, sfeervolle lampionnen en lichtjes. Het is echt sprookjesachtig mooi. Wij zaten in de een na laatste safaritent op de berg en dat was wel een hele klim. Voor gezinnen met kleine kinderen of niet fitte mensen raad ik aan om een tent beneden aan te vragen. Al met al superfijn verblijf gehad en voor herhaling vatbaar.

Relaxt, gemoedelijk en zeer gastvrij!

Peter
13-9-2018

Last minute geboekt bij Domaine la Douce, gelukkig was er nog plek vrij en zijn we afgereisd naar Clermont-Pouyguillés. De aankomst was meteen goed, we werden zeer gastvrij ontvangen door Ruben, Chrissy en de kinderen Floor en Fedde. Na een lekker aankomstdrankje(speciaal bier van een lokale brouwer genaamd Jean Brasse, heerlijk!) heeft Chrissy ons de lodgetent laten zien waarbij meteen opviel dat zowel tent als sanitair zeer schoon zijn. In de avond meteen aangesloten bij de table d'hote waar we heerlijke pasta gegeten hebben, en daarbij weer wat heerlijke speciaalbiertjes. Onze zoon(1,5 jaar oud) heeft zich ook prima kunnen vermaken op deze glamping. De speelschuur, het zwembad, de speeltuin en natuurlijk het iedere morgen wakker worden met het paard en de ezel beneden voor de tent was een mooie attractie. Al met al zeer tevreden over onze vakantie bij Domaine la Douce en ook zeker voor herhaling vatbaar!

Ideale plek voor Glamping-lovers!

Sanneke
11-9-2018

Wat een heerlijke plek! De afgelopen jaren heb ik met mijn gezin veel glamping locaties bezocht. Waarbij we altijd op zoek zijn naar de perfecte combinatie tussen luxe faciliteiten en gemoedelijke kleinschaligheid. Die plek heb ik nu gevonden! De tenten zijn prachtig en van alle gemakken voorzien, het landgoed is sprookjesachtig mooi en het eten is heerlijk. Maar wat het vooral speciaal maakt is de liefde waarmee Chrissy en Ruben deze plek runnen.

Ik was hier in mei met vriendinnen (ook een aanrader), maar kom zeker terug met mijn gezin!

Echt even genieten in La Douce France

Sanne
11-9-2018

De eerste vakantie die sinds we kinderen hebben echt als vakantie voelde! Wij hadden een 'lodge tent' t.o. de speeltuin wat met kleine kinderen ideaal is. Zij vermaken zich op het veldje / in speeltuin terwijl wij lekker ons boekje konden lezen. De tent is heerlijk ruim en je hebt veel privacy. Inrichting is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vond het prachtig! (Sowieso vond ik alles prachtig, die buiten keuken, de lampjes, kroonluchters in de bomen, schommel in de boom, zo perfect allemaal, heel Instagram waardig allemaal ;) Vooraf wisten wij niet of we wel zo'n zin hadden om iedere avond met anderen te eten omdat we vooral even behoefte hadden aan tijd met elkaar. Nou hebben we dit ook niet iedere avond gedaan maar dit was meer uit kostenbesparing dan om andere redenen want de avonden dat we wel mee aten waren super gezellig en het eten is heerlijk! Enige nadeel: alles waar je hierna heen gaat valt tegen...

Een absolute aanrader!

Kim
10-9-2018

Wij hebben een fantastische week beleefd bij Chrissy en Ruben op Domaine la Douce France. Het is een prachtig landgoed, de safaritenten zijn luxe ingericht en bieden meer dan genoeg privacy, onze kinderen (11 en 6 jaar) hebben de tijd van hun leven gehad, en Chrissy en Ruben zijn een voortreffelijke gastvrouw en gastheer, die er alles aan doen om je te laten genieten van je verblijf op hun bijzondere glamping.

Het feit dat wij meteen weer een safaritent voor volgend jaar hebben geboekt, zegt alles.

Wij hebben genoten, kijken met veel plezier terug en verheugen ons nu alweer op volgend jaar!!!

Een plek met een ziel!

Suzanne Van den Corput
10-9-2018

Voor ons is Domaine la Douce France een plek waar je vanaf dag 1 het optimale ontspannen vakantiegevoel  ervaart waar je het hele jaar naar uitkijkt. Een unieke locatie met sfeervol ingerichte tenten met een betoverend uitzicht, 2 mooie meren voor een heerlijke wandeling met een leuk kabouterpad, een prima zwembad, voldoende speelgelegenheden voor de kinderen, heerlijke hangmatten en een prachtige buitenkeuken/ bar om gezellig iets te drinken en indien gewenst 's avonds gezamenlijk te dineren. Ruben en Chrissy, de eigenaren, zijn heel gastvrij, meedenkend, vriendelijk en zorgen goed voor de innerlijke mens met hun fantastische kookkunsten en heerlijke drankjes. Je vindt hier rust, ruimte, natuur, sfeer, gezelligheid en puurheid. Kortom, een plek met een ziel, een echte aanrader!

Aanrader in de Gers!

Machteld
10-9-2018

Domaine de la douce france is alles wat wij (gezin met kids van 3 en 6 jaar) zoeken in een vakantie. Het terrein (met o.a. een grote speeltuin, veilig zwembad, speelschuur en een Kabouterpad) is prachtig en de gite is ruim en luxe ingericht. Chrissy en Ruben werken keihard. Ze zijn oprecht, betrokken en staan bijna 24/7 klaar voor hun gasten. Er is een broodjes service en bijna dagelijks kan je (als je dat wilt) deelnemen aan de table hotes. Kwalitatief goed en super gezellig. De borrel aan het meer om onze huwelijksdag te vieren was onvergetelijk. In de buurt is o.a. een leuk klimbos en de mooie stad Auch. Ook dagtochten naar Lourdes, Carcassonne en Pic du Midi behoren tot de mogelijkheden. Wij zijn nog nooit 2x naar hetzelfde adres geweest, maar de optie voor volgend jaar staat!

Heimwee

Fam van Herpen
10-9-2018

Geweldig mooie en fijne plek die ik eigenlijk niet wil delen.... Als je het landgoed oploopt dan voel je het al.... liefde en authenticiteit! Van het 'vanhartewelkom' bord met onze namen, het heerlijke pure eten, het zwembad, de mooie ruime en smaakvol ingerichte tenten, de avontuurlijke speelplekjes voor de kids, de natuur, het fotobord, de lange zwoele zomeravonden, de oneindige sterrenhemel, de heerlijke wijntjes uit de streek, de 'toscaanse' heuvels en authentieke dorpjes in de omgeving, de meren, ...... Heimwee naar deze magische plek met haar fantastische gastheer, gastvrouw en hun kids.

Verborgen parel!

Fam. Nieuwenhuizen
7-9-2018

De aankomst op het landgoed is super! We werden ontvangen in de bar met een lekker drankje, na een lange rit direct in het vakantiegevoel.

De zaten op de heuvel het uitzicht is prachtig. De tenten zijn heel mooi en smaakvol ingericht en de bedden liggen fijn. De keukeninrichting is vrij basic. Een fijner wijn-of theeglas is welkom. De badkamer is heel mooi en comfortabel.

Er waren voor onze kinderen van 8 en 11 erg veel leuke dingen te doen. Een speeltuin, vis mogelijkheid, meertje met bootjes, klimmuur, trampo’s, speelschuur, tafeltennis en voetbal, etc. Er werd daarnaast regelmatig iets georganiseerd. We hebben onze kinderen nauwelijks gezien 😃.

Qua eten kun je meerdere keren per week aanschuiven aan de table d’hote. Hier maken de gastheer en vrouw een feestje van!

De omgeving is landelijk waar voldoende te beleven is, je moet even je auto pakken om een stadje (15-20min) te bezoeken. Wij hebben het ontzettend fijn gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Domaine la Douce France in Clermont-Pouyguillès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Domaine la Douce France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.