Géén boekingskosten

Meer camping info

132 Reviews over Glamping Domaine la Douce France

• 10Françoise30-08-2021

Fantastisch!

Wat een waanzinnig fijne vakantie hebben wij hier gehad! Wij sluiten ons aan bij alle overige lovende reviews. Een prachtig onderhouden landgoed, met voortreffelijk eten, veel speelmogelijkheden voor zowel kleine als grotere kinderen, super mooie en schone lodges en een geweldige gastheer en gastvrouw. Wij komen heel graag terug!

• 10Christel24-08-2021

Fantastische kleinschalige kindvriendelijk lokatie

Fantastisch mooie plek met zeer gastvrije Nederlandse eigenaren die zeer gastvrij zijn en heerlijk kunnen koken. Mooie complete tenten met prachtig uitzicht. Fijn zwembad en luxe lig bedden. Kleinschalig met veel ruimte. Zeker een aanrader met kinderen.

• 10Christel24-08-2021

Fantastisch! Echt een aanrader

Prachtige complete clamping tenten met heel mooi uitzicht. De eigenaren zijn super gastvrij en kunnen fantastisch koken. De kinderen hebben veel plek om heerlijk te spelen en rond te rennen. Luxe lig bedden bij het zwembad. Helemaal top dus! Kleinschalig verblijf (8 tenten) met veel ruimte.Wel ver weg voor uitstapjes naar die heb je daar eigenlijk niet nodig. Enige minpuntje is dat je wel wordt gewekt door een luide loslopende ezel.

• 9Familie Klercq10-08-2021

Ouders hebben ook vakantie!

Wat een mooie plek! Idyllisch. Netjes bijgehouden. Grote accommodaties, van alle gemakken voorzien en een uitzicht vanaf de veranda waar je U tegen zegt. Alles staat in het teken van de kinderen. Van de inrichting van het terrein tot de activiteiten die worden gedaan. Ze hebben vrijheid, want het is kleinschalig, overzichtelijk en veilig. Hierdoor hebben de ouders ook echt vakantie!Service is top, niks is de eigenaren te veel. Behulpzaam en super vriendelijk, maar ook het eten is fantastisch. Ga vooral niet op zoek naar restaurantjes, want dat kan niet op tegen wat je hier krijgt. Lekker aanschuiven, de kinderen krijgen eerst, en gaan daarna spelen zodat de ouders uitgebreid en rustig kunnen tafelen. Heb zelfs 2 boeken uitgelezen…en dat is niet meer gebeurd sinds de geboorte van onze eerste. Heerlijk!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Van der Vorst10-08-2021

Fantastisch!

Wij hebben hier genoten van een week heerlijk verblijf, eten en zwembad! Een echte aanrader voor mensen met kleine kinderen! Overal is aan gedacht, en ze maken het voor de papa’s en mama’s ook echt relaxed! Topper dit! Volgend jaar weer!

• 10Gonny09-08-2021

Fantastisch ontspannen!

Afgelopen meivakantie een heerlijke week gehad op la douce France. Met negatieve testresultaten op zak een zeer voorspoedige reis gehad ondanks de reisbeperkingen. Eenmaal aangekomen kwamen we terecht in een oase van rust en een ideale “nieuwe bubbel”. Op het terrein was alles aanwezig voor een heerlijk ontspannen vakantie; zwembad, plekken om te relaxen, vismeer, lekker eten en drinken en vooral ruimte! We zijn alleen even het terrein afgeweest voor een wandeling en een bezoek aan de supermarkt, meer hadden wij niet nodig. Overall genoten van de relaxte sfeer, waarbij alles kan en niets moet!

• 10Gonny09-08-2021

Fantastisch ontspannen!

Afgelopen meivakantie een heerlijke week gehad op la douce France. Met negatieve testresultaten op zak een voorspoedige reis gehad ondanks de reisbeperkingen. Eenmaal aangekomen kwamen we terecht in een oase van rust en een ideale “nieuwe bubbel”. Op het terrein was alles aanwezig voor een heerlijk ontspannen vakantie; zwembad, plekken om te relaxen, vismeer, lekker eten en drinken en vooral ruimte! We zijn alleen even het terrein afgeweest voor een wandeling en een bezoek aan de supermarkt, meer hadden wij niet nodig. Overall genoten van de relaxte sfeer, waarbij alles kan en niets moet!

• 10Nicole30-06-2021

De verwachting is meer dan waargemaakt!

Soms denk je: 'Zijn de foto's goed of is het daar echt zo mooi?'. Nu weten we het; het is daar echt zo mooi en misschien nog wel mooier. Overal vind je idyllische picknickplekjes, de kinderen hebben alle ruimte om te spelen, er is een mooi zwembad met comfortabele ligbedden en er is een leuk speeltuintje voor de kinderen. Opvallend vonden wij ook dat er zo op de details is gelet. Dit zie je niet alleen terug op het landgoed zelf, maar ook aan de manier waarop het eten wordt bereid en de vele wijnen waar je uit kunt kiezen. Ruben en Chrissy doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken en met succes. Hoewel wij graag nieuwe plekken ontdekken, is Domaine la Douce France zeker een plek waar wij naar terugkeren.

• 10Felicia Verhaar30-06-2021

Fantastisch!!!!!

Een vakantie vol plezier , goed eten / wijn en een prachtige accommodatie met ook een geweldig uitzicht! Genoeg speelplezier voor de kindjes. Wij hebben zeker genoten en komen zeker nog een keer terug! Tot de volgende keer!

• 10Gonny27-05-2021

Camping Glamping Domaine la Douce France info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (10)

• CafeBeschikbaar (1)

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar