Camping Le Grand Pre

1 review over Camping Le Grand Pre in het Nederlands

Leuke camping

Inge Boerdijk
9-11-2009

Een camping aan de Lot, leek leuk, maar je kunt er vanaf de camping niet in zwemmen.

De camping had een aantal plekken op een veldje en wat aan een pad aan het water, half onder de bomen, half in de zon.

Sanitair was niet heel nieuw, maar wel netjes schoon.

In het dorpje vlakbij de camping zat een winkeltje, waar je de belangrijkste boodschappen kon doen.

Omgeving van de camping was echt super! We hebben een kasteeltje bezocht, paar dorpjes bekeken (aanrader: Saint Cirq Lapopie) en grotten bezocht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Grand Pre in Cenevieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Grand Pre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Grand Pre scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.