Géén boekingskosten

Bed & Breakfast La Poujade

FrankrijkMidi PyreneesCaylus (Tarn et Garonne)
8.8FantastischScore uit 22 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

23 Reviews over La Poujade

• 9Benoit & Nathalie Allegaert15-07-2018

Voor ons op en top vakantie !

Aangename en gastvrije ontvangst ! Inclusief tips voor uitstapjes in de regio, Ruime gite, mogelijkheid tot dagelijks (zeer) lekker (vers en gezond !) eten, veel mogelijkheden voor diverse uitstappen (toeristische markt in St-Antonin, afvaart van de Aveyron met de kano, wandelingen in de natuur, middeleeuwse dorpjes (Caylus, Cordes-sur-Ciel), kastelen (Najac en Bruniquel) en iets grotere steden zoals Albi, Montauban, ...) Zwembad niet supergroot maar zeer verfrissend Nederlandstalige strips waren een pluspunt voor ons !!

• 10Familie Payne23-07-2017

Genoten van een fijn verblijf

We verbleven 1 week in de gite. Deze was netjes en voorzien van het nodige. Een nieuwe matras op het tweepersoonsbed was comfortabel. Voor de kinderen was er een verzorgde kamer, met hun eigen badkamer. Voor de baby werd er een bedje en eersteling voorzien. Erg handig!

De keuken van Els was dik in orde! Elke avond een gezellig driegangenmenumenu aan democratische prijzen. Ook voor de kindjes was er een aangepast menuutje.

We genoten van het zwembad en van bezoekjes aan de gezellige dorpjes in de buurt.

Kortom: wij gaan zeker nog eens terug!

• 4Ruud van Roessel22-06-2016

Dit nooit meer,

De Gite had achterstallig onderhoud en was ongezellig . De slaapkamer en ook badkamer had geen raam. De waterafvoer was verstopt maar kon gelukkig gerepareerd worden . Bedden slecht. Eigenaren stralen niet de gastvrijheid uit welke je mag verwachten

• 8Evy, Christophe en Mirthe31-07-2014

Superleuke ontspannende vakantie

Superleuke B&B met fantastische kok. Heel ontspannnende en rustgevende vakantie! Was superleuk met Britt en Lisa, die onze Mirthe vertroetelden. Mirthe mist hen en natuurllijk ook Guiness! Vele groetjes vanuit België en bedankt voor de leuke vakantie!

• 9Delaey Hans27-08-2013

Hartelijk weerzien

Het was de derde keer bij Johan en Els en het was opnieuw een beetje thuiskomen, we zijn hartelijk ontvangen, hebben in een super kamer overnacht (met airco en frigo op de kamer) en hebben mogen genieten van het lekkere eten van Els, er was inderdaad wat schade aan het dak van het terras door hevige wind maar Johan was dit reeds volop aan het herstellen. Voor ons is en blijft La Poujade een aanrader.

• 9DONCKERS ERIC25-08-2013

Een rustige mooie plaats

Johan,Els en de kinderen zij enorm gastvrij , je voelt je direct thuis. De kamers zijn heel mooi met het nodige comfort. In de streek is veel te zien.Els kan lekker koken.Kortom een heel fijne B&B.

• 7Sophie en Danny09-08-2013

Nog heel wat werk aan de winkel!

Afgaande op positieve commentaren en leuk ogende familiefoto, 1 week geboekt .Terrein en toegangsweg vrij onverzorgd. Ontvangst met een glaasje wijn maar zonder veel animo. Prachtige nieuwbouwkamers met confortabel bed, ruime badkamer en airco, enkel de ijskast ontbrak. Zwembad lag er verwaarloosd bij: gebroken tegels slordig hersteld, gras niet gemaaid en kniehoog onkruid, tot aan de rand van het bad. De stenen omheining van het schaduwterras was hoognodig aan een poetsbeurt toe. Parasols pasten ook niet in de voeten: bij wind =in het zwembad. Kussens van de ligstoelen door vele vlekken en schimmelsporen echt vies.Dekzeil boven terras door onweder weggewaaid en bleef 4 dagen liggen. Els, de gastvrouw heeft zich echter elke dag zeer hard ingespannen voor ontbijt en avondmaal. (overheerlijke huisbereide confituren en zelfgebakken brood.) Over haar kookkunsten kunnen wij enkel op positieve commentaren van andere gasten afgaan, zelf zijn we elke dag in de omgeving gaan souperen.

• 8Udo Bogemans07-08-2013

Voldeed niet volledig aan onze verwachtingen

De verwelkoming bij aankomst was niet hartelijk, gastheer en -vrouw zijn niet echt sympathiek. Tijdens ons verblijf waren er dan ook weinig of geen gesprekken, ze hadden bv geen interesse in ons dagverloop. De toeristische info of tips bleven ook al achterwege ondanks de vragen. Het ontbijt was heel basic. Kamers daarentegen waren prima in orde, ook de airco is een positief punt. Het zwembad lag er wat onverzorgd bij alsook het volledige terrein, gras mocht eens gemaaid worden, terrasoverdekking was stuk. Te weinig ligstoelen aan het zwembad als alle gasten aanwezig zijn.

• 9Pieter26-12-2012

Gezellige sfeer

Zeker een aanrader!!! Mooie omgeving, zeer klantvriendelijk en prijs/kwaliteit ook in orde. Het eten was er superlekker en de sfeer aan tafel super! De nieuwe kamers zijn mooi gerenoveerd. Mss de volgende stap om de gite wa te vernieuwen ;-)

• 9Fam. Vermetten Moortgat10-11-2012

Aanrader voor een relax en geniet vakantie

Rust en kalmte, zeer warme ontvangst, lekker gegeten en gedronken. Een absolute aanrader voor gezinnen. Heel fijne dingen te beleven in de directe omgeving. Nieuwe gites en gastekamers in perfecte staat en compleet uitgerust. Kortom dikke pluim voor Johan, Els en de kinderen.

Bed & Breakfast La Poujade info

• TVNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar