Bed and Breakfast La Poujade

8.9Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Caylus (Tarn et Garonne)

8.9Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

23 reviews over Bed and Breakfast La Poujade

• 2018
    9Benoit & Nathalie Allegaert15-07-2018

Voor ons op en top vakantie !

Aangename en gastvrije ontvangst ! Inclusief tips voor uitstapjes in de regio, Ruime gite, mogelijkheid tot dagelijks (zeer) lekker (vers en gezond !) eten, veel mogelijkheden voor diverse uitstappen (toeristische markt in St-Antonin, afvaart van de Aveyron met de kano, wandelingen in de natuur, middeleeuwse dorpjes (Caylus, Cordes-sur-Ciel), kastelen (Najac en Bruniquel) en iets grotere steden zoals Albi, Montauban, ...) Zwembad niet supergroot maar zeer verfrissend Nederlandstalige strips waren een pluspunt voor ons !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Familie Payne23-07-2017

Genoten van een fijn verblijf

We verbleven 1 week in de gite. Deze was netjes en voorzien van het nodige. Een nieuwe matras op het tweepersoonsbed was comfortabel. Voor de kinderen was er een verzorgde kamer, met hun eigen badkamer. Voor de baby werd er een bedje en eersteling voorzien. Erg handig!

De keuken van Els was dik in orde! Elke avond een gezellig driegangenmenumenu aan democratische prijzen. Ook voor de kindjes was er een aangepast menuutje.

We genoten van het zwembad en van bezoekjes aan de gezellige dorpjes in de buurt.

Kortom: wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 4Ruud van Roessel22-06-2016

Dit nooit meer,

De Gite had achterstallig onderhoud en was ongezellig . De slaapkamer en ook badkamer had geen raam. De waterafvoer was verstopt maar kon gelukkig gerepareerd worden . Bedden slecht. Eigenaren stralen niet de gastvrijheid uit welke je mag verwachten

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Evy, Christophe en Mirthe31-07-2014

Superleuke ontspannende vakantie

Superleuke B&B met fantastische kok. Heel ontspannnende en rustgevende vakantie! Was superleuk met Britt en Lisa, die onze Mirthe vertroetelden. Mirthe mist hen en natuurllijk ook Guiness! Vele groetjes vanuit België en bedankt voor de leuke vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9Delaey Hans27-08-2013

Hartelijk weerzien

Het was de derde keer bij Johan en Els en het was opnieuw een beetje thuiskomen, we zijn hartelijk ontvangen, hebben in een super kamer overnacht (met airco en frigo op de kamer) en hebben mogen genieten van het lekkere eten van Els, er was inderdaad wat schade aan het dak van het terras door hevige wind maar Johan was dit reeds volop aan het herstellen. Voor ons is en blijft La Poujade een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9DONCKERS ERIC25-08-2013

Een rustige mooie plaats

Johan,Els en de kinderen zij enorm gastvrij , je voelt je direct thuis. De kamers zijn heel mooi met het nodige comfort. In de streek is veel te zien.Els kan lekker koken.Kortom een heel fijne B&B.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Sophie en Danny09-08-2013

Nog heel wat werk aan de winkel!

Afgaande op positieve commentaren en leuk ogende familiefoto, 1 week geboekt .Terrein en toegangsweg vrij onverzorgd. Ontvangst met een glaasje wijn maar zonder veel animo. Prachtige nieuwbouwkamers met confortabel bed, ruime badkamer en airco, enkel de ijskast ontbrak. Zwembad lag er verwaarloosd bij: gebroken tegels slordig hersteld, gras niet gemaaid en kniehoog onkruid, tot aan de rand van het bad. De stenen omheining van het schaduwterras was hoognodig aan een poetsbeurt toe. Parasols pasten ook niet in de voeten: bij wind =in het zwembad. Kussens van de ligstoelen door vele vlekken en schimmelsporen echt vies.Dekzeil boven terras door onweder weggewaaid en bleef 4 dagen liggen. Els, de gastvrouw heeft zich echter elke dag zeer hard ingespannen voor ontbijt en avondmaal. (overheerlijke huisbereide confituren en zelfgebakken brood.) Over haar kookkunsten kunnen wij enkel op positieve commentaren van andere gasten afgaan, zelf zijn we elke dag in de omgeving gaan souperen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Udo Bogemans07-08-2013

Voldeed niet volledig aan onze verwachtingen

De verwelkoming bij aankomst was niet hartelijk, gastheer en -vrouw zijn niet echt sympathiek. Tijdens ons verblijf waren er dan ook weinig of geen gesprekken, ze hadden bv geen interesse in ons dagverloop. De toeristische info of tips bleven ook al achterwege ondanks de vragen. Het ontbijt was heel basic. Kamers daarentegen waren prima in orde, ook de airco is een positief punt. Het zwembad lag er wat onverzorgd bij alsook het volledige terrein, gras mocht eens gemaaid worden, terrasoverdekking was stuk. Te weinig ligstoelen aan het zwembad als alle gasten aanwezig zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Pieter26-12-2012

Gezellige sfeer

Zeker een aanrader!!! Mooie omgeving, zeer klantvriendelijk en prijs/kwaliteit ook in orde. Het eten was er superlekker en de sfeer aan tafel super! De nieuwe kamers zijn mooi gerenoveerd. Mss de volgende stap om de gite wa te vernieuwen ;-)

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Fam. Vermetten Moortgat10-11-2012

Aanrader voor een relax en geniet vakantie

Rust en kalmte, zeer warme ontvangst, lekker gegeten en gedronken. Een absolute aanrader voor gezinnen. Heel fijne dingen te beleven in de directe omgeving. Nieuwe gites en gastekamers in perfecte staat en compleet uitgerust. Kortom dikke pluim voor Johan, Els en de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

7 tips over Bed and Breakfast La Poujade

• Familie VAN DAMME, 18-07-2012 Rapporteren

Voor de motorijders die in deze streek willen toeren lijkt me dit een uitstekende uitvalsbasis.

• DONCKERS ERIC, 25-08-2013 Rapporteren

Zeker de omliggende plaatsen bezoeken. Aanschuiven aan de table d'hotes van de B&B

• de smet lutgarde, 04-10-2012 Rapporteren

mooie regio om te wandelen. dicht bij historische plaatsen.

0 vragen over Bed and Breakfast La Poujade

Bed and Breakfast La Poujade info