Géén boekingskosten

Camping La Bonnette

FrankrijkMidi PyreneesCaylus (Tarn et Garonne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Bonnette voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 96 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

96 Reviews over La Bonnette

• 8Benno en Jeannette10-08-2021

Gemoedelijke, fijne, kleine camping.

Een hele fijne kleine camping. Gemoedelijke, gezellige sfeer. Ligging is prachtig, vlakbij het plaatsje Caylus. Camping ligt tussen 2 wegen maar daar heb je weinig last van. Lekker zwembad. Gezellig restaurant met goed eten. Aardige eigenaar, Hans, met zijn vrouw Delphine. Proberen het iedereen naar de zin te maken. We komen zeker terug!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Dick en Judy Berkhout22-08-2018

fantastisch

Wat hebben we genoten op deze kleine gezellige camping. Ruime staanplaatsen, goed sanitair en een lekker zwembad. Je kan er heerlijk eten (wat een top kok!!) met een afwisselende kaart. In de omgeving zijn veel leuke stadjes om te bezoeken. Eigenaar Hans staat altijd voor iedereen klaar.

• 8Annelies26-07-2018

Kleine, gezellige camping

Mooi kleine camping aan een riviertje met vriendelijke Limburgse eigenaren die ook nog eens heerlijk kunnen koken. Van het weggetje er langs nagenoeg geen last. Er is ook een mooi zwembad en de omgeving is prachtig en afwisselend met vele authentieke Middeleeuwse dorpjes.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Familie Withagen06-02-2018

Gemoedelijke camping in prachtig gebied

Wij verbleven in de safari tent (zonder badkamer) en deze is bij het hele gezin heel goed bevallen. De tent was van alle gemakken voorzien en de camping was erg gemoedelijk. De sanitair gebouwen waren ook in orde en werden goed schoongemaakt. Het eten in het restaurant was heerlijk met voor ons wat meer culinaire gerechten en voor de kids ook gewoon frietjes met frikandel! Barbecueën op de camping is toegestaan, het zwembad is lekker voor een koude plons. Na navraag bij de eigenaar hebben we tevens een heel mooi plekje gevonden aan de Aveyron waar we in de rivier naar rivierkreeftjes konden zoeken, picknicken en zwemmen. In de buurt tevens één en ander te bezoeken en een prachtig gebied om met de racefiets te fietsen. Kortom een heerlijke vakantie. De nachten waren vaak wel wat kouder, waardoor we heerlijk sliepen, maar er 's avonds wel truien nodig waren. Trampoline voor de kids was leuk (en veilig). Het enige speeltoestel was kapot.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Aaltje en Marco de jong21-09-2017

Super gezellig vriendelijk en culinair eten 👍🏼

Kleine gezellige nette camping

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Familie Pulles30-08-2017

Super vakantie gehad!!

Mooie kleine verzorgde groene camping. Jammer dat je niet kon pinnen Klein schoon zwembad . Camping niet echt voor tieners. Goed restaurant. Nederlandse eigenaar. Omdat we het water niet uit de kraan mochten drinken ivm bacterie ( niet alleen op camping maar in de hele gemeente )kregen we flessen water. Deze werden betaald door de gemeente. Sanitair was in 1 gebouw nog niet aangepakt. Maar de rest zag er schoon en verzorgd uit. Zou zeker nog een keer terug gaan.

• 9Familie met twee kinderen23-08-2017

Super camping met aardige eigenaren

Kleine camping met prima fasciliteiten en zwembad, eenvoudige maar lekkere keuken in het restaurant, leuk dat er ook een riviertje is bij de camping. We hadden een safaritent gehuurd en deze was echt geweldig. Helemaal niks aan te merken op deze plek. We komen vast nog eens terug.

• 10Ruud17-08-2017

Heerlijke camping

Heerlijke camping waar wij waren met onze camper, met een geweldige eigenaar waar je ook nog eens fantastisch kan eten in het restaurant. Onze kinderen van 2 en 4 hebben zich vermaakt op de trampoline, zwembad en riviertje

• 8Rodenburg05-07-2017

Leuke kleine camping

Mooie camping, goed restaurant op de camping , het was erg warm in juni 2017 dus fijn dat je af kon koelen in het zwembad, oude dorpen in de omgeving die je kunt bezoeken, het dorpje caylus vonden wij niks aan niks te beleven

• 9boels21-02-2017

Geweldig bij deze Limburger.De gastvrijheid 100%

Het was gewoon goed.De ontvangst. De hulp bij kleine problemen zoals een lekke band. De informatie over de omgeving.De wekelijkse barbeque tegen een vrienden prijs.

Camping La Bonnette info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar