Camping La Bonnette

88 reviews over Camping La Bonnette in het Nederlands

fantastisch

Dick en Judy Berkhout
22-8-2018

Wat hebben we genoten op deze kleine gezellige camping. Ruime staanplaatsen, goed sanitair en een lekker zwembad. Je kan er heerlijk eten (wat een top kok!!) met een afwisselende kaart. In de omgeving zijn veel leuke stadjes om te bezoeken. Eigenaar Hans staat altijd voor iedereen klaar.

Kleine, gezellige camping

Annelies
26-7-2018

Mooi kleine camping aan een riviertje met vriendelijke Limburgse eigenaren die ook nog eens heerlijk kunnen koken.

Van het weggetje er langs nagenoeg geen last.

Er is ook een mooi zwembad en de omgeving is prachtig en afwisselend met vele authentieke Middeleeuwse dorpjes.

Gemoedelijke camping in prachtig gebied

Familie Withagen
6-2-2018

Wij verbleven in de safari tent (zonder badkamer) en deze is bij het hele gezin heel goed bevallen. De tent was van alle gemakken voorzien en de camping was erg gemoedelijk. De sanitair gebouwen waren ook in orde en werden goed schoongemaakt. Het eten in het restaurant was heerlijk met voor ons wat meer culinaire gerechten en voor de kids ook gewoon frietjes met frikandel! Barbecueën op de camping is toegestaan, het zwembad is lekker voor een koude plons. Na navraag bij de eigenaar hebben we tevens een heel mooi plekje gevonden aan de Aveyron waar we in de rivier naar rivierkreeftjes konden zoeken, picknicken en zwemmen.

In de buurt tevens één en ander te bezoeken en een prachtig gebied om met de racefiets te fietsen. Kortom een heerlijke vakantie.

De nachten waren vaak wel wat kouder, waardoor we heerlijk sliepen, maar er 's avonds wel truien nodig waren. Trampoline voor de kids was leuk (en veilig). Het enige speeltoestel was kapot.

Voordeeluitjes.nl

Super gezellig vriendelijk en culinair eten 👍🏼

Aaltje en Marco de jong
21-9-2017

Kleine gezellige nette camping

Super vakantie gehad!!

Familie Pulles
30-8-2017

Mooie kleine verzorgde groene camping. Jammer dat je niet kon pinnen

Klein schoon zwembad . Camping niet echt voor tieners. Goed restaurant. Nederlandse eigenaar.

Omdat we het water niet uit de kraan mochten drinken ivm bacterie ( niet alleen op camping maar in de hele gemeente )kregen we flessen water. Deze werden betaald door de gemeente.

Sanitair was in 1 gebouw nog niet aangepakt. Maar de rest zag er schoon en verzorgd uit.

Zou zeker nog een keer terug gaan.

Super camping met aardige eigenaren

Familie met twee kinderen
23-8-2017

Kleine camping met prima fasciliteiten en zwembad, eenvoudige maar lekkere keuken in het restaurant, leuk dat er ook een riviertje is bij de camping. We hadden een safaritent gehuurd en deze was echt geweldig. Helemaal niks aan te merken op deze plek. We komen vast nog eens terug.

Heerlijke camping

Ruud
17-8-2017

Heerlijke camping waar wij waren met onze camper, met een geweldige eigenaar waar je ook nog eens fantastisch kan eten in het restaurant. Onze kinderen van 2 en 4 hebben zich vermaakt op de trampoline, zwembad en riviertje

Leuke kleine camping

Rodenburg
5-7-2017

Mooie camping, goed restaurant op de camping , het was erg warm in juni 2017 dus fijn dat je af kon koelen in het zwembad, oude dorpen in de omgeving die je kunt bezoeken, het dorpje caylus vonden wij niks aan niks te beleven

Het was gewoon goed.De ontvangst. De hulp bij kleine problemen zoals een lekke band. De informatie over de omgeving.De wekelijkse barbeque tegen een vrienden prijs.

Prettig verblijf

Animeerw
        19-8-2016

Het is een leuke camping waar kinderen (en wij ook :-) ) veel kunnen doen, zwemmen, op de trampo, darten, volleybal, tafeltennis en in het riviertje dartelen en dammen bouwen. De kinderen zochten elkaar elke dag bij de trampo op en vermaakten zich prima met elkaar. Er is een blibiotheek(je), waar je ook spelletjes kunt lenen en info vindt over de omgeving. Het restaurant was prima, een wisselend dagmenu en alles wordt naar eigen wens klaar gemaakt, heerlijk. Het sanitair was oké. De eigenaar is heel vriendelijk. Het dorpje ligt op loopafstand in een mooi dal, uitzicht vanaf "Het kruis" is mooi. Wij hebben vlakbij de camping de grotten en een kasteel (met gids) bezocht. Grote supermarkt op ongeveer 20 minuten rijden.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bonnette in Caylus (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bonnette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.