Bed and Breakfast Domaine La Rose

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Domaine La Rose
9,6

71 reviews over Bed and Breakfast Domaine La Rose in het Nederlands

Heerlijke streek&klimaat en gunstig gelegen !

Jo Mullenders,
21-10-2017

Heerlijk relaxed en culinair genieten!

Gezellig met andere gasten getafeld .

Ex derriere voisine,
17-9-2017

Heel goed gezorgd door gastheer en gastvrouw.

Nadeel niet voor kinderen

Gastvrije ontvangst in een mooie omgeving

Ed & Josine,
10-9-2017

Gastvrije ontvangst door zowel gastheer en gastvrouw. Mooie nette en vooral schone kamer en badkamer. Het ontbijt en zeer zeker het dinner zijn uitgebreid en smaakvol. Jef en Anneke zijn toppers in de complete verzorging van dit alles en staan altijd klaar bij vragen. Ze geven uitgebreide informatie over wat te doen is in de omgeving.

Zo moet een vakantie zijn !

Ine en Dick Swinkels,
8-8-2017

Een vakantie om nooit meer te vergeten ! Echt genieten, zo moet een vakantie zijn ! Allereerst top eigenaars , Jef en Anneke, heel gastvrije en bovenal gezellige mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Een heerlijk uitgebreid ontbijt en ook het avondeten, een drie gangen diner, is uit de kunst, alles met zorg bereid uit eigen keuken, heel lekker dus echt genieten onder het genot van een lekker glaasje. Dit alles heel betaalbaar ! Gezellig met alle gasten aan tafel , en dan moppen tappen.... Anneke wat ben jij daar goed in ! Ons verblijf bestond uit een ruime slaapkamer met daarnaast een zitruimte en een aparte badkamer, heel leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. De lokatie van Domaine La Rosé is perfect, heel rustig gelegen net buiten het mooie centrum van Caylus. In de omgeving vind je leuke dorpjes en het landschap is prachtig, ideaal voor mooie fiets en wandelroutes. Je mag dit wat ons betreft gewoonweg niet missen. Wij hebben in ieder geval genoten van dit alles en een ding is zeker: Anneke en Jef wij komen nog een keer terug en we weten nu de weg......

Fantastisch verblijf, mooie erg ruime kamer

Maarten,
14-7-2017

Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken, verblijf en gastvrijheid, service het eten Super. Kamer voorzien van mooi sanitair en douche, hygiënisch (een verademing voor frankrijk), heerlijk bed, ruime kast om je kleren overzichtelijk onder te brengen. Domaine de la Rose, gelegen in een prachtige omgeving, Caylus rustiek middeleeuws stadje met in de nabije omgeving nog meerdere prachtige stadjes met regionale markten, met regionale producten, heerlijke terrasjes. Caylus liggend tussen de wijngebieden van de Cahors en Gaillac voor wijnliefhebbers. Gastheer Jef (Le Patron) ét Anneke (Le Chef du Cuisine), voor heerlijke gerechten, heerlijke maar vooral ook gezellige avonden. Een echte aanrader

Marlie en Maarten,
12-7-2017

Voor ons was dit een bijzondere week! Jef en Anneke als gastvrouw en gastheer zijn in een woord geweldig. Niets is teveel!

Heerlijk ontbijt, fantastisch avondeten en tijdens de borrel aan het einde van de middag heerlijk beschut zitten. Magnifieke omgeving!

Onze accomodatie op de begane grond is voor de minder valide mensen onder ons ook in een woord perfect! Wij hebben genoten, alweer, van deze speciale chambre et table d'hotes waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat met een zeer gulle lach.

Alles zeer goed bevallen.

Annemie en Piet Rombouts,
17-5-2017

Het allerbeste vonden wij de gastvrijheid van Anneke en Sjef en de hulpvaardigheid. De keuken was steeds weer een verassing , terwijl ook het ontbijt prima verzorgd was. Dat Anneke en Sjef 's avonds met de gasten mee eten is fijn zeker als je de enige gasten bent. je kunt dn ook weer plannetjes voor de dag van morgen bespreken.

In een woord..gewéldig!

Anton en Lieke
29-8-2016

Domaine La Rose is een fantastische B&B die gerund wordt door een geweldig gastvrij koppel in een schitterende omgeving. Een warme, gemoedelijke sfeer en veel humor. Prachtig ingericht huis met oog voor detail, grote en schone kamers met écht goede bedden. Heerlijk en afwisselend ontbijt en lunch. De tables 'd hotes waren pure verwennerij.

Sjef en Anneke krijgen van ons een dikke tien!

Wij hebben een heerlijke week gehad en komen graag nog eens terug.

Geweldige plek!

Mulder
22-8-2016

Wat een fijne plek is dit! Mooie omgeving, ruime kamers, heerlijke tuin en lekker eten!

Het zwembad is klein maar prima om even af te koelen. De eigenaren geven je graag tips over de omgeving.

Warm, gastvrije vakantie bij geweldige uitbaters.

Hertogs Henri
16-8-2016

Wij vonden alles goed! Geen opmerkingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine La Rose in Caylus (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine La Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.