Bed and Breakfast Domaine La Rose

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Caylus (Tarn et Garonne)

9.4Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

80 reviews over Bed and Breakfast Domaine La Rose

• 9Inez14-08-2020

Geweldig verblijf op prachtige locatie.

Een heerlijke plek waar gastvrijheid en je welkom voelen zeer hoog in het vaandel staat. Ontzettend plezierig verblijf gehad. Er is heerlijk voor ons gekookt en samen met de andere gasten hele genoegelijke avonden gehad.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Mariel06-02-2020

Oase van rust, heerlijk eten & prachtige omgeving

We werden bij de oprijlaan verwelkomt door Marcel & Audrey, het begin van een weekje in de watten gelegd worden! De ligging is fantastisch, dichtbij het oude dorpje Caylus & met de auto in korte tijd bij Saint-Antonin-Noble- Val waar op zondag een authentieke, grote markt is. De kamer was in stijl met het huis, erg netjes en schoon, heerlijke bedden & een frisse nieuwe badkamer. Tegen 16:00 word je geattendeerd op een aperitief met de heerlijkste kazen en wijnen uit de streek. Daarbij moet niks en mág je gezellig een praatje met maken. Het avondeten was verrassend, Marcel kookt wat er niet standaard op tafel komt en Audrey zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes klopt. Al met al; een weekje bijkomen in een prachtige omgeving, heerlijke kamers en een fijne ambiance met lieve ondernemers die passie hebben voor wat ze doen.

Domaine La Rose, Eigenaar, 06-02-2020

Dank je Mariël voor deze mooie review. Wij hopen jullie dit jaar weer te mogen ontvangen. Momenteel zijn wij alle kamers aan het renoveren om het verblijf nóg aangenamer te maken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Britt Jurgens06-02-2020

Prettig huis in een mooie omgeving

De gastvrijheid van de eigenaren en het ruime appartement maakt het verblijf zeer aangenaam. Het appartement heeft een heerlijk bed en een mooi uitzicht. En alles is goed schoon! Heel fijn en een aanrader om te verblijven. Tip: maak zeker gebruik van de kookkunsten van de gastheer!

Domaine La Rose, Eigenaar, 06-02-2020

Hallo Britt, bedankt voor je review en we hopen je snel nog een keer te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Marjolein05-02-2020

Perfecte plek, een aanrader!!

Wij hebben in de kerstvakantie een kleine week verbleven op deze prachtige plek. Echt een paar dagen helemaal er tussenuit in een fijn en mooi huis. Onze kamer was enorm groot en comfortabel. De bedden lagen heerlijk met een fijn dik dekbed. De omgeving is ook in de winter erg mooi. We hebben veel goede en leuke tips voor uitstapjes gehad (incl routes) van de enthousiaste eigenaren, Marcel & Audrey. De superleuke stad Toulouse ligt op maar een uurtje rijden en is zeker een bezoek waard. Het huis ligt op een mooie plek, lekker rustig maar vlakbij een leuk en gezellig plaatsje. Vanuit de tuin kun je vaak het wild in het veld zien lopen. Het ontbijt en de avond-maaltijden waren ook perfect, bereid met verse producten uit de streek. We komen hier zeker terug, niet alleen omdat we de omgeving ook in de zomer graag verder willen verkennen, maar ook vanwege de fijne plek en eigenaren. We voelden ons helemaal thuis op vakantie!

Domaine La Rose, Eigenaar, 06-02-2020

Bedankt Marjolein voor deze mooie review. Wij zien ernaar uit jullie weer te mogen ontvangen!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Ingrid van Veenendaal05-02-2020

Fantastische plek met lieve mensen

Marcel en Audrey zijn super aardig en zorgen ervoor dat je je snel thuis voelt. De kamers zijn ruim en mooi, de tuin is super groot en de omliggende dorpen zijn heel gezellig en er is genoeg te doen. We hebben ons heerlijk laten verwennen door de kookkunsten van Marcel en Audrey, wat een heerlijkheden en de wijn erbij smaakte ook goed. Kortom een aanrader!

Domaine La Rose, Eigenaar, 06-02-2020

Bedankt voor deze review. Wij zijn blij dat wij u hebben mogen ontvangen en zien ernaar uit dat u nog eens bij ons terugkomt.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Didier & Jeanette04-02-2020

Luxe bedden, heerlijk ontbijt en leuke mensen.

Dit is meer een luxe hotel dan een chambre d'hotes. Wij hadden een ruim appartement. Aparte slaapkamer, woonkamer en een ruime nieuwe badkamer. Alles zeer schoon! De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze doen nét dat beetje meer. Dikke handdoeken, badjassen, flesje water op de kamer, goede wifi en zeer uitgebreid ontbijt. En ze hebben leuke tips voor de omgeving. Ook in het laagseizoen zeker de moeite waard om dit gebied te bezoeken.

Domaine La Rose, Eigenaar, 05-02-2020

Bedankt voor deze mooie review. Wij hopen u na de restyling van onze chambres d'hôtes nog eens te mogen ontvangen zodat u van nog meer comfort kunt genieten. De restyling zal gereed zijn eind april 2020.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Jacqueline Dusink26-01-2020

Een meer dan fantastisch verblijf!

Geweldig huis met prachtige tuin, waar je met mooi weer heerlijk kunt zitten. De kamers zijn ruim en de bedden slapen fantastisch. Ontbijt, aperitief en diner worden met veel aandacht en passie klaargemaakt. De omgeving kent vele leuke Franse oude dorpen, wandel- en fietsroutes. De eigenaren vertellen je graag de mogelijkheden van de omgeving.

Domaine La Rose, Eigenaar, 05-02-2020

Gereisd met partner in december 2019

• 9Jo Mullenders21-10-2017

Heerlijke streek&klimaat en gunstig gelegen !

Heerlijk relaxed en culinair genieten!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Ex derriere voisine17-09-2017

Gezellig met andere gasten getafeld .

Heel goed gezorgd door gastheer en gastvrouw. Nadeel niet voor kinderen

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Ed & Josine10-09-2017

Gastvrije ontvangst in een mooie omgeving

Gastvrije ontvangst door zowel gastheer en gastvrouw. Mooie nette en vooral schone kamer en badkamer. Het ontbijt en zeer zeker het dinner zijn uitgebreid en smaakvol. Jef en Anneke zijn toppers in de complete verzorging van dit alles en staan altijd klaar bij vragen. Ze geven uitgebreide informatie over wat te doen is in de omgeving.

Gereisd met partner in september 2017

Bed and Breakfast Domaine La Rose info