7GoedScore uit 1 review

1 Rue Francois Camel, 09800

Wat zeggen bezoekers over

La Vigne Vierge

7GoedScore uit 1 review

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

1 reviews

Typisch Franse Ratatouille
Door Michiel Aubertijn op 27-08-2022
Gereisd met oudere kinderen

Onderweg vanuit Spanje naar huis snel via booking (normaal niet mijn voorkeur) deze B&B gevonden. Aanvankelijk wilden we in Parijs overnachten. Een alleraardigst Frans B&B in een Ratatouille stijl. Vriendelijke eigenaren die ontzettend hun best doen. Bij de boeking had ik wel 2 kinderen opgegeven maar geen leeftijd. Die stonden dus op 0 en de eigenaren verwachtten 2 babies. Uiteraard was dit snel opgelost en waren de eigenaren er wel blij mee omdat de bijbetaling nu contant ging. Mijn vrouw, dochter en vriendin hadden het voortdurend dat alles zo schattig was. Persoonlijk vond ik het voor de doorreis uitstekend. Voor een langer verblijf zou het misschien niet mijn eerste keuze zijn. Maar moet gezegd, het is gedateerd maar zeker netjes en schoon. Het ontbijt was heel basic, voor ons goed genoeg. Over omgeving kan ik weining zeggen, we waren op doorreis en lag eigenlijk iets te ver van de route.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.