Reviews over Castelsarrasin

Niet zo perfect als men zou vermoeden.

Maessen,
    27-6-2014

De omgeving en uitzicht van de B&B zijn wel de moeite het is er stil en rustig. De uitbaters zijn vriendelijk en behulpzaam maar je kan niet altijd terecht. De kamers zijn heel basic en sommige dingen zijn aan vernieuwing toe . Bij een langer verblijf (10dagen) is het wel eens nodig om eens met een stoffer door de kamer te gaan of de wastafels eens af te vegen en dat gebeurt helaas nooit . Daarom vinden we de prijs kwaliteit verhouding niet goed.

Het hotel straalt verzorging uit.

Fikokevr,
    5-9-2011

Hotel in een historisch pand. Slechts 18 kamers die allemaal anders (maar in dezelfde stijl) zijn ingericht. Een receptioniste die ook Engels spreekt! Alles uitlegt en op de hoogte is wat er in de buurt valt te bezichtigen. Ontbeten hebben we buiten (kan ook binnen) de motor stond veilig in de garage aan de achterkant van het gebouw.

Wij hebben er slechts 1 dag geslapen, want we waren bezig met een rondreis, dit hotel troffen we op onze terugweg. Maar alleen dit hotel heeft op deze reis de meeste positieve indruk gemaakt!

Doen ! Echt de supper verwennerij !

Eric en Kristine,
    9-8-2011

Wim en Martine zijn heerlijke mensen om naat toe te gaan. Ze hebben het gewoon in zich om mensen in de watten te leggen. Maar groot was onze verrassing toen we aan de mooie gedekte tafel mochten plaatsnemen ... alles tot in de perfectie. Het eten was gewoon geweldig. Moest het een restaurant zijn , waren er zeker sterren .

Mocht je twijfelen ... gewoon doen , hopelijk kan je tijdig reserveren .

Eric