Reviews over Castelnau - Magnoac

Prachtige plek voor rust in het naseizoen !

Emmy Knol,
    29-9-2018

In het naseizoen 3 weken op deze camping gestaan. voor een goede prijs tov de mooie grote plek die we hadden! Diverse plekken / accommodaties; voor elk wat wils. Infrastructuur kampeerplekken = voldoende, sanitair = gedateerd. Plannen voor onderhoud wordt aan gewerkt!

Mooi (warm) zwembad op de camping en een rivier met sterke stroming. Kleine sauna, die volgend jaar waarschijnlijk vervangen wordt.

Isabelle & Xavier en hun team zorgen dat al hun gasten zich welkom voelen, door hen gastvrij te betrekken bij maaltijden, wandelingen, informatievoorziening , karaoke, petanque enz...

Xavier spreekt/verstaat prima Nederlands, Isabelle redelijk. Engels spreken en verstaan ze beide. Spreek je een beetje Frans, dan zullen de Franse gasten je ook omarmen!

Je kunt mooie (gratis begeleide) wandelingen maken op de camping.

De omgeving is prachtig.Pyreneeën een dik uur rijden, maar zeer de moeite waard.

Een aanrader voor wie rust wil in aug/sept!

Heerlijke gastvrije camping

Bobmyra,
    8-10-2017

Een camping waar je echt een gewaarde gast bent, fijne locatie, gezellig restaurant, fijn zwembad, inhet hoogseizoen ideaal voor gezinnen door de goede animatie. En in voor- en naseizoen over het algemeen goed weer en relaxed voor mensen die van de natuur en rust willen genieten terwijl en dan ook nog genoeg te doen en te beleven is.

Kortom een aanrader.

Super gastvrij en gezellig

Laan,
    8-10-2017

Fantastische locatie, voor het hele gezin, of gewoon samen.

Kan eigenlijk niets negatiefs verzinnen

Sfeervolle mooie camping met zeer goed team

Marieke en Sander,
    22-6-2017

In 2009 voor het eerst op L'Eglantière geweest. We hebben altijd gezegd om nooit twee keer naar dezelfde camping te gaan, maar vorig jaar toch weer geweest omdat we het zo'n prettige camping vonden. En absoluut geen spijt gehad! De sfeer zoals wij ons die herinnerden, is er nog steeds en het voltallige personeel is zeer vriendelijk en op allerlei fronten hardwerkend en behulpzaam. Eigenaar en team vinden persoonlijke aandacht ook belangrijk. Groot deel van het team spreekt Frans, Nederlands en Engels.

De plekken zijn ruim en groen, het zwembad prima en het stroompje (koud!) is voor de kinderen leuk. Het animatieteam organiseert veel voor jonge en oudere kinderen.

Erg gezellig is ook de wekelijkse gezamenlijke bbq. Op het grote terrein dat bij de camping hoort, kan ook naturistisch gewandeld worden. Vanuit de camping is genoeg te doen, zoals wandelen in de Pyreneeën en een dagje Lourdes.

Kortom, dit jaar gaan we weer naar L'Eglantière. Onze kinderen van 10 en 13 kijken daar ook naar uit.

Paradijs met een ontspannen, gemoedelijke sfeer

Fleurdy,
    31-7-2012

Enorm gastvrij onthaal. Mooie groene campingplaatsen met veel privasy indien gewenst.

Fijn zwembad of onderdompelen in het riviertje.

Dagelijkse activiteiten. Wisselende menukaart met voor ieder wat wils en van een goed niveau.

Een professioneel familiebedrijfje met een betrokken en vriendelijke benadering.

Een echte aanrader!

Castelnau - Magnoac scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews