Camping Base Nautic Alauzet

4 reviews over Camping Base Nautic Alauzet in het Nederlands

Helemaal goed!!

hjberg
6-10-2010

Wij zijn eind augustus op de camping geweest, en het is ons heel goed bevallen. De eigenaar en eigenaresse zijn vriendelijke en leuke nederlands sprekende mensen, die in het restaurant een lekkere maaltijd serveren. Vooral het indonesische eten is aan te raden. De camping ligt aan een heel mooi meer, waar je lekker kunt zwemmen en heel goed kunt vissen op karper en meerval. Huisdieren zijn welkom. Verder is er in de buurt van alles te zien en te beleveven, bijv. bootverhuur, mountainbikeverhuur, wandeltochten, enz. In de regio zijn veel middeleeuwse dorpen die de moeite waard zijn om deze te bezoeken. Voor mensen die van rust houden is het een paradijsje, voor mensen die van stappen houden is het minder aantrekkelijk. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sat Aug 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer en voortijdig vertrokken!

Roland
2-8-2010

In Juli 2010 een caravan gehuurd voor een week. Die week hebben we nieteens volgehouden. Wat een ramp! Bij aankomst waren de eigenaren helemaal in stress doordat ze eters hadden voor 10 personen. De caravan was vies, geen gordijnen en geen kussens. Een groot wespennest in de caravan, die er zeker al een tijdje zat. Caravan zou in de schaduw staan en stond pal in de zon. Er zou een strandje zijn, die er ook niet was. De camping was verder niet netjes. Overal lag wel wat. Het sanitair was vies. De eigenaren hadden geen idee hoe ze een camping moeten organiseren. Tot overmaat van ramp sloeg de eigenaar helemaal op tilt door zijn 19 jarige hulp af te ranselen. En dat voor een foutje van 9 euro op een kassabonnetje! Dat was de druppel. Van wat ik heb gehoord zijn deze eigenaren, die het huren, voor het laatste jaar daar. Hopelijk krijgt de camping betere eigenaren want er valt best iets leuks van te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 17 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer, vroegtijdig vertrokken!

Gerards
24-7-2010

Sanitair is een hokje achter een truck waarin een wc en douche gebouwd zijn; erg instabiel en doorgezakt. Tevens NIET schoon. Eten stelt niks voor; kregen patat, dat zó vet was, dat we het, ondanks onze trek, hebben weggegooid. Het enige positieve is de ligging; je hebt een heel mooie omgeving. Als viscamping best oké, verder niet aan te raden! Geen interessante dingen in de nabije omgeving.

Gereisd Met partner in juli 2010

Prachtige natuur, rustig gelegen aan mooi meer.

ludo vosters
16-9-2009

Camping base alauzet nabij mandailles is een ideale camping voor mensen die van rust houden. s'Avonds is ECHT stil bij de bbq of kampvuurtje ( voorzichtig met vuur ) Prachtig gelegen aan kristalhelder meer met zeer veel vis. eigen strandje met ligstoelen. De beheerders zijn een jong echtpaar uit NL, spreken uiteraard NL en frans, duits en engels. Goede keuken, zaterdag op bestelling Indonesische rijsttafel, heel lekker, uit eigen keuken!! Gezellig restaurant, zitplaatsen, binnen en buiten. Waterfietsen en bootje voor verhuur, nette douche's en toiletten. Wasmaschine en droger aanwezig. In de omgeving zijn vele authentieke dorpjes en steden die echt de moeite waard zijn om te bezoeken, alles binnen straal van 40 km.

Gereisd Met partner in september 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• AdresCastelnau D557 F-12500(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Base Nautic Alauzet in Castelnau de Mandailles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Base Nautic Alauzet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.