Castelnau de Mandailles

We hebben een aantal aanbieders voor Castelnau de Mandailles voor je op een rij gezet:

Reviews over Castelnau de Mandailles

Helemaal goed!!

hjberg,
    6-10-2010

Wij zijn eind augustus op de camping geweest, en het is ons heel goed bevallen. De eigenaar en eigenaresse zijn vriendelijke en leuke nederlands sprekende mensen, die in het restaurant een lekkere maaltijd serveren. Vooral het indonesische eten is aan te raden. De camping ligt aan een heel mooi meer, waar je lekker kunt zwemmen en heel goed kunt vissen op karper en meerval. Huisdieren zijn welkom. Verder is er in de buurt van alles te zien en te beleveven, bijv. bootverhuur, mountainbikeverhuur, wandeltochten, enz. In de regio zijn veel middeleeuwse dorpen die de moeite waard zijn om deze te bezoeken. Voor mensen die van rust houden is het een paradijsje, voor mensen die van stappen houden is het minder aantrekkelijk. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2010

Prachtige natuur, rustig gelegen aan mooi meer.

ludo vosters,
    16-9-2009

Camping base alauzet nabij mandailles is een ideale camping voor mensen die van rust houden. s'Avonds is ECHT stil bij de bbq of kampvuurtje ( voorzichtig met vuur )

Prachtig gelegen aan kristalhelder meer met zeer veel vis. eigen strandje met ligstoelen.

De beheerders zijn een jong echtpaar uit NL, spreken uiteraard NL en frans, duits en engels.

Goede keuken, zaterdag op bestelling Indonesische rijsttafel, heel lekker, uit eigen keuken!! Gezellig restaurant, zitplaatsen, binnen en buiten.

Waterfietsen en bootje voor verhuur, nette douche's en toiletten. Wasmaschine en droger aanwezig.

In de omgeving zijn vele authentieke dorpjes en steden die echt de moeite waard zijn om te bezoeken, alles binnen straal van 40 km.

Gereisd met partner in september 2009